Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni Vartija -leffa. Siis tuollaisesta etovasta öyhöttäjästä sitten tuli niin suosittu? Kyllä tämä maailma on hullu.

Vierailija
10.05.2019 |

Hyi.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Holma näytteli hyvin. Puhetapa ja eleet oli selvästi kopioitu Jarelta. Pystyi näyttelemään kahta pääroolia. Lisäksi opetteli Cheekin räpit roolia varten. Plussana mielettömät lihakset silmänruokana. Ihan hieno suoritus, kuka muuta väittää niin yrittäköön perässä.

Antti Holman kroppa oli upea, ja räppäys suijui. Mutta muuten ei kyllä sopinut rooliinsa yhtään. Puuttui se kylmyys ja kovuus täysin, ja röyhkeys, mitkä oikein huokuu Cheekistä. Lisäksi Antin oma murre kuului puhuessa häiritsevästi, Antti oli ihan liian pitkä lyhyen miehen rooliin ja kohtaukset naisten kanssa tuntui häiritsevän oudoilta. Leffa olisi ollut takuulla parempi, jos Tiihoset olisivat itse näytelleet roolinsa. 

Käsikirjoitus ei ollut huono. Kaksosteema oli mielenkiintoinen.

Lapset, näyttelijät ja aito filminpätkä "Se sattuu" -lapsuudesta, olivat hyviä. Renttuisää näytellyt Kai Lehtinen oli hyvä. Puvustus ja autot olivat ok nekin.

Vierailija
42/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks cheekillä oikeesti niin pieni mitä puhutaan? Ja et tykkäis enemmän miehistä?

Eiköhän sillä ihan kelpo ole, kun naisia riittää jonoksi asti. 

Niin. Ne jonottaa, kun eivät ole olleet Cheekin kanssa. Mutta kukaan ei jää odottamaan toista kertaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo tyyppi ollut yhtään mitään ennen Vain Elämää-ohjelmaa, joka sulatti hysteeristen mummojen sydämet kun se lauloi siellä jotain pulavuosien jenkkoja...

Tais se jo ennen Vain elämää olla jotain, kun oli yksi eniten keikkailevista artisteista jo silloin. Mutta vänkää sinä mitä vänkäät.

Vierailija
44/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks cheekillä oikeesti niin pieni mitä puhutaan? Ja et tykkäis enemmän miehistä?

Eiköhän sillä ihan kelpo ole, kun naisia riittää jonoksi asti. 

Niin. Ne jonottaa, kun eivät ole olleet Cheekin kanssa. Mutta kukaan ei jää odottamaan toista kertaa...

Sinähän sen tiedät. 

Vierailija
45/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi kävi kauniin nuoren naisen helppo elämä. Opiskeluaikana asut miljönäärin kämpässä ilman että itse osallistut itsesi elättämiseen. Ruuat ostetaan sinulle. Miehiä ei tarvinnut itse iskeä baareissa, kun sinut poimitaan jo kadulta päiväsaikaan. Mitään ei tarvitse tehdä ihmissuhteen eteen. Ainoa työ, mitä suostut tekemään, on vähän mallintöitä, niillä maksat opiskelusi.

Kukapa ei säilyisi raikkaana heppatyttönä, jos olisi noin helppo elämä?

Vierailija
46/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten Cheekistä niin pidetään. Nyt leffan katsottuani ymmärrän vielä vähemmän.

Ainoa fani, jonka minä tiedän, oli tämän kylän väkivaltainen romaniteini. Ei tuo tavallisia nuoria kiinnostanut. 

Vierailija
47/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekistä en sano mitään, koska en tunne enkä kuuntele musiikkiaan, mutta en pystynyt elokuvaa katsomaa 10 minuuttia pidempään:

Miten on mahdollista että Suomessa ei osata puhua luonnollisesti elokuvissa/sarjoissa? Miksi jokainen vuorosana kuulostaa teennäiseltä ja urpolta? Onko se käsikirjoittajien syy vaiko näyttelijöiden vai molempien? Kertokaa mulle yksikin suomalainen leffa/sarja jossa et tuntenut kokoaja katsovasi näytelmää koska näyttelijöiden vuorosanat olivat niin epäuskottavia ja epäaitoja? Mulle ei tule mieleeni yhtäkään. Missä vika? Vai kuulostaako vaikkapa englanninkielisille englanninkieliset leffojen vuorosanat yhtä näytellyiltä?

Piti hetken aikaa miettiä miksi tämä kysymys alkoi kaivelemaan aivojani. Sitten muistin että yhden sarjan katsottuani mietin että olipas luonnollista ja uskottavaa puhenäyttelemistä. Draamaa, toki, mutta jokaisella näyttelijällä oli oma puhetyylinsä eikä sellaista kaavamaista -luen eka paperista ja toistan- salkkarityyliä.

Sarja oli Ms Romantic.

Vierailija
48/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Cheekiä enkä hänen tuotantoaan, mutta ilmeisesti jätkä onnistui jossain teitä (minua) paremmin, koska tienasi hirveästi rahaa ja jäi nuorena eläkkeelle, eikä ilmeisesti kuluta aikaansa täällä.

Jos provoilet vauva.fissä, Keekki, ole hyvä ja ilmaise itsesi 😂

Vierailija
49/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten Cheekistä niin pidetään. Nyt leffan katsottuani ymmärrän vielä vähemmän.

Ainoa fani, jonka minä tiedän, oli tämän kylän väkivaltainen romaniteini. Ei tuo tavallisia nuoria kiinnostanut. 

Itse tiedän vain erään 40 v, yh-äidin, joka sammuu aina baarireissun päätteeksi eteiseen ja lapset raahaa sitten sen sänkyyn. Se nainen on armoton Cheek-fani.

Vierailija
50/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi kävi kauniin nuoren naisen helppo elämä. Opiskeluaikana asut miljönäärin kämpässä ilman että itse osallistut itsesi elättämiseen. Ruuat ostetaan sinulle. Miehiä ei tarvinnut itse iskeä baareissa, kun sinut poimitaan jo kadulta päiväsaikaan. Mitään ei tarvitse tehdä ihmissuhteen eteen. Ainoa työ, mitä suostut tekemään, on vähän mallintöitä, niillä maksat opiskelusi.

Kukapa ei säilyisi raikkaana heppatyttönä, jos olisi noin helppo elämä?

Tuota noin, tuo elämäntyyli on aika kuluttava. Useimmat kadulta poimittavat ovat nelikymppisinä hampaattomia heroinisteja ja näyttävät 70-vuotiailta.

En katsonut leffaa enkä tunne artistia, mutta kuvasit katuprostituutiota.

Vierailija
51/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin leffan koska pidän kovasti Holmasta. Siis mikä idea oli tehdä elokuva Cheekistä? Ihan turha mielestäni. Miksi juuri hänestä?

Vierailija
52/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuinka todenperäinen leffa oli, mikä oli asioiden suhde toisiinsa? Paljonko korostetut asiat veivät elämästä.

Mutta leffasta päälimmäiseksi jäi mieleen mielenterveysongelma ja ymmärrän tämän esityksen myötä täysin miksi Cheek piti tappaa ja Jaren jatkaa omana itsenään.

Aiheena sukupolvia kestäneen väkivallankierteen katkaisu tuotiin myös esiin, itse väkivalta sai vaan suuremman osion leffassa.

Mieleen tuli, että päästäkseen eroon oman egonsa vankeudesta Jaren ainoat pelastavat ajatukset voisivat olla oma lapsi tai hyväntekeväisyystyyö jossain kriisialueella, jossa joutuu pistämään itsensä totaalisesti sivuun.

Robbie Williamsille kävi hyvin perustettuaan perheen, Jare saattaisi hyötyä siitä, että joutuisi pistämään itsensä sivuun.

Ymmärrän kyllä, jos se ei tunnu järkevältä vaihtoehdolta.

Vierailija
53/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin leffan koska pidän kovasti Holmasta. Siis mikä idea oli tehdä elokuva Cheekistä? Ihan turha mielestäni. Miksi juuri hänestä?

Miksi ei? Yksi menestyneimmistä artisteista suomessa. Kyllähän tuossa tarinassa olisi ollut kerrottavaa, harmi että helsinki filmi mokasi vähän tuossa ja leffa jäi noin pinnalliseksi raapaisuksi. 

Vierailija
54/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että sillä on ollut naisia niin paljon, kuin huhutaan. Miten se olisi muka pystynyt pitämään naissuhteet salassa? Paljastusjutuista saa isot rahat. Naismagneetin maine on vain osa ovelasti rakennettua brändiä.

Samoin tuli tuosta mielialahäiriöstä mieleen, että pitää olla mielenterveysongelmia, jotta olisi uskottava taiteilija.

Musiikista tykkään, olen nyt keski-ikäisenä alkanut kuuntelemaan enemmän Cheekin musiikkia.

Vierailija
55/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten nolo leffa :D. Cheekistä tehty leffassa joku alfa, vaikka reppana oikeassa elämässä on ihan kaikkea muuta! Pikku katkarappu jalkovälissä ei naisia pahemmin kiinnosta ja tappeluissa on ollut se ottava osapuoli. Kaveri oikeassa elämässä täysi beta-mies, mutta yrittää leffan avulla luoda itsestään kuvan kunnon miesten miehenä. Voi luoja tätä myötähäpeän määrää :D!

No näinhän niillä on tapana. Mitä enemmän kovisrooliin pyrkimistä ja pätemisyritystä vaikka nyt naismenestyksellä, sitä lapsellisempi reppana kyseessä.

Vierailija
56/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että sillä on ollut naisia niin paljon, kuin huhutaan. Miten se olisi muka pystynyt pitämään naissuhteet salassa? Paljastusjutuista saa isot rahat. Naismagneetin maine on vain osa ovelasti rakennettua brändiä.

Samoin tuli tuosta mielialahäiriöstä mieleen, että pitää olla mielenterveysongelmia, jotta olisi uskottava taiteilija.

Musiikista tykkään, olen nyt keski-ikäisenä alkanut kuuntelemaan enemmän Cheekin musiikkia.

Meinaat siis että Cheek olis keksinyt tarinan mielialahäiriöstään ollakseen uskottava taiteilija? Hän on saanut tuohon lääkityksen jo yli 10 vuotta sitten, että tuskin se silloin sitä on huvikseen keksinyt. Ja siitä jo silloin biiseissään kertonut. 

Ja mitä tulee noihin naisiin, niin se ihan mahdollista on että niitä on ollut paljon. Suomessa keltainen lehdistö on loppujaan ihan lapsenkengissä. Ei niistä paljastusjutuista niin paljon makseta, että kaikki haluaisi mainettaan liata tommosella. Ei se mitään positiivista julkisuutta tuo, että paljastat sutinoitasi lehtiin vastoin toisen osapuolen hyväksyntää. Ja hyvä niin. 

Vierailija
57/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis että Cheek olis keksinyt tarinan mielialahäiriöstään ollakseen uskottava taiteilija? Hän on saanut tuohon lääkityksen jo yli 10 vuotta sitten, että tuskin se silloin sitä on huvikseen keksinyt. Ja siitä jo silloin biiseissään kertonut. 

Ja mitä tulee noihin naisiin, niin se ihan mahdollista on että niitä on ollut paljon. Suomessa keltainen lehdistö on loppujaan ihan lapsenkengissä. Ei niistä paljastusjutuista niin paljon makseta, että kaikki haluaisi mainettaan liata tommosella. Ei se mitään positiivista julkisuutta tuo, että paljastat sutinoitasi lehtiin vastoin toisen osapuolen hyväksyntää. Ja hyvä niin. 

Onhan se tietysti hyvä, että hän puhuu mielenterveysongelmista, rohkeaa. Vähentää kynnystä, ei tarvitse olla mikään salattu asia. Aika monilla ihmisillä on kuitenkin kyseisiä ongelmia.

Hyvin onnistui pitämään salassa tuon asian, kun on varmasti ollut valtavat paineet.

Ihmettelen vain sitä tuossa naisasiasta, että lehdissä ei ollut kuvia, kun on ollut eri naisten kanssa. Ovat vissiin sitten tapailleet neljän seinän sisällä.

Aika ahdistavaa, jos ei voi tehdä mitään, kun kokoajan miettii, että kaikki päätyy lehtiin.

Vierailija
58/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän vain erään 40 v, yh-äidin, joka sammuu aina baarireissun päätteeksi eteiseen ja lapset raahaa sitten sen sänkyyn. Se nainen on armoton Cheek-fani.

Nyt kun tuli puheeksi, ainoa fani, jonka tiedän on 40-v kadulla asuva alkoholistimies.

Vierailija
59/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tuli puheeksi, ainoa fani, jonka tiedän on 40-v kadulla asuva alkoholistimies.

Näitä kommentteja heitetään vinoilumielessä, mutta eikö tuo meinaa, että Cheekin musa vetoaa kovempiin, elämää nähneisiin tyyppeihin?

Vierailija
60/107 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvasäätiön mukaan elokuvaa kävi teattereissa katsomassa vähän reilu 120k ihmistä.

Jäikö Jarelle tästä mitään käteen vai menikö tuotto miinukselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme