Meghanhan on ihan jees
En kerrassaan saa otetta tästä Meghan-vihasta, mitä ihmeen pahaa hän on teille morkkaajille tehnyt? Vaikuttaa ihan ystävälliseltä ja melko tavikselta.
Mikä siinä ihmisessä ihan oikeasti riepoo?
Kaikenmoisia seiskajuoruja julistetaan totuuksina ja käytetään aivan kammottavaa kieltä hänestä puhuessa. Olen työn puolesta tavannut ihan oikeita luonnehäiriöisiä, eikä Meghanissa huomaa mitään sellaisia piirteitä, jotka näitä tapauksia yhdistävät.
Jostain etikettimokista sille on kiukuteltu, mutta eivät kyllä ole mitään kunnianloukkauksen tunnusmerkistöä täyttäviä. Varmaan pysyy pää kasassa paremmin kun tekee välillä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä, eikä alistu kaikkeen painostukseen. Kattokaa Katea! On kerrassaan nääntyneen oloinen ja 15v ikäistään vanhemman näköinen, parissa vuodessa! Sääliksi käy, paineet ovat hirvittävät. Hyvä Meghan ettet luovu itsestäsi kokonaan.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Pari videota kysyy. naisesta katsonut ja kyllä ärsyttää se jatkuva Harryn lääppiminen. Ja entäs se maksun lääppiminen raskaana ollessa. Yöh.
Muuten ihan jees, rahaa ja ympäristöä voisi huomioida enemmän.
No voi hele.. autokorrect.
"Kys." ja "masun" piti olla.
Siinä ihmisessä on vain jotain todella vastenmielistä.
Jos ollaan rehellisiä niin minulle sai aluksi negatiiviset fibat aikaiseksi Samantha -siskon kertomukset siitä kuinka huomionhakuinen Meghan on ja ”aina halunnut kuninkaalliseksi”. Lopulta kuitenkin tajusin ettei ole mitään syytä uskoa noita tarinoita, koska ne eivät ole välttämättä totta ja todennäköisesti pelkkää kateutta. Samantha on saattanut itse nokkia Meghania sen verran, että on pilannut heidän välinsä ja nyt on entistä katkerampi kun tajuaa, että jos välit olisivat vielä siskon kanssa hyvät olisi hänkin päässyt piireihin. Nyt yrittää sitten epätoivoisesti saada huomiota noilla lehtijutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus? Oma ura? Unelmien prinssi? Nyt kyllä haisee kateuskortti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoit että hyvä ettet Meghan luovu itsestäsi kokonaan- vaikka nimenomaan deletoi vaan oman sukunsa jäsenet. Hänhän pakenee itseään ja sitä mitä on.
Jos se isä käy marisemassa tyttärensä asioita mihin sattuu juorujulkaisuihin, ei vaikuta kovin fiksulta ja välittävältä vanhemmalta.
Ei vanhemman tarvitse olla mikään fiksu ja välittävä, jotta hänen kanssaan on asiallisissa väleissä. Jos on tekemisissä normaalisti, kukaan ei kysele, onko se vanhempi nyt varmasti riittävän sitä taikka tätä. Harvalla meistä on täydellisen edustuskelpoiset vanhemmat, joiden tekemiset eivät ärsyttäisi välillä, mutta asemansa perusteella he kuuluvat esim. häihin ja ristiäisiin. Heitä kun ei kukaan voi valita itse, vaan he ovat mitä ovat. Prinssi Philipin äiti oli psyykkisesti sairas nainen, josta tuli nunna ja joka veti tupakkaa posket lommolla joka paikassa. Mutta kyllä hän silti häihin pääsi, vaikka Philipin lapsuus oli ankea ja turvaton vanhempien ongelmien takia.
Hohhoijaa, liittyy taas mihin miten? Heillä on omat hämmennyksensä, joista me ei oikeasti tiedetä yhtään mitään. Meghania haukutaan tyrkyksi isänsä hylkääjäksi, mutta isähän se tyrkyttää perheen asioita julki ja hylkää tyttärensä oikeuden yksityisyyteen.
Missä tämän tyttären halua yksityisyyteen näkyy? Hänhän on ihan innoissaan julkisuudesta. Luulee raukka voivansa hallitakin sitä.
Synnytti esimerkiksi lapsensa paljon yksityisemmin kuin Kate, joka oli omasta tahdostaan julkisuudessa heti muutama tunti synnytyksestä.
Nythän Meghan ei ole viikkokausiin ollut julkisuudessa kuin kerran, mutta silti hänestä keksitään uutisia joka päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus? Oma ura? Unelmien prinssi? Nyt kyllä haisee kateuskortti...
Siis sinä itse otat kateuskortin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoit että hyvä ettet Meghan luovu itsestäsi kokonaan- vaikka nimenomaan deletoi vaan oman sukunsa jäsenet. Hänhän pakenee itseään ja sitä mitä on.
Jos se isä käy marisemassa tyttärensä asioita mihin sattuu juorujulkaisuihin, ei vaikuta kovin fiksulta ja välittävältä vanhemmalta.
Ei vanhemman tarvitse olla mikään fiksu ja välittävä, jotta hänen kanssaan on asiallisissa väleissä. Jos on tekemisissä normaalisti, kukaan ei kysele, onko se vanhempi nyt varmasti riittävän sitä taikka tätä. Harvalla meistä on täydellisen edustuskelpoiset vanhemmat, joiden tekemiset eivät ärsyttäisi välillä, mutta asemansa perusteella he kuuluvat esim. häihin ja ristiäisiin. Heitä kun ei kukaan voi valita itse, vaan he ovat mitä ovat. Prinssi Philipin äiti oli psyykkisesti sairas nainen, josta tuli nunna ja joka veti tupakkaa posket lommolla joka paikassa. Mutta kyllä hän silti häihin pääsi, vaikka Philipin lapsuus oli ankea ja turvaton vanhempien ongelmien takia.
Hohhoijaa, liittyy taas mihin miten? Heillä on omat hämmennyksensä, joista me ei oikeasti tiedetä yhtään mitään. Meghania haukutaan tyrkyksi isänsä hylkääjäksi, mutta isähän se tyrkyttää perheen asioita julki ja hylkää tyttärensä oikeuden yksityisyyteen.
Missä tämän tyttären halua yksityisyyteen näkyy? Hänhän on ihan innoissaan julkisuudesta. Luulee raukka voivansa hallitakin sitä.
Synnytti esimerkiksi lapsensa paljon yksityisemmin kuin Kate, joka oli omasta tahdostaan julkisuudessa heti muutama tunti synnytyksestä.
Nythän Meghan ei ole viikkokausiin ollut julkisuudessa kuin kerran, mutta silti hänestä keksitään uutisia joka päivälle.
Mistä sinä Katen tahdosta tiedät? Ehkä tulevan kuningattaren oletetaan esittelevän kruununperillisiä heti syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan rehellisiä niin minulle sai aluksi negatiiviset fibat aikaiseksi Samantha -siskon kertomukset siitä kuinka huomionhakuinen Meghan on ja ”aina halunnut kuninkaalliseksi”. Lopulta kuitenkin tajusin ettei ole mitään syytä uskoa noita tarinoita, koska ne eivät ole välttämättä totta ja todennäköisesti pelkkää kateutta. Samantha on saattanut itse nokkia Meghania sen verran, että on pilannut heidän välinsä ja nyt on entistä katkerampi kun tajuaa, että jos välit olisivat vielä siskon kanssa hyvät olisi hänkin päässyt piireihin. Nyt yrittää sitten epätoivoisesti saada huomiota noilla lehtijutuilla.
It's not hard to see why Samantha wouldn't want baby Archie to judge the Markles by what they've said in the news — after all, Samantha did once say that she would blame Meghan if their father, Thomas Markle, died. Plus, there is the fact that Samantha is reportedly on Scotland Yard's "fixated persons list" because of the possible risks that she poses to the royal family's reputation.
Harry on eräs rumimmista ihmisistä, jonka tiedän. Siinä ei paljoa auta, jos yhtenä päivänä oli liikuttava jotenkin, kun oli vielä pyörryksistä lapsen syntymästä.
Kovin äksy ja komenteleva muuten, kuten kaikki punapäät.
Kuningatartakin käskytti "What Meghan wants, Meghan gets"!!!
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Harry on eräs rumimmista ihmisistä, jonka tiedän. Siinä ei paljoa auta, jos yhtenä päivänä oli liikuttava jotenkin, kun oli vielä pyörryksistä lapsen syntymästä.
Kuningatartakin käskytti "What Meghan wants, Meghan gets"!!!
Ainakin Dianan ja ex-hovimestarin mukaan William oli veljeksistä se äksyilijä.
Taitaa olla viimeinen niitti kansan kuningasperheen rahoitushaluille.
Nyt kun ollaan wt ja kana-vesimeloni -tasoa, niin glamour on kadonnut ja samoin kansan rahoitushalut Archielle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla viimeinen niitti kansan kuningasperheen rahoitushaluille.
Nyt kun ollaan wt ja kana-vesimeloni -tasoa, niin glamour on kadonnut ja samoin kansan rahoitushalut Archielle.
Kommenttisi oli kuin lyonti navan alle. Tasoista sinulla ei ole hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kuningatartakin käskytti "What Meghan wants, Meghan gets"!!!Ainakin Dianan ja ex-hovimestarin mukaan William oli veljeksistä se äksyilijä.
Harryhan on kujeilija, raikulipoika. William juuri se vakavamielisempi.
Kuka yleistää jotain punapäitä?? Aikuinenko siellä? Kaikki vasenkätiset ja oikeajalkaisetkin ovat varmasti juuri tietyn tyyppisiä, sinä varmaan tiedät, miten? Kerro toki! Huh mitä...
Huomenta myös frogmore cottageen!
Meghanista henkilönä minulla ei ole vielä muodostunut mielipidettä, mutta hänen käytöksenä ja harkitut liikkeensä aiheuttaa "manipulointitutkan" aktivoinnin. Harkitut kasvojen koskettelut, poseeramiset lehdistölle (kameraan katsominen). En pidä siitä että minua manipuloidaan katsojana. Toisaalta vauvan esittely tilaisuudessa käytös tuntui aidolta ja vilpittömältä. Aikana näyttää miten M:lle käy hovissa ja oman mielipiteeni muodostan teoista, ei ulkonäöstä tai juoruista.
Sillä on baby blues ja siksi on tällä hetkellä ihan ok. Kohta pääsee taas vauhtiin ja on oma huononhakuinen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta myös frogmore cottageen!
Huomenta vaan! T. Sisäpiiriläinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Meghanista henkilönä minulla ei ole vielä muodostunut mielipidettä, mutta hänen käytöksenä ja harkitut liikkeensä aiheuttaa "manipulointitutkan" aktivoinnin. Harkitut kasvojen koskettelut, poseeramiset lehdistölle (kameraan katsominen). En pidä siitä että minua manipuloidaan katsojana. Toisaalta vauvan esittely tilaisuudessa käytös tuntui aidolta ja vilpittömältä. Aikana näyttää miten M:lle käy hovissa ja oman mielipiteeni muodostan teoista, ei ulkonäöstä tai juoruista.
Mä taas näen, että näyttelijätaustansa johdosta hänellä on paremmat edellytykset käsitellä mediaa ja olla antamatta syitä nokkia liian rennosta käytöksestä (josta ovat silti repineet otsikoita etikettipilkunviilauksineen). Mieti vaikka Dianaa, syötiin lehdistön toimesta elävältä kirjaimellisestikin, ei pystynyt käsittelemään sitä kaikkea.
Pari videota kysyy. naisesta katsonut ja kyllä ärsyttää se jatkuva Harryn lääppiminen. Ja entäs se maksun lääppiminen raskaana ollessa. Yöh.
Muuten ihan jees, rahaa ja ympäristöä voisi huomioida enemmän.