37v mies jätti tekstiviestillä
Oikeasti , onpa ihme että on sinkku edelleen, kaiken jälkeen.
Eka seksikerta
Mies
-kehuit pyllyäs , voisit vähän kyllä vielä treenaa sitä.
-mies jätti seksin kesken
-myöhemmin totesi ettei ollu sellaista tunteiden tykitystä kuin odotti.
-sit myöhemmin että jännitti
-oli viikonloppuna mun luona yöt/päivällä, mutta juoksi omissa menoissa heti ekoina yhdessä vietettyinä päivinä, olin siitä hetkellisesti pettynyt. Mies ;sä haluut vaan kahlita mut.
Lisää surkeita seksikertoja. Sit kun pidin maanantaina hiljaiseloa, niin soitti hädissään oonko kunnossa ja onko meillä kaikki kunnossa. Ei. Oli koko päivän miettinyt vauvaan liittyviä asioita.
Kun kysyin mitä niin taas tuo että mä haluun kahlita hänet.. aijaa mulla on ollu 1,5v vauvakuume,eikä kyllä sinänsä liity mitenkään herraan. no kerroin suoraan mitä ajattelen tästä hänen tavastaan koko ajan tuoda esille sitä kuinka hän ei millään tavalla halua sitoutua. Kuinka minun välittäminenkin on hänen kahlitsemista. Kuinka se jos pahoitan mieleni on hänen kahlitsemista. Sen sijaan että alkusuhde olisi ollut niinku muidenki kanssa, sellaista vaalenpunaista höttöä molemminpuolin. Niin sen sijaan sateli loukkauksia loukkauksien perään.
Kun kritisoin tätä tapaa toimia niin jätti mut tekstiviestillä. Mua ei ees itketä, vaan oikeastaan huvittaa 😂 oikeasti lähes 40vuotias "mies" .
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja siis mistä te oikein löydätte noita 😳
Varmaan just sun pöllönä aina hämmästelevästä suvusta?
Ilmeisesti olisit halunnut jatkaa kun tekstiä ja ihmettelyä riittää. Miksi ihmeessä? Luulisi että olet tyytyväinen kun lähti.