Taidan lopettaa perheelle ruoanlaiton
Kun mä ostan kuulemma vääriä juttuja kaupasta ja menee tavaraa roskiin. Laittakoon muut sitten.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käy yhdessä kaupassa? Loppuisi tuokin ongelma sitten.
Koska se ei onnistu. Tulee kamala riita aina kaupassa ja kyllä nuo mun laittamaa ruokaa syö, kunhan mies halusi vaan motkottaa eikä halua mun pikkuruista palkkaani nostaa.
Täh ... no Ammattivalittajako se siellä?! Ehkä se on parempi riidellä kotona kuin kaupassa, kun riitaa joka tapauksessa aina tulee.
Kas kun et ole koskaan tullut ajatelleeksi mennä töihin johonkin oikeaan työpaikkaan.
Miten sinne oikeaan työpaikkaan vaan mennään kun ei kukaan huoli työntekijäksi?
Kaupan kassallakin tienaat enemmän kuin 800€/kk. Ja jos olet liian sairas sinne niin sitten on syytä hakea oikeasti sitä eläkettä.
Onko sairautesi fyysinen vai korvien välissä?
Fyysisiä sairauksia useampi. Enkä ole saanut kassan paikkaa vaikka on sitäkin tullut haettua. Jos saisin eläkkeen, se olis takuueläke alle 800€/kk.
Sitten mies saisi enemmän rahaa ja elämänne paranisi. Sinun ei tarvitse enää kitistä miehen maksaman palkan pienuutta ja saisit maata sohvalla valittamassa tänne.
Kaikki voittaisivat.
No kun mä en saa sitä eläkettä. Ei voi mitään että tulee aina hylkäävä päätös.
Yritä kovemmin. Hanki lisää diagnooseja, masennus ja muut mt-ongelmat mukaan.
Lopeta ihmeessä. Oma marttyyri äitini teki aikoinaan kauhean numeron ruuanlaitostaan ja voi kamala jos sitä ei syöty: Taas on niin häntä loukattu yääh! Tosiasiassa oli ihan luokaton ruuanlaittaja eikä kukaan, minä, sisareni tai isäni, sen sörsseleitä tykätty syödä. Isäni huomauttelikin ruuan laadusta ja sitten taas loulkaannuttiin. 👎🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei onnistu. Tulee kamala riita aina kaupassa ja kyllä nuo mun laittamaa ruokaa syö, kunhan mies halusi vaan motkottaa eikä halua mun pikkuruista palkkaani nostaa.
Täh ... no Ammattivalittajako se siellä?! Ehkä se on parempi riidellä kotona kuin kaupassa, kun riitaa joka tapauksessa aina tulee.
Kas kun et ole koskaan tullut ajatelleeksi mennä töihin johonkin oikeaan työpaikkaan.
Miten sinne oikeaan työpaikkaan vaan mennään kun ei kukaan huoli työntekijäksi?
Kaupan kassallakin tienaat enemmän kuin 800€/kk. Ja jos olet liian sairas sinne niin sitten on syytä hakea oikeasti sitä eläkettä.
Onko sairautesi fyysinen vai korvien välissä?
Fyysisiä sairauksia useampi. Enkä ole saanut kassan paikkaa vaikka on sitäkin tullut haettua. Jos saisin eläkkeen, se olis takuueläke alle 800€/kk.
Sitten mies saisi enemmän rahaa ja elämänne paranisi. Sinun ei tarvitse enää kitistä miehen maksaman palkan pienuutta ja saisit maata sohvalla valittamassa tänne.
Kaikki voittaisivat.
Yritä kovemmin. Hanki lisää diagnooseja, masennus ja muut mt-ongelmat mukaan.
En mä tuollaisia tahallani hanki. Mulla on jo varmaan 10 diagnoosia mutta ei ne riitä. Eikä miehellä rahapula ole. Olisihan se saanut tuon toisen talonsa vuokrattua jos olisi halunnut.
Ja olisi se saanut talon myytäkin mutta kun siitä olisi saanut alle 50 000 euroa niin ei kannattanut myydä.
Oleellista lienee se, kuinka paljon ap firmassa töitä tekee eli tuo rahaa. Sen jälkeen katsotaan, paljonko maksetaan palkkaa.
Kukkainen kirjoitti:
Oleellista lienee se, kuinka paljon ap firmassa töitä tekee eli tuo rahaa. Sen jälkeen katsotaan, paljonko maksetaan palkkaa.
Mies ne päättää. Onhan miehellä rahaa, mulla vaan ei ole.
Mikset tee elämän muutosta? Jätä ne siat ja jatka elämääsi.
Sanoin perjantaina että onko ok jos mua ei huvita laittaa ruokaa sunnuntaina. Kuulemma on.
Eilen kysyin että onko listalla kaikki mitä tarvitaan kaupasta. On kuulemma, kävin ostoksilla.
Tänään klo 12:15 kysyin mieheltä että pitäiskö syödä jotain ennen kuin hän ja lapset lähtee anoppilaan kahville klo 13:30. Mies mietti että jos niille vaikka hedelmää, kun siellä anoppilassa on riisipiirakoita.
Silly me, kun kuvittelin että mies olisi laittanut lounaan. Mistähän moisen ajatuksen keksin.
Oikein. Tehkööt ne jotka sit paremmin osaa.
Ap :lle vinkki, lopeta ennemmin hengittäminen. Säästyy perhekin sitten paljolta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua nostaa sun palkkaa?
Miten sun palkka liittyy tähän? Oletko töissä miehesi alaisuudessa vai maksaako hän sinulle palkkaa kotitöistä?Olen töissä mieheni alaisuudessa, yhteisessä yrityksessämme. Ei hän kotitöistä mitään maksa. Mies ei suostu pariterapiaan.
Tiedätkö, että olet taloudellisen vallankäytön kohteena. Ala etsiä muita töitä. Miehesi joutuu kenties palkkaamaan tilallesi jonkun muun, joka ei ehkä suostu yhtä halvalla tekemään. Älä nöyristele nainen, vaan ota oma tilasi.