Itkenyt yöpaidan märäksi
Eilisillasta saakka itkenyt niin kovasti ettei nenäliina riitä. Otinkin suosiolla ison yöpaidan käyttöön ja upotan pääni siihen. Onneksi ei ole yleisöä. Lenkillä ja terassilla kävin ystävän kanssa normaalisti muuten päivä mennyt näin.
Miten pitkään voi paha olo kasautua, että joskus tulee tälläisiä tulvia, olen purkanut pahaa oloani ympäriinsä päätä aukomalla ja lopulta nyt päädyin tähän.
Kommentit (10)
Voi ei <\3 harmi, että sinulla on paha mieli.
No rutista se paita välillä kuivaksi ja jatka sitten jos helpottaa.Muista juoda vettä ettet kuivu.Ja syö vähän jotain suolaista.
Olen sanonut suorat sanat äidille 2kk sitten ja nyt miesystävälle. Ja tässä välissä myös ikävästä työkaverista. Sitten tuli olo että ei tässä järki edellä elävien maailmassa kukaan ymmärrä.
Joskus aikoinaan itkin baarissa eroa niin kovasti, että joku tuntematon pariskunta tuli huolestuneena pyytämään minua heille syömään ja nukkumaan. En kyllä lähtenyt. Näin heidät myöhemminkin ja näyttivät pelästyneen huolestuneilta.
Onko kelläån muulla tämmöistä ylitsevuotavaa itkemistä?
Itse olen myös viikonloppuna itkenyt. Yhden miehen takia. Joka antaa ymmärtää että on kiinnostunut, mutta silti ei tee mitään. Sanat ja teot ristiriidassa. Kuka *elvetin julma ihminen tekee toiselle noin?
Onneksi on opamoxia.
Oikeastaan kun päästin vihan muuttumaan suruksi se helpotti, mutta ei ole kaunista katseltavaa kun itken ja tärisen. Välillä mietin onko tämä enää normaalia.
Laita paita kuivumaan, syö iltapala ja mene nukkumaan.
<3