Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SKETSIHAHMO miehenä

MrsSmith
10.05.2019 |

Kyllä musta tuntuu, että mä elän jossain Kummeli - sketsissä. On tämä niin absurdia.
Tässä muutama esimerkki...
1. Tulen jalka leikkauksesta. Saan sentään mieheltä kyydin kotiin. Hän lähtee saman tien harrastuksiin ja minä, jalka paketissa, jään laittamaan ruokaa nälkäisille lapsille.
2. Sairastan kotona KEUHKOKUUMETTA. Ekan päivän mies jotenkin jaksaa auttaa. Seuraavana päivänä on firman pikkujoulut joihin hänen PITÄÄ päästä. Menkööt hetkeksi, mutta miettikää miten reagoi kun soitan ja pyydän tulemaan kotiin mun avuksi.
3. Istutaan saunassa. Olen juuri täyttänyt 35v. Mies toteaa, että kyllä se vain niin on että nainen rupeaa rupsahtamaan ku täyttää 35v. Ja minä olen oikeasti ti missä kunnossa. Pituus 171cm, painoa 66kg eikä tissitkään roiku. Persekin ihan kohdillaan. Mies ihmettelee kun suutuin. Hän kuulema puhui yleisesti.
4. Olen synnärillä hakemassa viimeisintä lasta. Mies soittaa, että pakko päästä harrastuksiin, ei pää kestä. Järjestän synnärillä kotiin lastenhoitajan (pää pöllyssä...), kun eihän ole miehen tehtävä hoitaa lasten hoito järjestelyjä....
JA näitä esimerkkejä on miljoonia.
Älkää huoliko, ero on nyt vireillä. Aloin vain kelaamaan kaikkea ja totesin, että mun aviomiehestä sais aineksia lukemattomiin
sketseihin. Jos täällä on joku Putouksen tm. käsikirjoittaja niin viestiä vain. Multa löytyy materiaalia!!
Ja epäilijöille tiedoksi, tällainen mies löytyy oikeasti. Kohta sinkku, älkää vain sortuko!!
AP

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla