Tyra Banks on 45-vuotiaana vielä upeamman näköinen kuin parikymppisenä!
Ihan uskomattoman upea. Ihastuttava parikymppisenä, nyt aivan upea! Oikeastaan upeampi nyt.
Kommentit (37)
Katsopa hänestä eri tapahtumissa otettuja kuvia ja huomaat, että photoshoppaaja on tehnyt pitkää päivää kuvaa muokatessaan😉
Samaa mieltä. Tyra on upea, paljon upeampi kuin nuorena!
Vierailija kirjoitti:
Katsopa hänestä eri tapahtumissa otettuja kuvia ja huomaat, että photoshoppaaja on tehnyt pitkää päivää kuvaa muokatessaan😉
Meikki on laitettu, mutta hyvän näköinen ilmankin.
https://www.eonline.com/uk/news/429185/tyra-banks-goes-makeup-free-see-…
Kai se on ok näköinen kun on 5 kg meikkiä naamassa.
Ei kyllä kukaan voi rehellisesti sanoa, ettei Tyra olisi upea.
Onko sitä leikelty? Nenä ja silmät erilaiset kuin nuorena..
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kukaan voi rehellisesti sanoa, ettei Tyra olisi upea.
Makuja on monia. Kuka susta on upea?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
T. Mies
Miksi? Aidosti kiinnostaa. Onhan tuo tosi seksikäs nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki on laitettu, mutta hyvän näköinen ilmankin.
https://www.eonline.com/uk/news/429185/tyra-banks-goes-makeup-free-see-…
Tarkoitan reisiä, käsivarsia jne.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on ok näköinen kun on 5 kg meikkiä naamassa.
No ei se meikki sitä ok näköisyyttäkään tee.
Uskon tämän vasta kun laitetaan vierekkäin kuvat 20v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta ja 45v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta. Olen varma että kaikki ovat sitä mieltä että Tyra 20v voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon tämän vasta kun laitetaan vierekkäin kuvat 20v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta ja 45v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta. Olen varma että kaikki ovat sitä mieltä että Tyra 20v voittaa.
Tietenkin voittaa mutta eihän sitä ääneen saa sanoa
Vierailija kirjoitti:
En usko. Toki mielipiteistä kyse, mutta on seksikkäämpi nyt muodokkaampana. Eri tavalla upea, nuorena ihastuttava, nyt seksikäs. Tämä nyt vain minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
T. Mies
Miksi? Aidosti kiinnostaa. Onhan tuo tosi seksikäs nyt.
Nuorempana ei tarvinnut meikkiä ja photoshoppia. Oli kaunis ihan aidosti.
Tyra on 45-vuotiaana upeampi kuin valtaosa meistä yhteensä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Toki mielipiteistä kyse, mutta on seksikkäämpi nyt muodokkaampana. Eri tavalla upea, nuorena ihastuttava, nyt seksikäs. Tämä nyt vain minun mielipiteeni.
Tuo on naisen mielipide jolla on oma lehmä ojassa. 45v ikäisenä voi näyttää ihan siedettävältä, mutta ei lähimainkaan yhtä hyvältä kuin parikymppisenä.
Hohhoijaa. Näillä ihmisillä on rahaa. ON tehty toimenpiteitä,ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö?
https://www.google.fi/searchq=tyra+banks+beach&prmd=imvn&source=lnms&tb…
Kaikille nuoruus ei ole upeutta eikä tarvi ollakaan. Ihan samalla lailla nuoruus saa olla upeutta jos siltä tuntuu. Eihän tästä ny tarvi vääntää :)
Ei ole.
T. Mies