Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä edelleen miehen kavereiden ja sukulaisten suosiossa

Vierailija
09.05.2019 |

5 vuotta oltu yhdessä.

Minuun ei oikein välitetä edes tutustua ja ollaan aika kylmäkiskoisia... Kukaan ei ole mitään rumasti sanonut, mutta esimerkiksi mieheni ihmetteli joku ilta, että miksei "Matista ja Maijasta" ole kuulunut mitään pitkään aikaan, kun ennen olivat paljon tekemisissä... Niin hän ja exänsä istuivat heidän kanssaan usein iltaa ja minä olen nähnyt heidät kerran.

Kaikki on peruskohteliaita, mutta aistin tietyn viileyden, ettei minuun haluta sen koomin tutustua. Exä on kaikkien miehen läheisten ihmisten facekaverina ja tykkäilevät puolin ja toisin julkaisuista, minä en yhdenkään.

En ole ollut ikinä töykeä kenellekään, vaan avoimesti halunnut tutustua...

Onko kellään samaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen oli miehen ero, voi riippua siitä, oliko pettänyt vaimoaan sinun kanssasi yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että et vaan ole niin kiva kuin ex.

Tiedän yhden tällaisen tapauksen.

Vierailija
4/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä lapsi, kun tässä on päättynyt vain yksi parisuhde, eikä se tarkoita kaikkien muiden siihen liittyvien ihmissuhteiden päättymistä. 

Vierailija
5/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eivät "jaksa nähdä vaivaa". Minulla ja miehellä oli tiivis suhde siskoni ja hänen miehensä kanssa, sitten kun molemmat suhteet päättyivät ja olemme molemmat sisarukset uusissa suhteissa, näemme lähinnä kaksistaan. Mulla ei ainakaan ole näin vanhemmiten jotenkin intoa tutustua uuteen ihmiseen, toisaalta en hirveästi kaipaa mitään yhteisiä iltoja jonne myöskään oman uuden miehen veisin, eniten arvostan kahdenkeskistä aikaa siskoni kanssa erillään.

Vierailija
6/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi ex vaan on sosiaalisempi ja itsekin aktiivisempi toimija, jonka hyvä itsetunto näkyy ja hän vetää enemmän muita puoleensa, eikä näytä epävarmalta miettimällä esim. pidetäköhän minusta.

Vierailija
7/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät ole hyväksyneet sinun kaverikutsua facebookissa?

Vierailija
8/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ex on ollut näiden ihmissuhteiden kantava voima, en ihmettele että ystävyyssuhteet ovat hiipuneet.

Miehesi ja sinä olette nyt aivan eri yksikkö ja te luotte omat suhteenne, ei ystävyyttä voi siirtää suhteesta toiseen.

Vierailija
9/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millainen oli miehen ero, voi riippua siitä, oliko pettänyt vaimoaan sinun kanssasi yms.

Minä en liittynyt tuohon eroon millään tavalla, en edes tuntenut miestäni tuolloin. Ap

Vierailija
10/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että et vaan ole niin kiva kuin ex.

Tiedän yhden tällaisen tapauksen.

Voi olla, etten olekaan :) ap

Vierailija
11/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä lapsi, kun tässä on päättynyt vain yksi parisuhde, eikä se tarkoita kaikkien muiden siihen liittyvien ihmissuhteiden päättymistä. 

Miksi sitä mennyttä parisuhdetta sitten pitää muistella?

Vierailija
12/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi ex on ollut näiden ihmissuhteiden kantava voima, en ihmettele että ystävyyssuhteet ovat hiipuneet.

Miehesi ja sinä olette nyt aivan eri yksikkö ja te luotte omat suhteenne, ei ystävyyttä voi siirtää suhteesta toiseen.

Voi olla, että ex sitten oli se, joka halusi pitää yhteyttä ja piti ihmissuhteita yllä. Kuitenkin mieheni kyllä soittelee ja viestittelee "vanhojen ystävien" kanssa, mutta eipä tule mitään kyläilykutsuja mihinkään suuntaan ja mies on kyllä yrittänyt kutsua ihmisiä meille, mutta eipä kukaan tule... Pari kertaa on joku käynyt ja kaikki jääneet minua kohtaan täysin etäiseksi. Sukulaisista siskot, serkut, vanhemmat kutsuvat tietysti johonkin synttäreille tms. ja me heitä, mutta sekin on sellaista ns. muodon vuoksi... Ap

Vierailija
13/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelen minäkin.

Tiedän, että voi kirpoa pahastikin. Olin joskus tuossa tilanteessa.

Vierailija
14/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, paitsi toisin päin, että minä olen ex. Nyxä on ex-mieheni sukulaisten fb-kaveri ja saa kaikkia ihania viestejä ja hehkutuksia "kuinka ihana pari! <3". Minulle kukaan ei laittanut fb-kutsua. En tosin itsekään uskaltanut, koska pelkäsin torjutuksi tulemista. Siitä on niin paljon elämässäni kokemusta. Kun erottiin, äitini oli vaan, että "voi voi, kun se oli niin kiva poika". Musta kukaan ei ole sanonut samaa. Olen kuitenkin ihmisenä hyväntahtoinen, kiltti ja empaattinen, kiinnostunut muista ihmisistä ja haluan tutustua ja ystävystyä. Kukaan ei vaan halua tutustua minuun :(

Vierailija
15/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä mennyttä parisuhdetta sitten pitää muistella?

Niin kuka sitä mennyttä parisuhdetta muistelee?

Vierailija
16/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa haluaa olla lojaali tälle exälle. Pitävät hänestä ehkä oikeasti tosi paljon ja kaveeraamalla sinun kanssa joutuisi vähän kiusalliseen tilanteeseen. Se on tietysti ikävää, että ylipäätänsä ajatellaan tällä tavalla. Ei minun mielestä tarvitsisi valita mitään puolia. Mutta näin se vaan usein menee. Jotkut jäävät toisen puolelle, toiset taas toisen.

Vierailija
17/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi ex vaan on sosiaalisempi ja itsekin aktiivisempi toimija, jonka hyvä itsetunto näkyy ja hän vetää enemmän muita puoleensa, eikä näytä epävarmalta miettimällä esim. pidetäköhän minusta.

En tiedä... Olen kyllä luonteeltani iloinen ja sosiaalinen. Minulla on paljon ystäviä ja olen läheisissä väleissä perheeni kanssa ja täten vietämme enemmän aikaa "minun puoleni" kanssa, koska he pitävät miehestäni hyvin paljon ja viihtyvät hänen seurassaan ja kutsutaan kylään puolin ja toisin. Ap

Vierailija
18/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat,jutut ja tottumukset eivät heti automaattisesti muutu, vaikka seurustelukumppani vaihtuisikin, anna heille aikaa niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu jos on muuttuakseen.

Vierailija
19/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että ex sitten oli se, joka halusi pitää yhteyttä ja piti ihmissuhteita yllä. Kuitenkin mieheni kyllä soittelee ja viestittelee "vanhojen ystävien" kanssa, mutta eipä tule mitään kyläilykutsuja mihinkään suuntaan ja mies on kyllä yrittänyt kutsua ihmisiä meille, mutta eipä kukaan tule... Pari kertaa on joku käynyt ja kaikki jääneet minua kohtaan täysin etäiseksi. Sukulaisista siskot, serkut, vanhemmat kutsuvat tietysti johonkin synttäreille tms. ja me heitä, mutta sekin on sellaista ns. muodon vuoksi... Ap

Ehkä nämä kaverit sitten olivat enemmän exän kavereita ja kokivat olonsa hänen kanssaan luontevammaksi, kuin miehesi.

Ystävsyyssuhteet kun yleensä solmitaan tiettyyn elämäntilanteeseen ja vaiheeseen ja nyt miehen elämän tilanne on muuttunut ja näiden ystävyyssuhteiden motiivit ei enää päde. Mitä sitä suremaan. Nyt on teidän aika ja aika luoda tähän elämäntilanteeseen ja vaiheeseen kuuluvat ystävyyssuhteet.

Vierailija
20/28 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erossa yleensä päättyy niitä kaverisuhteitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi