Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten isketään nörtti insinööri?

ilman jo 4 kk
11.05.2019 |

Kertokaa, mitä vaatii nörtin insinöörin huomion herättäminen? Todella komea, mutta ei näytä olevan naistenmies. Ehkä viihtyy himassa pelaten roolipelejä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa pliis

Vierailija
2/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä työpaikalla vai missä? Nämä saattaa tosiaan olla sellaisia, että ne käy vain töissä ja kotona. Ulos saattavat lähteä korkeintaan jos on joku firman juttu, että mennään yhdessä syömään ja juomaan. Jos tämä on työpaikalla, niin heittäydy lounasseuraksi tai muuten juttusille, miten vain onnistuu. 

Oletko edes varma, ettei hän ole jo varattu? Luulisi, että jos on komea, niin olisi napattu jo opiskeluaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille moi. Jos se ei riitä, niin pitää ottaa kovat keinot käyttöön ja pyytää se ehkä oikein kahville. Naisten huomio on nötrtti-insinööreille sen verran harvinaista herkkua, että se seuraa sua kuin uskollinen sylipuudeli tuon jälkeen.

Vierailija
4/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille moi. Jos se ei riitä, niin pitää ottaa kovat keinot käyttöön ja pyytää se ehkä oikein kahville. Naisten huomio on nötrtti-insinööreille sen verran harvinaista herkkua, että se seuraa sua kuin uskollinen sylipuudeli tuon jälkeen.

Paitsi jos on todella komea

Vierailija
5/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on sinkku.

Tulee sellanen olo, et se on vähä omassa ylhäisyydessään, mutta on se tosi miellyttävä kuitenkin. Kommunikoi sille täsmällisen tylsästi. Ehkä sillekin pitäisi olla suora ja täsmällinen. Oon ujo, en osaa.

En tunne ollenkaan ja pääsen kontaktiin liian harvoin. Lähetin hälle kiitos-viestin projektista, johon osallistui hieman. Aattelin, et saan yhteyden häneen, mutta ei edes vastannut siihen. Jotenkin epäkohteliasta ihan neutraalillakin tasolla.

Vierailija
6/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on TODELLA komea ja vähän outo. Jännä yhdistelmä.

Vierailija
7/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakee

Vierailija
9/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapeee kirjoitti:

Paras yhdistelmä 👌

Vierailija
10/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aapeee kirjoitti:

Paras yhdistelmä 👌

Siks just se onki nii kuuma

Vierailija
11/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapeee kirjoitti:

Luulen, että on sinkku.

Tulee sellanen olo, et se on vähä omassa ylhäisyydessään, mutta on se tosi miellyttävä kuitenkin. Kommunikoi sille täsmällisen tylsästi. Ehkä sillekin pitäisi olla suora ja täsmällinen. Oon ujo, en osaa.

En tunne ollenkaan ja pääsen kontaktiin liian harvoin. Lähetin hälle kiitos-viestin projektista, johon osallistui hieman. Aattelin, et saan yhteyden häneen, mutta ei edes vastannut siihen. Jotenkin epäkohteliasta ihan neutraalillakin tasolla.

Kaikki vihjailut ainakin on täysin turhia. Seuraavan kerran, kun näette niin pyydä vaikka kahville, anna miettimisaikaa ja puhelinnumeros. T. Insinöörinainen

Vierailija
12/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilman jo 4 kk"

Get on my level.

Vierailija
13/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, miten herätin hänen kiinnostuksensa.

”Olit älykäs, söpö ja sanavalmis. Sun kanssa keskusteleminen oli alusta asti huikeaa.”

Vierailija
14/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aapeee kirjoitti:

Luulen, että on sinkku.

Kaikki vihjailut ainakin on täysin turhia. Seuraavan kerran, kun näette niin pyydä vaikka kahville, anna miettimisaikaa ja puhelinnumeros. T. Insinöörinainen

Miksi vihjailut turhia?

Mäkin oon nätti. Siitä ei voi olla periaatteessa kiinni, btw.

Vierailija
15/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltäni, miten herätin hänen kiinnostuksensa.

”Olit älykäs, söpö ja sanavalmis. Sun kanssa keskusteleminen oli alusta asti huikeaa.”

Mahtavaa! Mä höpötin sille niin nopeesti ja paljon työjuttuja, et aattelin , ettei tykkää, mutta eihän sitä tiedä. En ole superhöpöttäjä. Olin vähän hermostunu...

Vierailija
16/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä säikyttele sitä. Hymyile ja vie sille tuttipullo. Puhu lempeästi ja rauhallisesti. En osaa antaa muuta neuvoa.

Vierailija
17/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion saa olemalla kiinostunut. Small talkkina voi keneltä tahansa kysellä esim viikonloppusuunnitelma. Kaikki puhuvat mielellään omista kiinnostuksen kohteista ja ne voi kaivaa noin esiin. Ja rakentaa sille. Jos sillä nörtillä ei ole viikonloppusuunnitelmia, voit kysellä lähtiskö se vaikka leffaan, kahville, kävelylle tms.

Terkuin nörtti it-alalla työskentelevä nainen.

Vierailija
18/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä säikyttele sitä. Hymyile ja vie sille tuttipullo. Puhu lempeästi ja rauhallisesti. En osaa antaa muuta neuvoa.

Miks must tuntuuki vähä tolta: sitä ei saa säikytellä. Mikähän nois suomalaisis miehis on, kun ne odottaa, et nainen iskee, kun ite ei uskalla ja sitten kun lähestyy niin säikkyvät.

Vierailija
19/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomion saa olemalla kiinostunut. Small talkkina voi keneltä tahansa kysellä esim viikonloppusuunnitelma. Kaikki puhuvat mielellään omista kiinnostuksen kohteista ja ne voi kaivaa noin esiin. Ja rakentaa sille. Jos sillä nörtillä ei ole viikonloppusuunnitelmia, voit kysellä lähtiskö se vaikka leffaan, kahville, kävelylle tms.

Terkuin nörtti it-alalla työskentelevä nainen.

Kiitos hyvistä ja asiallisista vinkeistä.

Vierailija
20/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan. Ei nörtit ymmärrä vihjailuja, tai ainakaan oma mies ei ymmärrä. Olin se, joka pyysi kahville ja mies onkin ollut mainio puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan