37v mies jätti tekstiviestillä
Oikeasti , onpa ihme että on sinkku edelleen, kaiken jälkeen.
Eka seksikerta
Mies
-kehuit pyllyäs , voisit vähän kyllä vielä treenaa sitä.
-mies jätti seksin kesken
-myöhemmin totesi ettei ollu sellaista tunteiden tykitystä kuin odotti.
-sit myöhemmin että jännitti
-oli viikonloppuna mun luona yöt/päivällä, mutta juoksi omissa menoissa heti ekoina yhdessä vietettyinä päivinä, olin siitä hetkellisesti pettynyt. Mies ;sä haluut vaan kahlita mut.
Lisää surkeita seksikertoja. Sit kun pidin maanantaina hiljaiseloa, niin soitti hädissään oonko kunnossa ja onko meillä kaikki kunnossa. Ei. Oli koko päivän miettinyt vauvaan liittyviä asioita.
Kun kysyin mitä niin taas tuo että mä haluun kahlita hänet.. aijaa mulla on ollu 1,5v vauvakuume,eikä kyllä sinänsä liity mitenkään herraan. no kerroin suoraan mitä ajattelen tästä hänen tavastaan koko ajan tuoda esille sitä kuinka hän ei millään tavalla halua sitoutua. Kuinka minun välittäminenkin on hänen kahlitsemista. Kuinka se jos pahoitan mieleni on hänen kahlitsemista. Sen sijaan että alkusuhde olisi ollut niinku muidenki kanssa, sellaista vaalenpunaista höttöä molemminpuolin. Niin sen sijaan sateli loukkauksia loukkauksien perään.
Kun kritisoin tätä tapaa toimia niin jätti mut tekstiviestillä. Mua ei ees itketä, vaan oikeastaan huvittaa 😂 oikeasti lähes 40vuotias "mies" .
Kommentit (22)
Olipa harvinaisen sekavaa tekstiä.
Nyt en ymmärrä. Siis sinulla on vauvakuume ja mies on pohtinut vauvaan liittyviä asioita eli olette jo puhuneet sen hankkimisesta, vaikka seksi välillänne ei toimi ja mies kritisoi kaikkea? Ja sinulle on ongelma, että miehellä on omia menoja?
No, tuhoontuomittua ja miksi edes tuhlasit aikaasi
Ei tästä ymmärrä hevonvittua vaikka miten päin lukisi.
Olette siis vasta tavanneet ja toitotat miehelle 1.5v kestänyttä vauvakuumettasi vaatien viettämään kaiken ajan kanssasi? Ei ole ihmekään, että juoksi karkuun hippulat vinkuen.
Jaa, olisitko halunnut jatkaa suhdetta?
Kumma, että jätti. Ei varmaan ymmärtänyt sun puhetta.
Hah, taas kerran varsinainen mieslapsihelmi. Naista alistava, henkisesti alikehittynyt paskiainen. Älä ainakaan tuhlaa enää energiaasi moiseen surkimukseen.
Siis tää sama tarina oli täällä eilen vähän lyhyempänä versiona, mutta koska vain ehkä viittä ihmistä kiinnosti kommentoida sitä, julkaisit uudestaan vähän muokattuna.
On se niin kamalaa jos mies omistaa omat mielipiteensä. Aina vaan pitäisi mennä naisten mukaan, miehellä ei saa olla mielipiteitä.
Ootko sä napannut jotain vai miten sun jutut on noin sekavia?
Semmoset pyskoosit. Pitäskö sun mennä äikän kurssille?
Tää mullekkin tuli mielern, että kaiken pitäisi mennä niinku hän haluaa ja jos ei mee niin se kostetaan kyllä.
Eipä oo aikomusta kyllä tuhlata aikaani häneeen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, taas kerran varsinainen mieslapsihelmi. Naista alistava, henkisesti alikehittynyt paskiainen. Älä ainakaan tuhlaa enää energiaasi moiseen surkimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää sama tarina oli täällä eilen vähän lyhyempänä versiona, mutta koska vain ehkä viittä ihmistä kiinnosti kommentoida sitä, julkaisit uudestaan vähän muokattuna.
Mut eilisen tarinassa ne ei ollu vissiin vielä eronnu?
Sorry, en oo viime yönä nukkunu ja samalla teen kaikkee muuta tässä, jos jollain on tarve puuttua oikein kirjoitukseen tms, niin toki saatte tekstin muokata 😊
Kaiken ajan ?😂 jep, siis yks viikonloppu=kaikki aika. Nimittäin sunnuntai päivällä tuli tyttö kotiin kaverilta, jonka jälkeen tapaamiset olisi onnistunut satunnaisesti pari tuntii kerralla, siihen asti et tyttö ois seuraavan kerran menny yökyläilee, kun en halunnut vielä lapselle miestä "esitellä" . Niin olipa hirveetä.
Kyllä kerroin että haluan yhden lapsen vielä jossain vaiheessa. Onpa kamala.
Mies juoksi karkuun vasta kun kritisoin hänen tapaa toimia, ikäänkuin olisi koettanut tahallaan loukata. Varmasti yrittikin.
Jotain valtapeliähän tämä hänelle oli. Huomasithan että kun en maanantaina hänelle laittanut viestei, niin hän soitti oikeasti hädissään mulle että onko meillä kaikki hyvin kun en oo yhtään viestiä laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Olette siis vasta tavanneet ja toitotat miehelle 1.5v kestänyttä vauvakuumettasi vaatien viettämään kaiken ajan kanssasi? Ei ole ihmekään, että juoksi karkuun hippulat vinkuen.
37-vuotias mies jätti tekstiviestillä. Oikeasti. Onpa "ihme", että on sinkku edelleen, kaiken jälkeen.
Eka seksikertamme:
Mies: "kehuit pyllyäs , voisit vähän kyllä vielä treenaa sitä."
Mies jätti seksin kesken ja yöhemmin totesi, ettei ollu sellaista tunteiden tykitystä kuin odotti.
Ja sitten myöhemmin selitti, että vaan jännitti.
Mies oli viikonloppuna mun luona yöt/päivällä, mutta juoksi omissa menoissa heti ekoina yhdessä vietettyinä päivinä ja olin siitä hetkellisesti pettynyt. Mies totesi: "Sä haluut vaan kahlita mut."
Seurasi lisää surkeita seksikertoja. Sitten, kun pidin maanantaina hiljaiseloa, soitti mies hädissään oonko kunnossa ja onko meillä kaikki kunnossa? (No ei!) Mies oli kuulemma koko päivän miettinyt vauvaan liittyviä asioita.
Kun kysyin mitä tarkoitat "vauvaan liittyvilla asioilla", niin vastauksena taas tuo että "mä haluun kahlita hänet"..
No aijjaa! Mulla on ollu 1,5v vauvakuume, eikä kyllä sinänsä liity mitenkään juuri tähän herraan.
Kerroin suoraan mitä ajattelen tästä hänen tavastaan koko ajan tuoda esille sitä kuinka hän ei millään tavalla halua sitoutua.
Kuinka minun välittämisenikin on hänestä kahlitsemista? Kuinka se, jos pahoitan mieleni on hänen kahlitsemistaan? Sen sijaan, että alkusuhde olisi ollut niinku muidenkin kanssa, sellaista vaaleanpunaista höttöä molemminpuolin, niin sen sijaan mies sateli loukkauksia loukkauksien perään.
Kun kritisoin tätä tapaa toimia, niin hän jätti minut tekstiviestillä! (Ei edes WhatsApilla)
Mua ei edes itketä, vaan oikeastaan huvittaa 😂
Oikeasti! Lähes 40-vuotias "mies"!
Vierailija kirjoitti:
Muokattuna? Ei oikein onnistunut.
Voi luoja siis mistä te oikein löydätte noita 😳