Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö naisen vartalosta tai anatomisista osista että synnyttänyt?

Vierailija
11.05.2019 |

Mitä mieltä olette ja miten se näkyy?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies tuskin huomaa kovin helpolla, kokenutta miestä on aika vaikea "huijata", tietenkiin kohteliaisuudesta miehen kannattaa sanoa että ei huomaisi.

Minulla on kokemusta kymmenistä naisista, osalla lapsia ja osalla ei. Melkein joka tapauksessa sen huomaa hyvin selvästi.

Ensimmäiseksi yleensä paljastaa rinnat, mutta joillakin rinnat on jo veltot ennen lapsia. Erityisesti nännit muuttuu. Lapsettoman nännit vain ovat erilaiset ulkonäöltään ja hyvin herkät.

Vatsanseudun osalta eroja on paljon, useimmilla naisilla jää selvästi jälkiä mutta on paljon naisia joista ei vatsasta pystyisi sanomaan.

Minä en ainakaan raskausarpiani häpeä ja pidän idioottina aikuista miestä, jonka mielestä on jokin kohteliaisuus olla näkemättä niitä. Mikä ihmeen arvo se on, että raskaudet eivät näy vartalossa? Elämää vartenhan se keho meillä on ja lasten saaminen on elämää.

Vierailija
62/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patologin pöydällä asia yleensä selviää. Ihan höpöä, että muka ulkoisista piirteistä näkisi asian.

Ei kyllä selviä. Ruumiinavauksessa voidaan jonkinlainen arvio tehdä siitä onko nainen synnyttänyt, mutta ei tarkkaa arviota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä Susanna Tannin tyyppisiä naisia.

Vierailija
64/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat paljastaa usein mutta ei aina. Olin sängyssä 30+ naisen kanssa jolla pienet terhakat kauniit rinnat ja kaksi lasta (en tiedä oliko imettänyt miten pitkään).

Mullakin on tuollaiset rinnat, vaikka olen synnyttänyt kolme lasta ja imettänyt jokaista lähes 2-vuotiaaksi. Kannattaa olla pienirintainen! :)

Vierailija
65/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koskaan synnyttää. On muutenkin jo leveä lantio.

Vierailija
66/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat paljastaa usein mutta ei aina. Olin sängyssä 30+ naisen kanssa jolla pienet terhakat kauniit rinnat ja kaksi lasta (en tiedä oliko imettänyt miten pitkään).

Mullakin on tuollaiset rinnat, vaikka olen synnyttänyt kolme lasta ja imettänyt jokaista lähes 2-vuotiaaksi. Kannattaa olla pienirintainen! :)

Ei pienirintaisuus yleensä mitään auta. Jäljelle jää usein vain nahkapussit. Usein melko (ei todella) isorintaisen kestää paremmin imetystä kun sinne jää kuitenkin vielä sisältöä.

Vierailija
67/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on 5 lasta alateitse synnyttänyt, ollaan teinistä asti yhdessä oltu.

Nuorena meillä molemmilla on ollut muutama syrjähyppy, emmekä ole toisillemme ensimmäiset.

Suuseksiä tykkäämme sekä saada, että antaa,

joten tulee rouvan alapäätä katseltua lähempääkin.

Sanoisin, että n. 45v vaimostani ei voi sanoa ulkoisista merkeistä, onko synnyttänyt vai ei.

Vierailija
68/73 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pienirintaisuus yleensä mitään auta. Jäljelle jää usein vain nahkapussit. Usein melko (ei todella) isorintaisen kestää paremmin imetystä kun sinne jää kuitenkin vielä sisältöä.

Se, miten paljon imettäminen vaikuttaa rintoihin on kiinni seuraavista asioista: kudostyypistä (ts. miten paljon kollageenia ihon alla on), rintojen koosta sekä siitä, mikä rintojen koostumus on. Rinnoissa on siis rasvaa sekä rauhaskudosta. Mulla on paljon kollageenia (eli joustava iho, joka palautuu hyvin), pienet rinnat sekä lähinnä rauhaskudoksesta koostuva rinta, eivätkä rintani ole juuri muuttuneet, vaikka olen imettänyt yhteensä 3,5 vuotta.

Vierailija
69/73 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektioarpi

Vierailija
70/73 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoista voi nähdä, jos palaa takaisin samaan painoon kuin ennen raskautta. koska imetys ja rintojen täyttyminen ja tyhjentyminen maidolla litistää rasvasoluja, ja rinnat voivat sitten imetyksen jälkeen roikkua. Toki uudella kumppanilla ei ole tiedossa se ennen tilanne, niin ei välttämättä huomaa eroa. 

Emättimen voi olla epäsymmetriaa epparin jäljiltä

Vierailija
71/73 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri näkee, tutkimuksissa. 

Vierailija
72/73 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poekamiäs kirjoitti:

Isot rinnat ja leveä lantio.

Mun naapuri, tosin ei ole synnyttänyt, läskiä se vaan on.

Vierailija
73/73 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papakokeita ottaessa lähes aina näkee kohdunnipukasta onko nainen synnyttänyt vai ei. Väitän, että muusta ei näe.

Kohdunnapukasta näkee, jos on alateitse synnyttänyt. Nipukka on korvanlehdessä, siitä ei näe. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme