Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö muillakin tuo isomahainen other danish guy-mainos av:lla jatkuvasti? Menee vaan loppukin kiinnostus tuosta miehiin

Vierailija
09.05.2019 |

Hyi!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla näy mitään mainoksia.

Vierailija
2/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy. Karibian risteily mainos näkyy. Kohdennettua mainontaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä läskeille.

Vierailija
4/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body positive - se koskee vain naisia!

Vierailija
5/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy "bref, puhdas ja raikas wc"-pesuainemainos. Mainokset kustomoidaan sun omien mielenkiintojen mukaan. Olet joko mies tai elämäsi on "äijämäistä".

Vierailija
6/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Kunnon röllykkä siinä. Eipä naiset missään mainoksissa nyt ihan tuon näköisiä ole

Vierailija
7/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voimaannuta?

Vierailija
8/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy aina välillä ja tosiaan on kyllä sen sortin reality check,  että kummasti kaikkoaa kaikenlaiset ajatukset parisuhteesta ja sen ihanuudesta. En siis varsinaisesti ole laatikkoleuka-alfojen kohderyhmää ja hyvä niin, mutta ei tuollainenkaan peruspena iske yhtään.

Eikä näytä kehopositiivisuus yhtään sen paremmalta kyllä naisellakaan eli tarvitse kenenkään peruspenan aloittaa ulinaansa.

Vierailija
9/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy "bref, puhdas ja raikas wc"-pesuainemainos. Mainokset kustomoidaan sun omien mielenkiintojen mukaan. Olet joko mies tai elämäsi on "äijämäistä".

Olen kyllä nainen ja en ole mitään tuohon viittaavaa edes hakenut netistä. Vaatteita ostan netistä mutta ihan naisten vaatteita, enkä ole äijämäinen. Miksi minua siis kiusataan tuolla mainoksella?

Onko wc sitten sinun mielenkiinnon kohde? :D

Vierailija
10/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen röllykkä ei ole komistukseksi kenellekään. Eikä kyllä kaunistukseksikaan vaikka noita näkee nykynaisillakin todella paljon.

Mitä ihmiset nykyisin oikein syö?!

Vierailija
11/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät miehet saisi olla kehopositiivisia? Tuntuu, että naisille pitäisi saada olla oikeus olla vaikka millainen ryhävalas, mutta miesten pitäisi olla hoikkia ja tiukkavatsaisia. Miehillä läski kertyy paikallisesti eikä kuten naisilla takamukseen ja ihon alle ympäri kroppaa.

Vierailija
12/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soon joku RekkaLesbo aivan salettiin, sillä niitä mainoksia sille näytetään. Tuo on just sitä Denial-moodissa olemista. Jopa mainostaja sen näkee ja tietää, mutta ap vain kieltää tosiasiat !

Vierailija
13/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yli painoinen houmou, siks se sillä näkyy.

Vierailija
14/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on yli painoinen houmou, siks se sillä näkyy.

Ap:sta tuli lesbou tuon mainoksen myötä, en kuitenkaan ylipainoiseksi vielä ole ehtinut.

Ap

Vierailija
15/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaisilla ja somaleilla ei ole tuollaista röllykkää 😍

Vierailija
16/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuosta mainoksesta. En pidä muutenkaan luuviuluista miehistä...

Vierailija
17/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee, kun telkusta tulee tuon firman mainos, jossa on miehen vartalo kalsareiden kohdalta ja se pyörähtää niin, että näkyy peräpuolelta ja edestä. Erityisesti se ärsyttää, kun jos telkusta tulee joku lastenleffa, jonka otan nauhalle mukulaa varten, ja sitten sitä katsotaan, niin vähän väliä pöllähtää ruudulle kalsarimunamöykky. Voisivat vähän miettiä, minkä ohjelman tauoille mainoksiaan laittavat.

Vierailija
18/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa kultaseni, ainahan voit kokeilla naista.

Ei nainen miestä tarvitse.

Vierailija
19/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nainen ja en ole mitään tuohon viittaavaa edes hakenut netistä. Vaatteita ostan netistä mutta ihan naisten vaatteita, enkä ole äijämäinen. Miksi minua siis kiusataan tuolla mainoksella?

Onko wc sitten sinun mielenkiinnon kohde? :D

Miksi minua kiusataan hiivasieni, kuukautissuoja, vagisan, kaalimato, meikkimainoksilla? M 

Vierailija
20/24 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi