mies, vastaa rehellisesti, ottaisitko mieluummin 25v taviksen vai 35v kaunottaren?
Kommentit (61)
Ottaisin sen joka miellyttää minua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tos lue miehen ikää???
Joo, olisi ollut parempi laittaa ikähaarukat miehille vastauksiin. Ens kerralla sitten
35 v sopisi muutenkin paremmin koska olen 41. Vaikka jotenkin ihastun helpommin niihin 25-vuotiaisiin.
25v koska ei noita lapsettomia sinkku 35v kaunottaria ole olemassa.
Missä on vaihtoehto "vuosi sitten eronnut 55v naisellisen muotoinen latentti sub-exhibionisti/kumiasufetisisti" ?
Vaadin "vuosi sitten eronnut 55v naisellisen muotoinen latentti sub-exhibionisti/kumiasufetisisti" vaihtoehdon!
M
25v tavis: 164cm/85kg, peruskoulu käyty, alkoholisoitumassa, varhaiseläkkeellä, asunnoton, miehet ei kiinnosta?
Vanha vitsi, se on jo tutkittu että miehet valitsivat AINA kauniimman riippumatta naisen iästä.
Valitsisin sen joka on sänkyhommissa halukkaampi.
M47
Pitäs kumpikin koeajaa muutamaan kertaan ja sitten päättää ottaisko kumpaakaan vai antaisko olla.
Tottakai miehet valitsee kauniimman. Ihan samalla tavalla sinäkin valitset miehen joka miellyttää sinua enemmän, esim ulkoisesti.
35 kaunotar tietysti. Hyvät geenit on kaikki kaikessa.
25 tulee olemaan rupsahtanut 35-vuotiaana.
Toki luonne on tärkein asia, ei siinä nätti naama tai ruho auta jos on kuspää.
Nelikymppinen mies kun olen, niin 35v kaunotar olis erittäin passeli muutenkin nyt elämääni.
25v teoriassa noista mutta en kyllä ota vakituiseksi enää sitäkään jos jostain syystä vaimon kanssa ero tulisi enkä mitään muutakaan naista kuin väliaikaisesti. Vaimoni on 35v. Ihan nätti vielä.
Vierailija kirjoitti:
25v tavis: 164cm/85kg, peruskoulu käyty, alkoholisoitumassa, varhaiseläkkeellä, asunnoton, miehet ei kiinnosta?
Liian lihava. Max 60-65kg painoa kiitos tuohon pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt keskivertomuija ole tuon painoiseksi ehtinyt jo tuossa iässä. Jotain 55-60kg veikkaisin. Huhuh jos olen väärässä. Alkoholi kyllä varmaan maistuu. Varhaiseläkkeellä tuskin vaikka ne nykyisin popsiikin psyykelääkkeitä kuin karkkeja. Ja asunnon nyt kela maksaa ihan kelle tahansa. Miehet kiinnostaa kunhan mies on julkkis/komee/rikas/ulkkari tms.
Onko sinulla henkinen elämä ja sielu? Käsitätkö että ihmisellä on myös luonne, harrastukset ja oma elämä. Ymmärrätkö muuta kuin ulkokuoren? Oletko tyhmä?
Mä en oikeestaan ymmärrä tota "hyvät geenit" juttua, jos ulkosesti ihminen on hyvännäköinen?? :D kylhän samassa perheessäki voi olla ihan eri näkösiä sisaruksia, ja niil on samat geenit?? :DD ja lapsi voi olla ihan erilainen kun äiti tai isä... tai ei ainakaan täysin samanlainen vaikka onkin niistä geeneistä kasvanut.
Ja kauniilla voi olla myös sairauksia yms.. vai onko muka jtn tutkimusta että kauniit on terveempiä??
Miksei tos lue miehen ikää???