Naiset, mitä teette kun huomaatte jännä_miehen muuttaneen samaan rappukäytävään?
Kommentit (33)
Ärsyynnyn! Vihaan sitä kun tyyppi jättää rakkinsa ulosteet pitkin pihanurmea, huudattaa musiikkia keskellä yötä, tappelee ja räyhää naapureille. Ja tietty oikein huonolla tuurilla myy huumeita. Rappukäytävä täytyy epäilyttävästä porukasta ja polkupyörätkin alkaa katoilemaan pihasta. Mutta minä olenkin tällainen keski-ikäinen täti-ihminen...
Ostan poppareita ja sovin päivystysvuoroista muiden kyylämummojen kanssa. Nykyinen naapurusto ei juuri tarjoa viihdettä
Sen saman kuin kenen tahansa muunkin (uuden) naapurin kohdalla eli otan yhteyttä isännöitsijään, koska silloin tämä j-mies on möykännyt ja ollut häiriöksi ja ansaitsee häädön.
Paras naapuri on täysin huomaamaton naapuri.
Käyn tekemässä toistaiseksi voimassa olevan tilauksen ryhmyisestä siittimestä & ja astutus-palveluista, kiinteägrammaisen huumehien toimitus sopparin g/kk sekä kiinteälitraisen pimeänviinan toimitus sopparin. Ja sopimus sakoksi vaadin kirjattavan, että sopimusrikkeen syntyessä, toimittaja on VELVOLLINEN astumaan tilaajan niin monesti kuin tilaaja sitä vaatii. Eli tod. M O N E S T I !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaan kaikki reikäni ja menen kylään.
Korvatkin?
Eihän sitä voi etukäteen tietää jännärinkään kokoluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen saman kuin kenen tahansa muunkin (uuden) naapurin kohdalla eli otan yhteyttä isännöitsijään, koska silloin tämä j-mies on möykännyt ja ollut häiriöksi ja ansaitsee häädön.
Paras naapuri on täysin huomaamaton naapuri.
hups, eli kenen tahansa muunkin HUOMATUKSI TULLEEN (uuden) naapurin
Vierailija kirjoitti:
yritän houkutella hänet asuntooni jossa huumaan hänet ja uhraamme hänet Saatanalle
Kuulostaa ihan meidän taloyhtiöltä!
Pyydän poliisilta suojelusta ja asennan piikkisen rapex-kondomin.
Me, mun mies ja minä, oltiin eilen tämän rapun jännän luona istumassa iltaa, ja käytiinpä porukalla baarissakin.
Ilmoitan palstamiehille että nyt äkkiä, täällä on semmoinen metsästäjänsilmä-laatikkopää jodys haaveilette!
Moikkaan kohteliaasti kierrellessäni puolimatkassa lojuvien muuttolaatikoiden ohi ulko-ovelle. En tiedä nykyisiäkään naapureita, että jos joku niistä on tällainen ap:n mainitsema ukko, niin on kyllä jäänyt huomiotta. Got things to do, places to be. N21