Tuleeko muille palstalla viesti: Tapahtui virhe. Käsittelyä ei tehty loppuun?
Kun koitatte laittaa viestiä? Itselle nyt tulee koko ajan. Ja vain omalta laitteeltani. En siis pääse kirjoittamaan sen normaaliselainyhteydellä palstalle tällä hetkellä yhtään mitään. Onko Sanomalla jokin uusi bannaustapa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Käyttää selaimen sormenjälkitunnistusta.
Ei vaan palstalla, täällä, kun lähettää viestin!
Tulee, se alkoi perjantaina ja tämän vian jälkeen sivusto oli jonkin aikaa kokonaan rikki.
Refresh auttaa joskus. Ilmoitus on siis jonkinlainen vika, eikä banni kuten toisessa ketjussa luultiin.
Tarkoitatko sitä ilmiötä kun viesti ei lähde ja kun aikansa sitä lähettää niin yhtäkkiä onkin lähtenyt 2 viestiä?
En muista mikä teksti lukee.
Eikö tule? En siis pysty palstailemaan normaaliselaimella. Ihan outo juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee, se alkoi perjantaina ja tämän vian jälkeen sivusto oli jonkin aikaa kokonaan rikki.
Refresh auttaa joskus. Ilmoitus on siis jonkinlainen vika, eikä banni kuten toisessa ketjussa luultiin.
Mulla jatkuu normaaliselaimella edelleen. Mietin, että vois olla banni, kun en näistä mitään tiedä. Hyvä tietty, jos ei ois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä ilmiötä kun viesti ei lähde ja kun aikansa sitä lähettää niin yhtäkkiä onkin lähtenyt 2 viestiä?
En muista mikä teksti lukee.
Ei, tää on vielä eri ilmiö. Mulla lukee silloin ainakin vihreällä pohjalla "kommenttisi on lähetetty ja että kommenttisi odpttaa hyväksyntää. Sehän ei haittaa mitään, koska viesti menee kuitenkin perille. Nyt ei mene.
Ap
Tuo tulee silloin, kun kirjoittaja on poliisin estolistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi tiedä mitä tarkoitin.
Tulee joskus myös silloin, kun keskustelu on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Tuo tulee silloin, kun kirjoittaja on poliisin estolistalla.
Minulle tuli tuo ilmoitus kahden vuoden ajan sen jälkeen, kun olin tehnyt aloituksen siitä, että lihaville ei pitäisi myydä runsaskalorisia tuotteita.
No, luki mitä luki, niin en voi palstailla normaalilla selaimella!!! Mitä hittttoa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedäkään, voitko selittää? Osaatko?
Ap
Palstalla on ollut teknisiä ongelmia tässä pari päivää. Näitä on ollut aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedäkään, voitko selittää? Osaatko?
Ap
Lähinnä tuo siis kiinnostaa ylläpidon osalta, että ovatko saaneet uuden työkalun bannata tuon sormenjäljen perusteella???? Jonkun muun tiedon siis kuin ip:n?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, luki mitä luki, niin en voi palstailla normaalilla selaimella!!! Mitä hittttoa!
Ap
Jotkut ovat tehneet niin, että muuttavat ulkomaille, hankkivat kansalaisuuden, vaihtavat nimeä ja palaavat sitten Suomeen muka eri ihmisinä ja saavat uuden henkilötunnuksen. Sen jälkeen palstailu taas onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on ollut teknisiä ongelmia tässä pari päivää. Näitä on ollut aina välillä.
No on, mutta aika h*lvetin moni näyttää voivan kirjoitelka koko ajan ihan ilman ongelmia.... itse en pystynyt kirjoittamaan mitään perjantaista alkaen. Toisilla koneilla ihan eri käyttöpaikssa pystyin, samoin kun vaihdoin selaimen toriin. VPN ei auttanut.
Ap
En ole koskaan trollannut ja saan silti tuota ilmoitusta. Ei kannata ottaa sitä niin vakavasti.