Mitä tällaiset kommentit tarkoittaa
Mitä mieltä olette:
Mies sanoi treffeillä, että näytän livenä/kasvotusten paljon paremmalta kuin kuvissa. Tässä kerran aiemminkin eräs toinen mies sanoi treffeillä samalla tavalla. Kuvani ovat Tinderissä ihan edestäpäin otettuja selkeitä kasvokuvia ja pari kuvaa harrastuksista/juhlista, joissa näyn kokonaan. En osaa muokata.
Mulla on tosi huono itsetunto ulkonäköni suhteen, koska mun ulkonäköä on haukuttu teini-iässä ja aikuisenakin. Otin nuo miesten kommentit ilolla vastaan ja kohteliaisuuksina.
Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä, että vai voiko olla, että tuo oli jotain kettuilua? Mitä mieltä olette?
Kommentit (7)
Selvä kehu. Ota se myös sellaisena äläkä ala ylianalysoimaan.
Yleensä on toisin päin. Naisilla on upeat viimesen päälle filtteröidyt ja muokatut kuvat, ja livenä ovatkin sitten ihan taviksia (tai pahempia). Sulla on ilmeisesti "normihuonot" ja rehelliset peruskuvat, joten livenä yllätätkin positiivisesti. Kyllä ottaisin kehut ihan kehuina, tuskin ovat kettuilua.
Mun mielestä monet ihmiset näyttää livenä paremmalta. Kuvassa ei ole ulottuvuuksia, ei näy kaikenlaiset ilmeet ja eleet, persoona puuttuu. Kuva on vain kuva.
Kiitos :)
Mun on tosi vaikea ottaa kehuja vastaan, koska kuulin teininä ja parikymppisenä niin loukkaavia kommentteja kasvoistani. Siksi epäilen nytkin kun sain kuulla kivoja kommentteja.
Miten ison jäljen kiusaaminen voikaan jättää...
Mä epäonnistun aina kuvissa. En näytä samalta kuin peilissä. Ystäväni vahvisti tämän ja ihmettelikin, et miten mä aina näytän meidän yhteisissä selfieissä tms. ihan erilaiselta kuin livenä. Livenä olen hänen mielestään kaunis :)
Kamera aina vääristää ja näyttää ihan erilaiselta kuin livenä. Nyt on myös suosittua "instagram-meikit", jotka näyttävät hyviltä kuvissa, mutta livenä on ihan järkyttävän näköistä (ylikorostetut varjostukset yms).
Kannattaa aina varmuuden vuoksi loukkaantua.