Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi uteliaisuuden herääminen, kertoako vaimolle?

Vierailija
10.05.2019 |

Lyhyesti olen 3-kymppinen mies ja olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä n 8 vuotta. Viime aikoina minulla on herännyt tietynlaisia bi fantasioita. Haluaisin kertoa näistä vaimolleni, mutta hänen reaktionsa pelottaa..

Erityisesti naisten mielipiteitä kuulisin mielelläni.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Tärkeämpi kysymys lienee, haluatko olla miesten kanssa? Silloin asiasta on pakkokin keskustella. Jos olet, muista kondomi.

Kai hyvässä parisuhteessa voi puhua ihan kaikesta? Eikö toinen ole myös läheisin ihminen sinulle?

Samaa mieltä. Kaikista fantasioista ei kannata avautua, mutta jos haluaa seksiä

Muiden kanssa niin on ihan eri asia.

Kukaan ei pidä siitä että petetään ja ehkä tartutetaan tauteja. Valtava shokki jos vielä homoseksistä vaikka luulee miehen olleen hetero. Voi olla vaikka kuinka suvaitseva, mutta tuossa tilanteessa olleet voivat ymmärtää sen tuskan ja inhon määrän. Vaikka kuinka hyväksyisi homouden ja viseksuaalisuuden on se aivan eri asia että kumppani on sellainen tietämättä.

Vierailija
22/24 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En avautuisi, ellei suhteenne ole ihan tuore.

Olen itse herännyt täysheterosta bi:ksi yli kolmekymppisenä ja joutunut huomaamaan miten rajoittuneta naiset yleensä ovat. Jopa ystävät ja kaverit ja exät, joilla ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista siihen, kenen suussa vehkeeni käy.

Naiset tietävät miten villiä ja vapaata homo- ja bi-miesten seksielämä on ja pelkäävät sitä, että oma ukko kokeilee kaikki maakunnan biukot ja tuo taudit mukanaan kotiin.

Kaikki biseksuaalit tai homot eivät ole mitään seksiaddikteja, jotka tartuttavat tauteja ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni halusi nähdä kuinka imen kullia, kun kerroin. Saas nähdä tapahtuuko koskaan.

Vierailija
24/24 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse tunnet parhaiten vaimosi, joten siltä pohjalta toimit. Itse voisin olla fantasian tasolla kiinnostunut vaikka katsomaan tuollaista, mutta käytännössä ei. Jos siis mieheni haluaisi toteuttaa biseksuaalisuuttaan miesten kanssa, lopettaisin suhteen. Jos taas kyse on vain fantasiasta, niin se voisi rikastuttaa seksielämää entisestään. Mitä siis tarkoitat bi-uteliaisuudella? Varmaan vaimosikin tahtoisi ensimmäiseksi tietää sen.

Pettäminen on pettämistä sukupuolesta riippumatta, jos siitä ei ole sovittu. Jos nykyinen suhteesi ei ole avoin suhde ja päättyy kerrottuasi, on ehkä mahdollista löytää nainen, jolle avoin suhde biseksuaalin miehen kanssa on ok alusta saakka. Jos siis haluat olla myös miesten kanssa. Omasta mielestäni tälläinen on niin tärkeä asia, ettei sitä voi pitää piilossa. Iän myötä hyväksyy itsensä paremmin ja tunnen useampia miehiä, joille biseksuaalisuus oli itse asiassa tie homoseksuaalisuuteen. Kun he tuossa kolmen kympin tienoissa ymmärsivät ja uskalsivat myöntää kiinnostuksen miehiin, ei siitä enää ollut paluuta ja päättivät elää avoimesti. Piilossa ja kaapissa eläminen on kuluttavaa ja katkoo ihmissuhteita, kun se ennemmin tai myöhemmin paljastuu. Älä hukkaa piilotteluun ja häpeään elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi