Mistä niitä kilttimiehiä löytää?
Kommentit (49)
Ovat muuten oikeasti ihan syvältä, suurin osa heistä on äideissään kiinni olevia mammanpoikia. Menin yhden sellaisen kanssa naimisiin ja se oli VIRHE.
täältä mammapalstalta ne löytyy eikä mistään muualta. tuossahan tuo yksi jo ilmottautuikin, käy kiinni.
Tjaa,a. Mitä tarkoitat kilttimiehellä? - Itse koen olevani kiltti ja olen mies niin ja nyt asiaan kuluuvasti myös sinkku. Koen ja tunne viihtyväni monin tavoin sinkkuna; lieneekö tässä yksi syy myös sinkkuuteni. (Ts. en metsästä tai yritä iskeä naista itselleni aktiiviesti. En myöskään osaa kiltteyttäni tai "kilttimiehisyyttäni" korostaa ja alleviivata ja koska se ei ole myöskään tatuoituna otsaani, eikä miinekään muuallekaan minussa niin joudut tai joutuu sen päättelemään ja huomioimaan minusta muutoin. Vaan mistäkö minut sitten voisi löytää. Tänään minut olisi voinut löytää mm. Kauppahallista, kirjastosta ja lenkkipolulta. Tänään ajattelin viettää ehtoon kotona. Leivon ehtoompana kakun, jonka toivon mukaan saan ehjänä kuljetettua huomenna aamupäivästä veljelleni, jonne vanhempieni ja meidän sisarusten on huomenissa määrä mennä viettämään äitien päivää.
Vierailija kirjoitti:
istuvat kotonaan tietokoneen ääressä, odottamassa että tulet ovikelloa soittamaan.
Mutta sitten kun ap soittaa ovikelloa, niin ne eivät uskalla avata vaan vetävät verhot alas ja menevät sängyn alle piiloon.
Ei näytä olevan mitään ongelmaa löytää noita ns kilttimiehiä silloin kun tarvitsee apua muutossa, jotain pientä kodinkorjaushommaa tai kissavahtia ulkomaanmatkan ajaksi tai tietokoneenkorjausta.
Jos vaikka ihan sillä samalla tavalla löytäisi myös silloin kun etsii seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä olevan mitään ongelmaa löytää noita ns kilttimiehiä silloin kun tarvitsee apua muutossa, jotain pientä kodinkorjaushommaa tai kissavahtia ulkomaanmatkan ajaksi tai tietokoneenkorjausta.
Kommenttisi sai minut tuntemaan itseni kiltiksi ja huomaavaiseksi mieheksi; huomaan tai olen huomannut hyvin usein, että kelpaan ja sovin moneen asiaan ja tarkoitsuperään naiselle tai naisille mutta en siihen yhteen. - Kylla arvasitte oikein: parisuhteeseen kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri kilttimiesten kirous.
Meidät muistetaan kun tietokone piiputtaa tai kissa pitää ruokkia.
Mutta kun on kutka muistetaan joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne niin mä soitan sua ku vttu kitaraa.
Että mitenkä? - Sori mutta kuullostit liian korka ääniseltä torvelta minun makuuni
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä olen. Juuri lähtemässä ulos pitkäkarvaisen mäyräkoiran kanssa :3
Toivoisin törmääväni kilttinaiseen jonakin kauniina päivänä <3
M35
Tässä on oikea kiltti mies. Kiltti miehillä on pienet söpöt koirat.
T: Toinen kiltti mies millä pitkäkarvainen 10kg koira
Kiltti mies ilmoittautuu :)
Tosin jos viittaat kiltin käyttöön niin toki sekin sopii mut julkisesti en viitsisi kiltissä kulkea :D Eli jos sulla on kotosalla Catwomanin tai prinsessa Leia asu ni kyllä tääki on kilttiasumies :P
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Huvittavaa tämä palstan sensuuri, piti edellistä kommenttia kolme kertaa muokata jotta läpäisi sensuurin :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Niin katkeria naisia täällä. Ei mikään ihme ettei miehet teitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat itsellesi jonkun beta-vätyksen? Jotta saat komennella sitä vai?
Ainakin 80% miehistä on "betoja". Siksi on aika hassua käyttää sitä haukkumasanana.
Täältä, ylikseltä ja tinderistä. Ei kai ne muualla liiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat itsellesi jonkun beta-vätyksen? Jotta saat komennella sitä vai?
Ainakin 80% miehistä on "betoja". Siksi on aika hassua käyttää sitä haukkumasanana.
Joko sinulla on hyvin tiukat rajat sille, ketkä miehistä luokittelet "betoiksi" ja kenet alfoiksi ja ta joksikin muuksi; ellei sitten naisten joukossa huomattava joukko, sanoisinko masokisteja.
Vierailija kirjoitti:
Hikikomeroista. Seuraa hien, kylmän pizzan, huoneenlämpimän Pepsin ja s*erman hajua.
Hahaha, mun sinkkuyksiö muuten haisee varmaan juurikin tältä – mitä nyt s*erman tilalla häivähdys silakkaa. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri kilttimiesten kirous.
Meidät muistetaan kun tietokone piiputtaa tai kissa pitää ruokkia.
Mutta kun on kutka muistetaan joku muu.
Etpä paremmin olisi voinut kiteyttää...
Oli tarkoitus varmaan kysyä, että mistä niitä pitkiä, jykeväleukaisia ja kilttejä miehiä löytää? :)
Mua kiinnostais, ja mäyräkoirat on söpöjä! Missäpäin M35 lenkkeilet?