Ymmärsin että en ansaitse seksiä
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset ympäri maailman harrastavat seksiä. Monesti keskenään. Ei mitään ihmeellistä.
Varmasti mutta minä en halua tyrkyttäö itseäni miehelleni joka pitää minua vastemielisenä. Näen itsekin peilistä, millainen olen ja päätin etten enää seksiä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset ympäri maailman harrastavat seksiä. Monesti keskenään. Ei mitään ihmeellistä.
Varmasti mutta minä en halua tyrkyttäö itseäni miehelleni joka pitää minua vastemielisenä. Näen itsekin peilistä, millainen olen ja päätin etten enää seksiä harrasta.
Sama juttu. Ja samalla sitä haaveilee että joku hyväksyisi tällaisenaan. :(
Odotat vain kunnes tulee kohdalle sellainen jolle kelpaat. Minä hakisin jostain köyhistä maista rakastajan kuten vanhat ja rumat miehetkin hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Odotat vain kunnes tulee kohdalle sellainen jolle kelpaat. Minä hakisin jostain köyhistä maista rakastajan kuten vanhat ja rumat miehetkin hakevat.
Mua ei ulkomaalaiset miehet kiinnosta ja kyllä sitä miehen kanssa tottuu pelkkä kaveri olemaan. Jos suomalaisen miehen löytäisin rakastajaksi, niin sitä voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sellainen mies, joka haluaa sinua ja näkee sinut kauniina. En kestäisi yhtään olla suhteessa, jossa toinen ei haluaisi minua usein.
Edellisessä suhteessa mies oli aivan hullaantunut minuun, olisi voinut kokoajan viettää kanssani makuuhuoneessa. Sain siis aina kun halusin :) Ongelmaksi muodosti enemmän se, että mies olisi halunnut paljon useammin kuin minä, monta kertaa päivässä.
Ehkä kamalinta olisi olla ihmisen kanssa, joka arvostelisi ja koittaisi kokoajan muuttaa. Minulla ainakin menisi omatkin halut aika nopeasti. Ja tietysti, jos miehellä ei toimisi ja alkaisi haukkumaan minua vaikkapa lihavaksi, se olisi viimeinen niitti arkkuun.
Onneksi en tiedä, mitä on tulla torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sellainen mies, joka haluaa sinua ja näkee sinut kauniina. En kestäisi yhtään olla suhteessa, jossa toinen ei haluaisi minua usein.
Edellisessä suhteessa mies oli aivan hullaantunut minuun, olisi voinut kokoajan viettää kanssani makuuhuoneessa. Sain siis aina kun halusin :) Ongelmaksi muodosti enemmän se, että mies olisi halunnut paljon useammin kuin minä, monta kertaa päivässä.
Ehkä kamalinta olisi olla ihmisen kanssa, joka arvostelisi ja koittaisi kokoajan muuttaa. Minulla ainakin menisi omatkin halut aika nopeasti. Ja tietysti, jos miehellä ei toimisi ja alkaisi haukkumaan minua vaikkapa lihavaksi, se olisi viimeinen niitti arkkuun.
Onneksi en tiedä, mitä on tulla torjutuksi.
Ei löydy sellaista miestä joka haluaisi minua tai näkisi minut kauniina. Jos lähtisin niin jäisin täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole velvollisuutta antaa sinulle seksiä.
Ei olekaan. Ennen kuvittelin että se olisi mieheni velvollisuus kunnes tajusin ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ulkomaalaiset miehet kiinnosta ja kyllä sitä miehen kanssa tottuu pelkkä kaveri olemaan. Jos suomalaisen miehen löytäisin rakastajaksi, niin sitä voisin harkita.
Nimenomaan ulkolaisten kanssa olen kokenut, että minua todella arvostetaan ja halutaan ja kelpaan juuri sellaisena, kun olen. Tämä on se syy, miksi suomalaiset naiset ovat ulkomaalaisten miesten kanssa. Vaikka muuten ei olisikaan mitenkään aivoista, tarkoitan miehen talous-, työ-, ym. tilannetta. Kaikkea on valmis sietämään, kun kokee olevansa kaunis ja hyvä juuri sellaisena kun on.
Suomalaisten miesten kohdalla olen törmännyt arvosteluun niin ulkonäön, persoonan ja työasioiden kohdalla. Tunnen silloin riittämättömyyttä. Ja suoraan sanottuna minulle riittää jo kerta laakista arvostelua, halut miestä kohtaan on vedetty silloin viemäristä.
Lihavuus ei ole este, vaan huono itsetunto. Kehitä sitä, niin uskon että seksikin on vain mukava sivuosa muuten mukavassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tiedä, mitä on tulla torjutuksi.Ei löydy sellaista miestä joka haluaisi minua tai näkisi minut kauniina. Jos lähtisin niin jäisin täysin yksin.
Huonossa suhteessa ollessa tuntuu tuolta, tiedän kokemuksesta, toisen vähättely saa tuntemaan itsensä täysin arvottomaksi ja luulemaan ettei muuta ole ja ei muuta ansaitse. Vinkkinä että lähde sellaisesta parisuhteesta ja yleensäkin ihmissuhteista joissa et koe olevasi tarpeeksi. Niistä jää jäljet ja kestää toipua, mutta se toipuminen on täysin mahdollista.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tiedä, mitä on tulla torjutuksi.Ei löydy sellaista miestä joka haluaisi minua tai näkisi minut kauniina. Jos lähtisin niin jäisin täysin yksin.
Onko sen arvoista olla ihmisen kanssa, joka ei rakasta ja kunnioita sinua?
Opettele olemaan yksin ja tulet vahvemmaksi rakkaudessa. Kukaan ei kävele sinun ylitsesi.
Kävin tässä juuri kerran baarissa ja 2 miestä jotka minua lähestyi olivat melkein 70v. Ei sekään kovin hyvä vaihtoehto ole. Ap
Aina voi laihduttaa ap.
Kukaan ei pakota sinua pysymään lihavana. Päinvastoin, sinä teet ylimääräistä työtä kun syöt enemmän kuin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tässä juuri kerran baarissa ja 2 miestä jotka minua lähestyi olivat melkein 70v. Ei sekään kovin hyvä vaihtoehto ole. Ap
No tervetuloa joukkoon.
Olen hyväkuntoinen mies, siististi pukeutunut, hygienia kunnossa, jne. Sosiaaliset taidotkin ihan ok. Tosin lyhyt ja en mitenkään erityisen komea.
Minua on kanssa lähestynyt pari 60-70v naista, molemmat ympäripäissään ja toinen oli miehensä kanssa baarissa. Sitten bari drinkkien pummijaa. Siinä se.
Ero on siinä että nuo lähestymiset tulivat 20 vuoden eikä yhden baari-illan aikana. Eli kyllä sinulla parempi flaksi käy kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi laihduttaa ap.
Kukaan ei pakota sinua pysymään lihavana. Päinvastoin, sinä teet ylimääräistä työtä kun syöt enemmän kuin tarvitsee.
Olipas typerä kommentti, toki monelle lihavuus on syömisestä johtuvaa, mutta se voi johtua myös monesta muusta asiasta, kuten vaikkapa sairaudesta tai lääkkeistä ja vaikka olisikin syönyt itsensä lihavaksi, niin kyllä jokainen ansaitsee tulla hyväksytyksi sellaisena kun on.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi laihduttaa ap.
Roikkuva iho ei tee sen haluttavammaksi miesten silmissä.