Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies, vastaa rehellisesti, ottaisitko mieluummin 25v taviksen vai 35v kaunottaren?

Vierailija
11.05.2019 |

?

mies, vastaa rehellisesti, ottaisitko mieluummin 25v taviksen vai 35v kaunottaren?

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun hankkia kissa?

Vierailija
22/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän suhteen ei ole muuta vaatimusta kuin kunhan on sukukypsä. Mieluummin nuori kuin vanha ja mieluummin kaunis kuin ruma. Mutta ulkoinen kauneus ei pelasta jos on sisältä mätä eli ne muut ominaisuudet merkitsee eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis tarkoittaa tavallista ei siis mitään rumaa. Tavis nainen 25 vuotiaana on yleensä nätti.

Vierailija
24/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin yksinkertainen mitä viestisi antaa ymmärtää?

Vierailija
25/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Iän puolesta olisi 35v järkevämpi, mutta tosiaan kun ei ole kuvia niin en voi sanoa. Laita esimerkkikuvat niin valitaan

mies51v

Vierailija
26/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v koska ei noita lapsettomia sinkku 35v kaunottaria ole olemassa. 

Jos on olemassa, niillä on vikaa päässä (bpd tms). Tai koukussa karuselliin, eli vaikka tyytyisikin mun tason heppuun suhteen takia, tulee varmuudella pettämään. 

Ei sen puoleen, ei riitä rahkeet hyvärunkoiseen 25:eenkaan. Suomalaiseen siis, muualla olen deittailut muutamia, mutta ne haluaa heti lapsia.

Vierailija
27/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla henkinen elämä ja sielu? Käsitätkö että ihmisellä on myös luonne, harrastukset ja oma elämä. Ymmärrätkö muuta kuin ulkokuoren? Oletko tyhmä?

Oletko itse vaajaa vai miksei se ole itsestäänselvää että olettaan että nuo muut jutut ovat samoja molemmilla muijilla?

Vierailija
28/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v tavis: 164cm/85kg, peruskoulu käyty, alkoholisoitumassa, varhaiseläkkeellä, asunnoton, miehet ei kiinnosta?

Ei nyt keskivertomuija ole tuon painoiseksi ehtinyt jo tuossa iässä. Jotain 55-60kg veikkaisin. Huhuh jos olen väärässä. Alkoholi kyllä varmaan maistuu. Varhaiseläkkeellä tuskin vaikka ne nykyisin popsiikin psyykelääkkeitä kuin karkkeja. Ja asunnon nyt kela maksaa ihan kelle tahansa. Miehet kiinnostaa kunhan mies on julkkis/komee/rikas/ulkkari tms.

https://kroppsbild.wordpress.com/2010/04/03/59/

Siinä sulle noilla mitoilla 27-vuotias. Että semmoinen on keskivertomuija, mitä?

Vierailija
29/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymmpinen ja panisin 35 v kaunotarta for sure!

Vierailija
31/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä kumpikin. Luonnollisia kuvissa. Ei filtteröintiä tai ilmeen ottoa kasvoille (vrt. Sexy töröhuulipose).

Vierailija
32/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin sen joka on sänkyhommissa halukkaampi.

M47

Naisilla halupiikki tulee keskimäärin kolmekymppisenä. 35-vuotiaalla on puolet kiimaisimmista vuosista siis jo käytetty, 25-vuotiaalla vasta edessä. Tosin 35-vuotias kaunotar todennäköisesti on kaunis ja haluttava pidempään, jos 25-vuotiaana alkaa jo vähän rupsahtaa (jos tavis tarkoittaa keskivertoa niin on vähän jo rupsahtanut) niin ei välttämättä ole kovin kaunis 10 v päästä..

Minä vastaan, että ikävä ilmapiiri taas, yleistyksiä ja ilkeyttä, poistun palstalta.

Vierailija
33/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsi, se on jo tutkittu että miehet valitsivat AINA kauniimman riippumatta naisen iästä.

Tossa on tänään kellunut pitkin päivää ketju, jossa miehet kilvan vakuuttavat että vain alle 25-vuotiaat naiset kelpaavat, joku 35-vuotias on kuulemma jo ihan roskiskamaa.

Vierailija
34/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on mun mielestä tavis 25v naisia.

https://lh3.googleusercontent.com/-QDR8b3-Q9lQ/VyBvvLPV0fI/AAAAAAAAAO4/…

- Ap

Kivan näköisiä typyköitä!

Vierailija
35/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v koska ei noita lapsettomia sinkku 35v kaunottaria ole olemassa. 

Onhan. Olin itsekin sellainen kolme vuotta sitten. Olen edelleen, mutta nyt kolme vuotta vanhempi.

Ja siis olen oikeasti hyvännäköinen, ammatti vaatii.

Vierailija
36/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Vasen on ainakin lähemmäs 30 ellei yli

- keskustelua seuraava n25, en äänestänyt, ei hätää

Vierailija
37/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v tavis: 164cm/85kg, peruskoulu käyty, alkoholisoitumassa, varhaiseläkkeellä, asunnoton, miehet ei kiinnosta?

Ei nyt keskivertomuija ole tuon painoiseksi ehtinyt jo tuossa iässä. Jotain 55-60kg veikkaisin. Huhuh jos olen väärässä. Alkoholi kyllä varmaan maistuu. Varhaiseläkkeellä tuskin vaikka ne nykyisin popsiikin psyykelääkkeitä kuin karkkeja. Ja asunnon nyt kela maksaa ihan kelle tahansa. Miehet kiinnostaa kunhan mies on julkkis/komee/rikas/ulkkari tms.

https://kroppsbild.wordpress.com/2010/04/03/59/

Siinä sulle noilla mitoilla 27-vuotias. Että semmoinen on keskivertomuija, mitä?

Googletin ja saksassa on keskiverto 25v muija 64kg. 

Vierailija
38/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Vasen on ainakin lähemmäs 30 ellei yli

- keskustelua seuraava n25, en äänestänyt, ei hätää

Ne oli tuon 25v synttärit,

Vierailija
39/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37V kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Kivan näköisiä typyköitä!

NIinhän ne yleensä on vielä tuon ikäisinä. Sitten alkaen 30v alkavat ne elämäntavat näkyä.

Vierailija
40/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naama ryppyyntyy, tissit ja perse rupsahtaa, mutta jos se on päästään sekaisin niin se kasvaa vain korkoa."

Harkitsisin siis aina enemmän luonnetta pitkässä parisuhteessa, mutta kun sitä ei ole ilmoitettu, oletan molempien olevan täysjärkisiä. 25v olisi lähempänä omaa ikääni joten tod.näk. menisin sillä, paitsi jos 35v sattuisi olemaankin aivan ylivertainen tapaus muutenkin kuin vain ulkonäön puoleen.