Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vatsallaan?

KuuminAsentoMulle
11.05.2019 |

Mulle miehenä on jostakin syysta erityisen kiimainen asento nainen vatsallaan, jalat sen verran raollaan, että mahdun työntymään sisään. Joku siinä vaan on niin rietasta.. Naisen värkki tuntuu siinä todella tiukalta ja jos nainen pitää käsillä tukea sängyn päädystä tai seinästä, vaste työntöihini on vieläkin parempi. Nainen on tässä jotenkin herkullisesti tarjolla ja pantavana, ehkä jopa hieman alistava asento?

Mitä mieltä miehet tästä asennosta, entä naiset? Jos et ole kokeillut, ehdota seksikumppanillesi, testaa asento ja kommentoi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuo on lähes joka kertainen asento ja viimeistään silloin mies saa kun panee kovasti. Molemmat tykätään.

Vierailija
2/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento.vagina tuntuu tosi tiukalta jellyltä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asennossa tarvii tarpeeksi pitkän kalun, muuten ei onnistu.

On naisellekin hyvä asento kyllä.

Onko teillä tyyny naisen alla vain aivan suorana makuulla?

Vierailija
4/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin asennon siis niin, että nainen sulkee reitensä kun mies on tullut sisään.

Vierailija
5/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riittävän pitkä vehje niin tuossa asennossa se tuntuu todella hyvin. Myös peppuhommissa sama asento ihan loistava.

Vierailija
6/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mitään tyynyjä ja peppu hommat parasta just samassa asennossa. Hyvin menee pimppiin pohjaan asti ja minäkin aina kiljaisen kun sinne osuu.

Eka vastaaja

Vierailija
7/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras. Lempiasento. Sopivasti alistava. Meillä esim. hartiahieronta yhdistettynä tähän...

N

Vierailija
8/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti naiselle tuo on todella helppo asento, jossa voi täysin rentoutua.

Vierailija
9/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuun on hyvä panna just noin, vielä tyyny pimpsan alle niin on takamus kutsuvasti koholla.

M41

Vierailija
10/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tarvitse pitkää kalua jotta tuo onnistuu.

Varmaan eri asia, jos on läski perse/reidet ja/tai etupillu.

Itselläni ei, mulla on kaunis ja timmi peppu, tight gap sekä nätti takapillu.

Vierailija
11/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tarvitse pitkää kalua jotta tuo onnistuu.

Varmaan eri asia, jos on läski perse/reidet ja/tai etupillu.

Itselläni ei, mulla on kaunis ja timmi peppu, tight gap sekä nätti takapillu.

T. Jonne -98?

Itse olen hoikka nainen ja omaan ihan tavallisen, jalkojen välissä olevan vaginan. Valitettavasti lyhyt kalu ei tuossa asennossa ole parhaimmillaan, sillä lyhyestä pitää hyödyntää jokainen sentti tehokkaasti. Tuo asento taas hukkaa useamman sentin, joten toimii parhaiten kun materiaalista ei ole pulaa.

Vierailija
12/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, Jonnehan siellä.

Vierailija
13/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi mitään tyynyjä ja peppu hommat parasta just samassa asennossa. Hyvin menee pimppiin pohjaan asti ja minäkin aina kiljaisen kun sinne osuu.

Eka vastaaja

No varmaa kiljaisee jos pökkää kohdunkaulaan. Käy oikeasti kipeää ja tuntuu todella epämiellyttävältä.

Ei tule käytettyä ko. Asentoa. Sen verta tiukka värkki

Vierailija
14/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran korjausta aloitukseeni, että naisen jalat sen verran auki, että värkki paljastuu ja miehen jalat siis naisen jalkojen välissä. Ei olla naiseni kanssa käytetty tyynyä ja keskimitan 14 senttiselläni yltää mainiosti työntymään sisään liki juurta myöten Naiseni kommenttien mukaan tässä asennossa mun pitää varoa etten satuta, varmaankin tiukkuus ja kalun sisäänmenokulma kohti emättimen etuseinää vaikuttaa noin. Naisen kannattaa olla kiihottuneessa tilassa, kun tähän siirrytään, koska miehen kalu hinkuttaa juuri naisen G-pisteen aluetta tässä asennossa ja se on herkkää vasta kunnolla kiihottuneessa tilassa. Liian aikainen stimulointi siihen kohtaan aistitaan kai epämiellyttävänä, ei miltään tai jopa kipuna, kun taas kiihottuneena se on helpoimpia keinoja saada raju emätinorkku.

Varmasti hyvä asento peppuseksiinkin, kuten useampikin mainitsee. Mulle itseasiassa kuumin asento siihenkin (fantasiatasolla, koska naiseni ei ole avoin pepputouhuille).

Kiva että löytyy muitakin, joille tämä mun lempiasentoni on kuuma!

Ap

Vierailija
15/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ollaan niin että mun jalat on kiinni ja mies tavallaan ratsastusasennossa päällä. Myös peppu seksissä.

Eka vastaaja

Vierailija
16/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistunut ihan normaalimittaisella vehkeellä. Mulla naisena on jalat levällään ja lantio vähän kohotettuna. Tosi hyvä g-pisteen stimulointiin tuo asento. Tykkään enemmän tuosta kuin kontallaan takaapäin-asennosta.

Vierailija
17/18 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo että mies tulee päälle ja oon mahallani. Silti tykkään vielä enemmän että hän tulee päälle kun oon selälläni. Pystyy paremmin suuteleen ja näkee toisen nautinnon. Tykkään kietoutua lopuksi <3

Vierailija
18/18 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä ajattelin ton niin, että nainen sulkee reitensä. Se tuntuu jotenkin vain niin upealta kun iso kalu liukuu reisien välissä. En tiedä miksi, mutta siinä on jotain tosi kiihottavaa! Tarviikin kokeilla tota ihan vain reidet auki. Ei ole tullut kokeiltua. Uskomatonta mutta totta! Takaa on muutenkin mahtavan hyvää.