Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulu ei huomio epäsosiaalisia ihmisiä

Vierailija
11.05.2019 |

Miksi koulumaailma ei ota huomioon epäsosiaalisia ihmisiä? Nykypäivänä koulunkäynti on todella ryhmäpainotteista, on ryhmätöitä, ryhmäpulpetteja ja luokan edessä esiintymistä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska opittavan aiheen ohella on hyvä kehittää työelämätaitoja

Minulla oli kollega, tekniikan lisensiaatti, huippuluokan "labrapeikko" joka suorastaan ahdistui jos paikalla oli enemmän kuin kaksi ihmistä hänen lisäkseen.

Siitä huolimatta hän pärjäsi erittäin hyvin työssään, erittäin luotettava, täsmällinen ja suorastaan hämmästyttävän virheetön mitä työnjälkeen tuli. Voisin sanoa että huippuälykäs mutta toivottoman ujo/introvertti ja tämän ymmärsi jokainen noin sadan hengen organisaatiossamme - emme siis kuormittaneet häntä sellaisilla turhilla asioilla jotka olisivat vaikuttaneet hänen työnsä tuloksellisuuteen.

Voin kuvitella kuinka kaltaisesi ovat aiheuttaneet koulussa ja opiskeluiden aikana - "koska ryhmätyöt ja sosiaalisuus".

Työpaikkoja labrapeikoille on ehkä kaksi. Etenkin nykyaikana, kun jokaiseen duuniin on sata hakijaa, ei epäsosiaalisena tule valituksi vaikka olisi mikä hawking muuten

Vierailija
22/22 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulussa opettaja märisi mun pojan ryhmätöistä kun ei osaa tehdä kun kavereiden kanssa.

Yläkoulussa ei ole tullut yhtään huonoa palautetta ryhmätöistä.

Menee jo ysille.

Ei mun poika muuttunut ole vaan opettajat on vaihtuneet.

Tuntuu että yläkoulussa hiljaisuus ei nyt ole ainakaan ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä