*TOUKOjen tiistai*
Huomenia kaikki, hereillä ollaan joten avataanpas pino.
Tänne ei muuta kuin ei enään tullut uni. Jatkan päivällä jos asiaa on.
t. Nasu ja Touko-masu 40+2
Kommentit (23)
minäkin olin samaa mieltä 4v1,5kk sitten mutta nyt odotetaan jo kolmatta ja vielä haluun lisää, en tiedä miks. =)
m_s ja neiti rv 39+1 (kohta lähössä nukkuun..)
Vyöhyketerapian jälkeen lähdin uhkarohkeasti kävelemään kohti kotia, ja koko matka sujui hienosti! Ei kertaakaan edes meinannut pettää jalat.
Muutenkin tuli hyvä ja energinen olo terapiasta. Suppareita ei sen kummemmin ole vielä ilmaantunut, mutta luultavasti ja todennäköisesti vaikutus tyleekin viiveellä. Jospa saisi ens yönä nukuttua paremmin kuin viime yönä.
Terapeutti sanoi samaa kuin lääkäri: ihan kypsä. Voi kun tuo vauvakin tajuaisi olevansa ihan kypsä ja myös sen että äiti on ihan kypsä :(
Se on muuten prostaglandiinia eikä oksitosiinia se sperman hormoni. Oksitosiini on imetyshormonia.
(Taidan olla joka ilta viimeinen...)
peik 40+2
Tervetuloa uudetkin kärvistelijät mukaan!
Samaa fiilistä pukkaa kaikilla. Mulla meni tänään lopullisesti kuppi nurin, kun lähdin neuvolaan ja just ja just sain kumisaappaat mahtumaan jalkaan (että hieman turvottaa).. Painoa olikin sitten tullut viikossa VAIN 2,2kg!!! Ja terkka arvioi vauvan olevan nyt 3,8kg-4,2kg. Ja isoilta noi liikkeetkin tuntuu. Kiva pusata sitten pahimmillaan yli 4,5 kilosta vauvaa. Nyt viikkoja tasan 39, mutta aion vaatia käynnistystä pian LA:n jälkeen. Jään sitten vaikka naistenklinikan ovelle istumaan ja odottamaan synnytystä.
Itkuraivarit sain siten kotona. Joku totesi lapsen olevan ensimmäinen ja viimeinen, jos tuska jatkuu. Ja saman sanon minä. Ei tätä enää kestä.
Soffie ja iso poika 39+0