Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies, vastaa rehellisesti, ottaisitko mieluummin 25v taviksen vai 35v kaunottaren?

Vierailija
11.05.2019 |

?

mies, vastaa rehellisesti, ottaisitko mieluummin 25v taviksen vai 35v kaunottaren?

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on mun mielestä tavis 25v naisia.

https://lh3.googleusercontent.com/-QDR8b3-Q9lQ/VyBvvLPV0fI/AAAAAAAAAO4/…

- Ap

Vasen on ainakin lähemmäs 30 ellei yli

- keskustelua seuraava n25, en äänestänyt, ei hätää

Ne oli tuon 25v synttärit,

Käyn vetämässä itseni viemäristä...

Vierailija
42/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v koska ei noita lapsettomia sinkku 35v kaunottaria ole olemassa. 

Onhan. Olin itsekin sellainen kolme vuotta sitten. Olen edelleen, mutta nyt kolme vuotta vanhempi.

Ja siis olen oikeasti hyvännäköinen, ammatti vaatii.

Miksi olet sinkku? Onko syy, että kukaan ei kelpaa sinulle? Eli kun sinä tunnet kemiaa, toinen ei, ja kun toinen tuntee, sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl tosi juttu et 25v jälkeen alkaa nopea rupsahdus. Kroppa ei enäö kestä suklaata sipsejä ja leivoksia. Alkaa lihominen, muodot menee pieleen ja leikkaavat kanapersetukan viimeistään 40v tuntumissa.

Vierailija
44/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsi, se on jo tutkittu että miehet valitsivat AINA kauniimman riippumatta naisen iästä.

Tossa on tänään kellunut pitkin päivää ketju, jossa miehet kilvan vakuuttavat että vain alle 25-vuotiaat naiset kelpaavat, joku 35-vuotias on kuulemma jo ihan roskiskamaa.

Joojoo, aina väitätte että miehet väittää täällä tuollaista. Enpä ole nähnyt. Melkein jokaiselle miehelle kelpaa mukiinmenevä 35v ainakin seksiseuraksi.

Vierailija
45/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Olin itsekin sellainen kolme vuotta sitten. Olen edelleen, mutta nyt kolme vuotta vanhempi.

Miksi olet sinkku? Onko syy, että kukaan ei kelpaa sinulle? Eli kun sinä tunnet kemiaa, toinen ei, ja kun toinen tuntee, sinä et.

Samaa olin minäkin kysymässä. Harvassa ovat ne kauniit naiset jotka eivät 35v menessä löytäneet ketään. Pakko olla aseksuaali tms tai tyyliin erosin miestäni sen ikäisenä ja olin 3kk sinkkuna...

Vierailija
46/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsi, se on jo tutkittu että miehet valitsivat AINA kauniimman riippumatta naisen iästä.

Tossa on tänään kellunut pitkin päivää ketju, jossa miehet kilvan vakuuttavat että vain alle 25-vuotiaat naiset kelpaavat, joku 35-vuotias on kuulemma jo ihan roskiskamaa.

ihan uteliaisuudesta: mistä tiedät kommentoivat miehiksi?

Vierailija
47/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ididkfkfidi kirjoitti:

Se on kyl tosi juttu et 25v jälkeen alkaa nopea rupsahdus. Kroppa ei enäö kestä suklaata sipsejä ja leivoksia. Alkaa lihominen, muodot menee pieleen ja leikkaavat kanapersetukan viimeistään 40v tuntumissa.

Näinpä se todellisuus iskee pikkuprinsessoihin ja aletaan epätoivoisesti hakea puolisoa ja me kuninkaat olemme valmiina ja emme nirsoile vaikka hieman nuorempikin tulisi iskuetäisyydelle.

mies51v

Vierailija
48/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta kaunottaresta en löytänyt kuvaa 35v synttäreiltään. Jollei joku martina aitolehti kelpaa. 

- Ap

Vierailija
49/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan uteliaisuudesta: mistä tiedät kommentoivat miehiksi?

Varmaan suurin osa niistä on jotai ikis ym katkeria muijia jotka vaan haluu lietsoa miesvihaa.

Vierailija
50/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v kaunotar. Vaihtoon kun rupsahtaa.

Vierailija
51/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihanaa huomata että oon pääsemässä irti ikäkriiseilystäni, se alko kun täytin 13 vuotta. Nyt olen 27 ja huomaan että päivä päivältä alkanu kiinnostaa vähemmän kuinka "vanha" olen ja mitä muut siitä ajattelevat.

Katoin muuten napakymppiä yhtenä pv ja siinä oli 2 parikymppistä naista ja sitt kolmas oli 35 ja todellakin se kaikista upeimman ja HEHKEIMMÄN näkönen oli se 35-vuotias.

Vierailija
52/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se niin  selvää on. Kai nyt miehet osaa laskelmoida että tuo 35v on 5v kuluttua varmaan rumempi kuin se 25v.

Vierailija
53/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummalla naisella on iso penis?

Vierailija
54/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, ihanaa huomata että oon pääsemässä irti ikäkriiseilystäni, se alko kun täytin 13 vuotta. Nyt olen 27 ja huomaan että päivä päivältä alkanu kiinnostaa vähemmän kuinka "vanha" olen ja mitä muut siitä ajattelevat.

Katoin muuten napakymppiä yhtenä pv ja siinä oli 2 parikymppistä naista ja sitt kolmas oli 35 ja todellakin se kaikista upeimman ja HEHKEIMMÄN näkönen oli se 35-vuotias.

Käy vaan punttiksella 3 krt viikossa, vältä jauhot, sokerit, tupakka ja viinat. Ei siinä sen kummempaa tarvii että kelpaa nuorille tytöille.

Vierailija
55/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kummalla naisella on iso penis?

Molemmilla naisilla on se kokoinen penis josta nautit eniten.

Vierailija
56/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppppppppp

Vierailija
57/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, tavis koska olen itse 24v tavis mies. Miksi ottaa yli kymmenen vuotta vanhempaa

Vierailija
58/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ammatti?

Vierailija
59/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v, tavis koska olen itse 24v tavis mies. Miksi ottaa yli kymmenen vuotta vanhempaa

Vaikeata uskoa. Itse katselin kyllä kaunottaria, oli ikä sitten mikä tahansa. Kyllä sitä ikää pystyy katsomaan läpi sormien jos on tarpeeksi laadukas muija.

Vierailija
60/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 25-v tavis olisi kaunis? Miksi on edes vaihtoehtona? Saisiko mies pyöritettyä helpommin? Ap:n oletuksissa siis. Ei välttämättä kumpikaan suostuisi.