Veljeni Vartija -leffa. Siis tuollaisesta etovasta öyhöttäjästä sitten tuli niin suosittu? Kyllä tämä maailma on hullu.
Kommentit (107)
Aika moni tuntuu hänen "kokonsa" tietävän ihan faktana, että kaipa hänellä on seuraa riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä veikkaat, onko ihan just yks yhteen reaalielämän kans? Se on vain jonkun toisen näkemys ihmisestä jota tuskin hyvin tuntee.
Siis?? Jarehan on kertonut että on ollut juuri tuollainen öykkäri.
Nimenomaan "on kertonut". Valehteli tietenkin. Kokoomuslainen kultalusikka pyllyssä syntynyt pelle, joka larppaa jotain ghettojeesusta. Huh huh mikä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tullut suosittua vaan siitä laskelmoidusti tehtiin suosittu. Täysi tuote koko jätkä kuten vaikka Mikael Gabriel.
Juurikin näin. Ihan feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Kun ei edes se musiikki ole kummoista (kuten muukaan suomalainen räppi) niin ei voi ymmärtää miksi tällainen uppoaa ihmisiin.
Maailmassa ja Suomessakin on ja on ollut artisteja jotka tekevät upeaa musiikkia, joka kestää aikaa ja kuuntelukertoja. Suomiräppi ei kestä.
No jos sun käsitys suomiräpistä perustuu cheekkiin, niin en ihmettele kantaasi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks cheekillä oikeesti niin pieni mitä puhutaan? Ja et tykkäis enemmän miehistä?
Eiköhän sillä ihan kelpo ole, kun naisia riittää jonoksi asti.
En pitäisi rahan perässä haaransa avaavia huo#ria naisina, vaikka niillä se onkalo siellä jalkovälissä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten Cheekistä niin pidetään. Nyt leffan katsottuani ymmärrän vielä vähemmän.
Ainoa fani, jonka minä tiedän, oli tämän kylän väkivaltainen romaniteini. Ei tuo tavallisia nuoria kiinnostanut.
Itse tiedän vain erään 40 v, yh-äidin, joka sammuu aina baarireissun päätteeksi eteiseen ja lapset raahaa sitten sen sänkyyn. Se nainen on armoton Cheek-fani.
Nyt kun tuli puheeksi, ainoa fani, jonka tiedän on 40-v kadulla asuva alkoholistimies.
Näitä kommentteja heitetään vinoilumielessä, mutta eikö tuo meinaa, että Cheekin musa vetoaa kovempiin, elämää nähneisiin tyyppeihin?
Hah hah. LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tullut suosittua vaan siitä laskelmoidusti tehtiin suosittu. Täysi tuote koko jätkä kuten vaikka Mikael Gabriel.
Itse en oo mikään fani tai kovin kiinnotunutkaan Cheekistä, mutta ihan samalla tavalla kaikki artistit sitä suosiotaan yrittävät rakentaa eli ei nyt sen feikimpää ole kuin kukaan muukaan. Cheek on kuitenkin onnistunut Suomen tasolla ihan huippuhyvin ja itse arvostan sitä, vaikken hänestä ihmisenä julkisuuskuvan perusteella niin paljon välitäkään. Toki voi siviilissä olla oikein mukavakin ihminen, mistäpä sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en oo mikään fani tai kovin kiinnotunutkaan Cheekistä, mutta ihan samalla tavalla kaikki artistit sitä suosiotaan yrittävät rakentaa eli ei nyt sen feikimpää ole kuin kukaan muukaan. Cheek on kuitenkin onnistunut Suomen tasolla ihan huippuhyvin ja itse arvostan sitä, vaikken hänestä ihmisenä julkisuuskuvan perusteella niin paljon välitäkään. Toki voi siviilissä olla oikein mukavakin ihminen, mistäpä sitä tietää.
Cheek ei rakentanut suosiotaan itse. Cheek on tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä oikeasti ollut naisiakin.
ainakin kaksi tytsää otti suihin yhdessä kohtauksessa
Leffahan on todennäköisesti fantasiaa, eli siis tytsät ovat mielikuvituksen tuotetta. Samoin kuin Mikael Gabrielin "vanhempi julkkisnainen". Keekki ja Kaaprieli ottavat toisiltaan suihin ja perään.
Naurattaa vieläkin Antti Holma Cheekinä. Päätä pidempi kuin Cheek ja "hieman" eri näköinenkin kuin se laatikkopää. :D Ois nyt vähän eteisesti Cheekiä edes jollain tavalla muistuttava näyttelijä valittu... Ja se vielä että Cheek ja veljensä eivät edes ole identtisiä kaksosia, niin typerää että elokuvassa ovat.
Aiheesta olisi saanut hyvän elokuvan. Jotenkin ylinäyteltyä ja tönkköä koko elokuva.
Holman suoritus oli ihan hyvä, mutta siihen se sitten jäikin. Pahinta ne suoraan kameralle puhutut osuudet, tuli mieleen joku peräkylän harrastelijateatterin proggis.
Hämmentävää kuinka pohjattoman paskalla musiikilla se löi läpi. Toisaalta kaikki tuntemani fanittajat ovatkin retardeja.
Holma on pitkä mies ja Keekki on kää piö.
Vierailija kirjoitti:
Cheekistä en sano mitään, koska en tunne enkä kuuntele musiikkiaan, mutta en pystynyt elokuvaa katsomaa 10 minuuttia pidempään:
Miten on mahdollista että Suomessa ei osata puhua luonnollisesti elokuvissa/sarjoissa? Miksi jokainen vuorosana kuulostaa teennäiseltä ja urpolta? Onko se käsikirjoittajien syy vaiko näyttelijöiden vai molempien? Kertokaa mulle yksikin suomalainen leffa/sarja jossa et tuntenut kokoaja katsovasi näytelmää koska näyttelijöiden vuorosanat olivat niin epäuskottavia ja epäaitoja? Mulle ei tule mieleeni yhtäkään. Missä vika? Vai kuulostaako vaikkapa englanninkielisille englanninkieliset leffojen vuorosanat yhtä näytellyiltä?
Jäniksen vuosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek ei rakentanut suosiotaan itse. Cheek on tuote.
Mutta eiks ne kaikki isommat julkkikset ihan samalla tavalla ole? Brändinrakennustahan se touhu on ja ei kukaan niistä yksin ole sitä imagoaan rakentanut.
Vierailija kirjoitti:
Holma on pitkä mies ja Keekki on kää piö.
Holma taitaa olla peräti Cheekkiä lyhyempi.
Uuno Turhapurot on ainoita suomileffoja mitkä ei kuulosta siltä että luetaan suoraan käsiksestä.
Kateelliset täällä taas huutelee 😘
Saa tehdä perässä, jos rahkeet riittää.
Varmaan pitäisi tietää budjetti ja paljonko elokuvasäätiö on tukenut.