Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten isketään nörtti insinööri?

ilman jo 4 kk
11.05.2019 |

Kertokaa, mitä vaatii nörtin insinöörin huomion herättäminen? Todella komea, mutta ei näytä olevan naistenmies. Ehkä viihtyy himassa pelaten roolipelejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt suoraan. Ei nörtit ymmärrä vihjailuja, tai ainakaan oma mies ei ymmärrä. Olin se, joka pyysi kahville ja mies onkin ollut mainio puoliso.

Kiitos vinkistä!;)

Vierailija
22/23 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tiennyt olevani komea ja ihana insinööri. Olen oppinut tämän vaimoni ansiosta. Hän on elämäni valo ja haluaa hyvää minulle ja vanhemmilleni joista pidän huolta.

Olin aina se, joka tykkäsi tosi nörteistä asioista ja kuvittelin etten koskaan löytäisi itselleni vaimoa. Ei minua varsinaisesti kiinnosta ulkoiset tekijät. Meillä on varmasti nättiä kun rouva sen päättää. Pettämisestä minulta on monesti kysytty. Miksi? Mitä ihmettä? 

Kannustaisin kaikkia etsimään nörtin. Ei me taideta olla ihan huonoja puolisoita. Vähän outoja varmasti. 

Hän oli valmiina, kun nostin päätä ja halusin puolison. En ole ihan varma miten se meni. Hän kysyi yhtenä jouluna haluanko apua joululahjoihin ja sen jälkeen hän on ollut korvaamaton apu kaikessa. Tottakai myös autan häntä kaikessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi