Tunnetteko aikuisia (30+) ja asiansa hoitavia miehiä, jotka käyttävät runsaasti kannabista?
Olen onnistunut elämään elämäni sellaisessa seurassa, että alkoholia ja mietojajaan huumeita ei ole ollut tapana käyttää reippaasti.
Tapasin miehen, joka nähtävästi lähes päivittäin vetää pikku ”paukut” kannabista. En tiedä, onko syynä taustani vai mikä mutta minusta kannabiksen säännöllinen käyttäminen on todella kummallista sekä epämiellyttävää. Olen toki itsekin joskus nuorena kokeillut, en pitänyt sen aiheuttamasta tilasta yhtään sen enempää kuin reippaasta humalatilastakaan.
Mies puolustelee pilveä kaikenlaisilla hyödyillä mutta minusta kaikki kannabikseen liittyvä viihdekäyttö on hörhöilyä. Kertokaapa omia kokemuksianne! Onko kannabiksen viihdekäyttö kuinka yleistä ja kuinka paljon pitää huolestua aikuisen ihmisen lähes päivittäisestä käytöstä?
Miehen asiat vähän retuperällä tällä hetkellä. Kovasti väittää niiden menevän koko ajan kohti parempaa. En tiedä, uskonko vaiko enkö.
Kommentit (13)
Juu ihan yleistä akateemisissa piireissä. Kuuluu jotenkin tasapainoon
Jätä se sika. Minun mieheni tuntee kaksi 30+miestä jotka polttavat kannabista. Toinen on ollut kaksi kertaa psykoosissa ja pakkohoidossa. Toinen on käyttänyt kauan jo ja aivan narkkari, jatkuvasti pöllyssä ja punaiset silmät. Sai juuri potkut töistä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta +ja - 50 vuotiasta jotka käyttää osa enemmän ja toiset vähemmän. Melkein kaikki tavallisia töissä käyviä ihmisiä.
Onko käyttö siis päivittäistä ja käyttävätkö näiden ihmisten kumppanitkin? Millaisilla aloilla työskentelevät?
Tunnen polttavia, joilla asiat on hyvin ja osalla ei. Suurempi kriteeri itselläni olisi se, etten todellakaan haluaisi tai aikoisi sopeutua tuollaiseen tyyppiin. Ei kompromisseja suhteen alussa!
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että toimarimies lääkärivaimonsa kanssa käynnistävät iltaisin höyrystimensä ja aloittavat päivittäisen rentoutumishetkensä..?
-ap
Minkä tahansa päihteen jokapäiväinen käyttö olisi mulle no, no. Kahvia ei lasketa😉
Kyllä jokapäiväinen pössyttely näkyy jo jossain.
Joka päivä käyttäminen on mielestäni erittäin huolestuttavaa. Eri asia, jos tapahtuisi kerran kuukaudessa tai harvemmin. Kyllä siihenkin jää koukkuun, enkä todellakaan jaksaisi katsoa jotain hidasta, sössöttävää elämäntapapössyttelijää. Eikä retuperällä olevat asiatkaan parane pilvellä. Mies vaikuttaa ongelmakimpulta, ja on vähän vaikea uskoa, että voisit olla onnellinen parisuhteessa hänen kanssaan. Enkä tiedä ketään ns. normaalia ihmistä, joka käyttäisi kannnabista jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Haist nyt huilu. Sinun piireissäsi ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en minä mitään luuseriporukkaa tunnekaan. Duunia, urheilua ja rentoutumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en minä mitään luuseriporukkaa tunnekaan. Duunia, urheilua ja rentoutumista
Duuni, urheilu ja rentoutuminen kuulostaa siltä, että lähes kuka tahansa voi täyttää kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta +ja - 50 vuotiasta jotka käyttää osa enemmän ja toiset vähemmän. Melkein kaikki tavallisia töissä käyviä ihmisiä.
Onko käyttö siis päivittäistä ja käyttävätkö näiden ihmisten kumppanitkin? Millaisilla aloilla työskentelevät?
Aika harvalla ihan päivittäistä mutta joillakin. Putkimies, it nörtti josta en tiedä mitä työnsä tarkalleen on, tekninen myyjä, opettaja jne. Osalla puolisot joilla vaihtelee että ei ja joo se käyttö. On pari työtöntäkin ja niistä yksi sanoi täyttävänsä päivien tyhjyyttä polttamalla. Useimmat ns. vkl käyttäjiä.