Onko naisilla ehkäisy koko ajan päällä?
Olen 56v mies ja olen pitkän avioliiton, eron ja parin vuoden selibaatin jälkeen harkinnut jälleen seurustelun aloittamista. Tähtäimessä 40-55v ikäiset naiset. En ole ihan varma olenko jo impotentti, mutta jos niin ei ole niin
voinko luottaa siihen, että kaikki lisääntymiskykyiset naiset nykypäivänä huolehtivat ehkäisystä ja yli 45v naisille tämähän ei enää ole ongelma
Kommentit (44)
Joo, yleensä kantavat kondomeja mukanaan, no problem.
En tiedä noin vanhoista, mutta itse olen 37v mies, enkä ole koskaan kysynyt Tinder deiteilläni ehkäisystä. Jos ei muuta kuulu, oletan että nainen on asian hoitanut.
Kannattaa tosiaan varmuuden vuoksi pitää itsekin kondomeja mukana, jos et ole hankkinut vasektomiaa. Joka vuosi Suomessakin on muutama 50 vuotta täyttänyt synnyttäjä. Ja aika monelle vähän kypsemmälle naiselle ei enää suositella hormonaalista ehkäisyä ihan iän takia. Jos haluat vedellä paljaalla, kannattaa varmuuden vuoksi pitää naisen alaikärajana 55 vuotta. Ja silloinkin voi tietysti saada pippeliin taudin.
Ei käytetä ehkäisyä ja iltatähti olisi kiva.
Minä en ainakaan käytä ehkäisyä, koska hormonit eivät sopineet minulle (veivät halut, kostumisen). Eli todellakin käytä kortsua.
Täällä 40-vuotias sinkkunainen, jolla jatkuva ehkäisy päällä. Minua ei silti kannata yrittää lähestyä. Olet vanhus rinnallani ja elän mieluummin selibaatissa kuin otan vaivakseni vanhan miehen.
Naiset syö pillereitä. Kondomit on merimiehille!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä noin vanhoista, mutta itse olen 37v mies, enkä ole koskaan kysynyt Tinder deiteilläni ehkäisystä. Jos ei muuta kuulu, oletan että nainen on asian hoitanut.
Hei!
Muistatko minut? Tässä täyttelen papereita jotta pääset isyystutkimukseen. Väino on jo kuusi kuukautta. Ajattelin että sinullakin on oikeus tietää että olet isä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä käytät kondomia.
Vaimon kanssa tuli käytettyä joskus 30 vuotta sitten, aika häslinkiä, mutta hän hoiti sitten asiat muuten.
Onko totta, että vielä käytetään kondomeita?
Nykyään ihmisillä vaikuttaa olevan tuo ehkäisypuoli aivan unholassa, ilman kortonkeja vaan pökitään tuntemattomia heti ekatreffeillä. Koska eihän niitä tauteja tai vahinkokakaroita ennenkään ole tullut?
Ai miten niin yli 45-vuotiaille ehkäisy ei ole ongelma? Lisääntymiskyky periaatteessa jatkuu siihen asti, kunnes vaihdevuodet alkavat, eivätkä vaihdevuodet suinkaan ala kaikilla 45-vuotiaana.
Pidähän mies varasi: yli nelikymppiset sinkkunaiset voivat olla kiihkeässä vauvakuumeessa; biologinen kello tikittelee...Vaikka hedelmällisyys vetelisikin jo viimeisiään, voi lottopotti yllättää!
Just toi eläkeiän kynnyksellä oleva miesjoukko on suurimpia HIV:n ja tippurin saajia.
En halua sun kuppaista munaasi paljaaltaan, right?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan varmuuden vuoksi pitää itsekin kondomeja mukana, jos et ole hankkinut vasektomiaa. Joka vuosi Suomessakin on muutama 50 vuotta täyttänyt synnyttäjä. Ja aika monelle vähän kypsemmälle naiselle ei enää suositella hormonaalista ehkäisyä ihan iän takia. Jos haluat vedellä paljaalla, kannattaa varmuuden vuoksi pitää naisen alaikärajana 55 vuotta. Ja silloinkin voi tietysti saada pippeliin taudin.
Niin ne tauditkin! En ole homo, joten HIV on poisusljettu
Kyllä monet harjoittavat vielä keskeytettyä yhdyntääkin, mutta tuon ikäinen ei varmaa enää ole tarpeeksi ketterä siihen.
Etkö ole ikinä kuullut seksitaudeista?
No vaikka käyttäisi pillereitä tai menopaussi jo tullut, niin totta helkkarissa käytät kumia. Ei ne pillerit tai vaihdevuodet taudeilta suojaa. Mutta surullista kyllä, kommenteista päätellen jotkut ihmiset ovat todellakin niin tyhmiä, että vetelevät tuntemattomia paljaalla.
Katteles pappa vaan niitä ikäisiäisi naisia! Kukaan nelikymppinen ei ole kiinnostunut lähes eläkeikäisestä. Huh, kylmät väreet menee.
Täytyy näköjään ensin mennä harjoittelemaan maksullisten naisten kanssa, että saisi kondomin käytön kuntoon. Tässä iässä pitää kaiken olla heti kunnossa, jos löytää naisen, josta tykkää,
Sinä käytät kondomia.