Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos ei itseä haittaa, että elämä kuuluu netissä?

Vierailija
10.05.2019 |

Olen tosi paljon netissä ja seuraan innolla keskustelupalstoja ja tubea. Nyt kun miettii, niin olen aina ollut tällainen. Pienenä luin vaan kirjoja sängyssä,kun nettiä ei ollut.
Välillä poistun kotoa jonnekin sosiaaliseen kanssakäymiseen/retkelle, mutta ihanaa on aina palata vanhoihin tapoihinsa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta sitten olin muka tyytyväinen kun kulutin päiväni netissä roikkuen mm. tälläkin palstalla. Onneksi läppärini hajosi, ja löysin - tosin en aivan heti - muutakin elämää. Nyt tapailen yhtä ihanaa ihmistä, ja vain siksi, etten enää voinut kuluttaa päiviäni kotona ja netissä.

Kyllä niitä ihmisiä löytää myös itnerneetistä ja miksi ei vois etsiä samanhenkistä kuin on itse?

Eli tykkää olla kotona omissa oloissa, minä ainakin onnistuin tässä.

Totta, ihmiskontaktiahan me keskustelupalstoilta haetaan. On vaan tosi kivaa nähdä ihmisiä IRL.

Vierailija
22/24 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todella pohtia mitä elämältään haluaa. Pitkän päälle pelkkä ajanviete ja itsensä viihdyttäminen ei tuo täyttymystä. Mitä on ihminen saanut aikaan vaikka viettäisi päivän tietokoneella? Muutama bitti on uudessa järjestyksessä vaikka kuinka hauskaa olisi ollut sitä tehdessä.

Mitä täyttymystä? Ja miksi pitäisi ”saada aikaan”? Ja mitä nää kellekin tarkoittaa on toinen juttu.

Mulle ”täyttymys” on tietynlaisen rauhan kokeminen elämässä. Elämän tutkailu, mietiskely ja oivallukset, tieto. Viikonloppujen jälkeen on todella onnellinen ja tasapainoinen, virkeä olo lähteä saamaan aikaan muunlaisia asioita työpaikalle.

Mulle aikaansaaminen työn ulkopuolella on elämän kokeminen. Oli se sitä olemista ja onnellisuutta, tai oman pihan kaivamista, tai jonkin oppimista kirjaa tai nettisivua lukemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kenellekin on tylsää. Musta netissä hilluminen on ihan jees. Joku muu voi tietysti tylsistyä ja viihtyy paremmin esim. jossain hämyisissä discoissa. Minä taas tylsistyn tuollaisissa ympäristöissä. Ei ole olemassa mitään universaalia ja oikeaa elämää jota kaikkien pitäisi noudattaa.

Vierailija
24/24 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kenellekin on tylsää. Musta netissä hilluminen on ihan jees. Joku muu voi tietysti tylsistyä ja viihtyy paremmin esim. jossain hämyisissä discoissa. Minä taas tylsistyn tuollaisissa ympäristöissä. Ei ole olemassa mitään universaalia ja oikeaa elämää jota kaikkien pitäisi noudattaa.

Pahimpia onkin sellaiset jotka on toisten puolesta päättämässä miten kaikkien pitäisi elää. Esimerkkinä uskovaiset ja urheilu fanatikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi