Uusi mies sanoi "sä voisit ajaa ton puskan pois"
Ihana mies, ja ensimmäisen seksikerran jälkeen tällainen kommentti. Juu ei taida tulla toista kertaa.
Kommentit (45)
Minkä puskan? Ei nyt nyt voi vaatia hyvien marjapuskien ajamista?
Miksi pitäisi ajaa? Onko mieskin ajanut?
Vierailija kirjoitti:
Minkä puskan? Ei nyt nyt voi vaatia hyvien marjapuskien ajamista?
No EI TODELLAKAAN! Itse saan marjapuskistani herukat, punaiset mustat ja vihreät, karviaiset, tyrnit ja nykyisin mustikatkin. Yhtäkään puskaa en miehen takia ajaisi pois.
Kyllä ei nykymiehet ole enää samanlaisia kuin ennen. Ei ole enää käytännön järkeä heillä. Ja vielä naisia rantuiksi haukutaan. Ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ajaa? Onko mieskin ajanut?
Mies ajoi kaikki puskat mataliksi puutarhasta jo viime kesänä.
no sitten vaan ajat ja pidät sen aikaa hauskaa mitä se kestää eli aika nopea romanssi tiedossa :)
Tollo "mies". Pojat pelkää karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilee Lolitasta.
En suostuis. Pitäis olla ajamassa joka toinen päivä, kun olo on hyvä tasan päivinä 1 ja 2. Seuraavana tuntuu jo, että istun siilin päällä. Iho taas ei tykkää jatkuvasta ajelusta. Mä pidän karvani trimmattuina, mutta en enää ikinä posliinina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilee Lolitasta.
Kiitos! Olin unohtanut koko kappaleen olemassaolon. Kiva biisi.
siitä se lähtee, kontrollointi ja itsetunnon lyttäys. Mies tulee kertomaan sulle lukuisia kertoja, miten voisit olla parempi ja sitä kautta rakastetumpi. Näihin tolloihin ei auta mikään, nainen on vain esine jonka tehtävä on miellyttää miestä. Surkea luuseri.
Huhhuh. Onneksi en harrasta seksiä typeryksien kanssa.
Olisi kyllä ex-mies noin lapsellisen kommentin jälkeen.
NO AJA SE POIS hyvä nainen. Miestä tulee miellyttää. Aina. Olet hänen kuningatar, hän sinun kuningas.
Vierailija kirjoitti:
En suostuis. Pitäis olla ajamassa joka toinen päivä, kun olo on hyvä tasan päivinä 1 ja 2. Seuraavana tuntuu jo, että istun siilin päällä. Iho taas ei tykkää jatkuvasta ajelusta. Mä pidän karvani trimmattuina, mutta en enää ikinä posliinina.
Tulee varmaan paikat kipeäksi, kun on vähän vaikea tuo istuma-asento.
Kerran saa seksiä ja kuvittelee jo omistavansa koko pimpsan ympäristöineen :D
Mä sanoin kans kerran eräälle naiselle silleen kun panon jälkeen kattelin makuuhuoneen ikkunasta ulos ja pensas oli rönsyillyt pahasti ikkunaan kiinni. Sitä paitsi puska oli ihan kiinni sokkelissa ja sehän ei oo yhtään hyvä, että sokkelin vieressä mitään kasvaa.
Joo ei, kyllä se paremman löytää.