Tyra Banks on 45-vuotiaana vielä upeamman näköinen kuin parikymppisenä!
Ihan uskomattoman upea. Ihastuttava parikymppisenä, nyt aivan upea! Oikeastaan upeampi nyt.
Kommentit (37)
Mulle tulee Tyra Banksista aina mieleen se, kun se niin ylpeästi julisti olevansa Harvard Business Schoolista valmistunut. Oikeasti se valmistui omistaja/tj-lisäkoulutuksesta, ei MBA-koulutuksesta. Tyran koulutus oli peräti 3x3 viikkoa, joka tehtiin 3 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille nuoruus ei ole upeutta eikä tarvi ollakaan. Ihan samalla lailla nuoruus saa olla upeutta jos siltä tuntuu. Eihän tästä ny tarvi vääntää :)
Ihan samaa mieltä, miksi tästä kinata. Kaunis ihminen, kaiken ikäisenä. Kai sitä voi ihastella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kukaan voi rehellisesti sanoa, ettei Tyra olisi upea.
No täytyyhän sitä vielä 45v. ikäisenä ollakin "upea" - se romahdus alkaa vasta noin 58 vuotiaana viimeistään itse kullakin.
Näemmä melkein jokaisella kuuluisuudella on leikelty nenää. Myös Tyralla, joka on sen itse myöntänytkin. Se siitä luonnonkauneudesta.
niinpä. odottakaa vaan mihinkä vielä ehtii kun kuusikymppiä tulee täyteen....
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Näillä ihmisillä on rahaa. ON tehty toimenpiteitä,ja monta kertaa.
Eihän tämä mikään vertailu ole. Voihan sitä kaunista ihmistä ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tämän vasta kun laitetaan vierekkäin kuvat 20v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta ja 45v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta. Olen varma että kaikki ovat sitä mieltä että Tyra 20v voittaa.
En usko. Toki mielipiteistä kyse, mutta on seksikkäämpi nyt muodokkaampana. Eri tavalla upea, nuorena ihastuttava, nyt seksikäs. Tämä nyt vain minun mielipiteeni.
Tuo on naisen mielipide jolla on oma lehmä ojassa. 45v ikäisenä voi näyttää ihan siedettävältä, mutta ei lähimainkaan yhtä hyvältä kuin parikymppisenä.
Esim. Jennifer Aniston on mielestäni nyt viisikymppisenä upeampi kuin nuorempana.
Lisää ihailtavaa:
https://www.therichest.com/expensive-lifestyle/entertainment/10-models-…
Vierailija kirjoitti:
Näemmä melkein jokaisella kuuluisuudella on leikelty nenää. Myös Tyralla, joka on sen itse myöntänytkin. Se siitä luonnonkauneudesta.
No ei sitä koko ihmistä ole veitsellä tehty, että aika hyvin on luontoemo homman hoitanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tämän vasta kun laitetaan vierekkäin kuvat 20v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta ja 45v Tyrasta ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta. Olen varma että kaikki ovat sitä mieltä että Tyra 20v voittaa.
En usko. Toki mielipiteistä kyse, mutta on seksikkäämpi nyt muodokkaampana. Eri tavalla upea, nuorena ihastuttava, nyt seksikäs. Tämä nyt vain minun mielipiteeni.
Tuo on naisen mielipide jolla on oma lehmä ojassa. 45v ikäisenä voi näyttää ihan siedettävältä, mutta ei lähimainkaan yhtä hyvältä kuin parikymppisenä.
Esim. Jennifer Aniston on mielestäni nyt viisikymppisenä upeampi kuin nuorempana.
Todella nuorena Aniston olikin aika peruna. Mun mielestä parhaat vuodet on kuitenkin jo menny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella nuorena Aniston olikin aika peruna. Mun mielestä parhaat vuodet on kuitenkin jo menny.
Parhaat mihin? Ihmiset voivat olla ihastuttavia minkä ikäisinä tahansa. Ehkä osalle miehistä nuoruus vetoaa, mutta ihan silkka esteettinen ihailtavuus on mahdollista aina.
No miksiköhän tavismamma meikkaa? Se on kaikkien oikeus, myös Tyran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat mihin? Ihmiset voivat olla ihastuttavia minkä ikäisinä tahansa. Ehkä osalle miehistä nuoruus vetoaa, mutta ihan silkka esteettinen ihailtavuus on mahdollista aina.
Ja mitä tarkoitetaan parhailla? Parhaat sekoiluvuodet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, voivat olla ihastuttavia minkä ikäisinä tahansa. Tää Anistonia koskeva mielipide on ihan vaan mun oma, ei kai siinä mitään? Ja olen nainen.
No-jaa... :
https://mtonews.com/.image/t_share/MTYwMjc2NTE2NTAzMDM3MDY2/bgus_142173…
Vertailun vuoksi, yksi parhaiten säilyneistä 51 vee (!!!) naisista ikinä:
Kylmä tosiasia on, että suunnilleen yksikään suomalainen nainen ei 51-vuotiaana näytä samalta kuin Suzanne Hoffs näytti sen ikäisenä.
Niitä harvoja jotka hänet ohittavat ei maailmassakaan montaa ole, paras esimerkki on luultavasti Kate Beckinsale joka on ikään katsomatta yleiseltä habitukseltaan, puhetavaltaan jne. jotain hämmentävää:
Jos mies menee sokkotreffeille 43-vuotiaan, eronneen yksinhuoltajan kanssa, mitkä ovat saumat että sieltä kävelee vastaan jotain tuollaista ?
Tyra näyttää kyllä lievästi enemmän kuin siedettävältä.