Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte palstailla kun täällä ei saa keskustella mkstään?

Vierailija
12.05.2019 |

Olen välillä itse tehnyt täysin arkipäiväisiin aiheisiin liittyviä aloituksia, joissa ei ole ollut mitään asiatonta. Välillä en edes ehdi vastauksia lukea, kun aloitus on jo poistettu. En kirjoita rasistisia tai poliittisia juttuja. Yksi esimerkki oli aloitus jonka tein taannoin. Pohdiskelin siinä, miten en tunne juurikaan vetoa miehiin käydessäni treffeillä, kukaan ei tunnu miltään. Ilmeisesti se oli jonkinlainen tabu ja kielletty aihe, koska aloitus oli poistettu melkein heti.

Mistä täällä siis saa keskustella? Aihe kun selvästi EI ole vapaa ja ihmissuhteet ainakin on kielletty aihe, tai ainakin omat kirjoitukseni poistetaan useinkin heti. Kuten tämäkin aloitus pian.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo keskustelujen poisto on todella ärsyttävää. Herkkänahkaisten itkijöiden unelma on tuo asiattomaksi ilmoittamalla poistaminen. Huonoin systeemi ikinä. Mä niin kaipaan il keskustelupalstaa. Se oli melkoista kaksinaismoralismia lehdiltä kun päätoimittajat vetosivat sananvapauden puolesta ja kaikki lehdet ovat lopettaneet keskustelu mahdollisuuden.

Tottakai keskustelumahdollisuus poistuu kun keskustelun pitäminen asiallisena ja lainrajoissa tulee kalliiksi. Voit itse perustaa haluamasi keskustelufoorumin mille alustalle haluat. Toki olet sitten sen sisällöstä rikousoikeudellusessa vastuussa. Eikö kiinnostakaan?

Tarkoitatko että tempparien osallistujat voisivat haastaa sanoman kuknianloukkauksesta kun sanoman ylläpitämällä keskustelupalstalla osaa heistä solvataan törkeästi? Huorittelua ym.

Kyllä näin on. Keskustelun säännöissä kerrotaan, että keskustelutaitoa jat ovat myös anonyyminä vastuussa sanomisistaan. Eri asia on, mikä ylittää poliisin tutkintakynnyksen.

Vierailija
22/23 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ymmärtää ettei täällä mo#derointi poista muuta kuin niitä juttuja joita palstan käyttäjät ilmoittavat asiattomaksi. Toki tietyt sanat jotka toistuu usein poistettavaksi ilmoitetuista ketjuissa, johtaa viestin ennakkotarkastuksen. Välttämättä niitä ei julkaista ikinä.

Ilman mode#rointia palstan ilme menee ikäväksi ja vihamielisesti tosi äkkiä. Kannattaa myös muistaa,vettä säännöt kieltää spammauksen ja palstan toiminnan häiritsemisen muutoin.

Jos poistolinja ihmetyttää palautetta voi antaa keskustelun säännöt sivulla löytyvän linkin kautta.

Eli jokainen voi antaa asiattoman viestit ilmi painamalla lipun kuvaa ja lähettämällä ilmoituksen. Selviää tapauksissa ei tarvita edes perusteluja.

Joopa joo. Ylläpito saapui paikalle selittelemään. Usein lähtee koko ketju poistoon eikä yksittäiset viestit. Sekin tuntuu olevan mielivaltaista. Poistolinja ei ihmetytä vaan vatuttaa.

Höpö höpö. Eikö mene jakeluun, ettei täällä mitään ylläpitoa ole, vaan palstan käyttäjät tekee sen suurimman työn. Harmi että haluat trollata ja öyhlttää , jonka vuoksi muut ilmoittaa viestisi asiattomiksi.

Jollakin tuntuu olevan poistonapin käyttöoikeudet ja oikeuksien käyttäminen herkässä. Miellän tämmöiset valtuudet ylläpito-oikeudeksi. Oli ne kenen tahansa hallussa.

Jokaisella käyttäjällä on nämä oikeudet, myös sinulla.

Missä mun poistonappi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo keskustelujen poisto on todella ärsyttävää. Herkkänahkaisten itkijöiden unelma on tuo asiattomaksi ilmoittamalla poistaminen. Huonoin systeemi ikinä. Mä niin kaipaan il keskustelupalstaa. Se oli melkoista kaksinaismoralismia lehdiltä kun päätoimittajat vetosivat sananvapauden puolesta ja kaikki lehdet ovat lopettaneet keskustelu mahdollisuuden.

Tottakai keskustelumahdollisuus poistuu kun keskustelun pitäminen asiallisena ja lainrajoissa tulee kalliiksi. Voit itse perustaa haluamasi keskustelufoorumin mille alustalle haluat. Toki olet sitten sen sisällöstä rikousoikeudellusessa vastuussa. Eikö kiinnostakaan?

Tarkoitatko että tempparien osallistujat voisivat haastaa sanoman kuknianloukkauksesta kun sanoman ylläpitämällä keskustelupalstalla osaa heistä solvataan törkeästi? Huorittelua ym.

Kyllä näin on. Keskustelun säännöissä kerrotaan, että keskustelutaitoa jat ovat myös anonyyminä vastuussa sanomisistaan. Eri asia on, mikä ylittää poliisin tutkintakynnyksen.

Temppariketjussa on kyllä sen luokan mustamaalausta että tutkintakynnys voisi ylittyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi