Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka tunnette puoliksi suomalaisia henkilöitä..

Vierailija
09.05.2019 |

... mitä etnisyyttää hän on toisena puolena, mikä hänen sukupuoli on, onko hän kaunis/komea, eroaako luonne jotenkin keskivertosuomalaisesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoleksi eteläamerikkalainen nainen. Kauniiksi sanottu. Ihan normi luonne 😊

Vierailija
2/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, paljonkin.

Puoliksi italialainen: Kaunis ja ihan normaali, keskiverto luonne.

Puoliksi brasilialainen: Kaunis ja ehkä hieman temperamenttinen luonne verrattuna keskivertoon, mutta aika normaali.

Puoliksi nepalilainen: Kaunis ja ehkä hieman temperamenttinen ja ulospäinsuuntautuvampi luonne verrattuna keskivertoon, mutta aika normaali.

Puoliksi saksalainen: Kaunis ja ihan normaali luonne.

Puoliksi ruotsalainen: Kaunis ja hyvin ulospäinsuuntautuva, rohkea luonne. Erottuu erilaisena tosin myös ruotsalaisten joukosta.

Yhdistävänä tekijänä lähinnä, että kaikki ovat hyvin kauniita. Suomalaiset piirteet ovat mielestäni kauniit, ja siihen vielä pieni säväys jostain muusta maasta on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pintapuolisesti paljon suomalaisia... Kävisikö se?

Vierailija
4/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen puoliksi tsekkiläisen tytön, on kaunis, eroaa suomalaisesta tietenkin koska kasvanut Tsekissä. Mutta puhuu Suomea kuitenkin. Kiva tyyppi.

Vierailija
5/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilen itse puoliksi suomalainen. Olen ihan tavallinen.

Vierailija
6/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen puoliksi suomalainen toinen puolikas ( aivot ) jäi mamin kohtuun ja äidillähän on sukujuuria muuallakin, nimittäin häneltä taas jäi sydän ( oman äitins )ä kohtuun ja hänellähän taas on sukujuuria Savossa, jonne emigroitui taas hänen äitinsä joskus vuosisatoja sitten Ruotsista.. Eli olen tällainen mongoloidisilmäinen suurisuinen hurrinpenikka siis? mielestäni omaan käytöstapoja kyllä, var så goda ALLIHOPA. Tack.

Vierailija
7/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen puoliksi suomalainen ja puoliksi ihminen. Kiitän mahdollisuudesta osallistua Vulva. palstalle

Vierailija
8/8 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puoleksi eteläamerikkalainen nainen. Kauniiksi sanottu. Ihan normi luonne 😊

Etelä-Amerikka ei ole maa tai kansallisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi