Oletteko nähneet, kun joku niistää maahan?
Kuvottava tapa. Eräs vanha mies, jota näen melkein päivittäin, tekee usein niin. Hänellä on jopa vaimo, joka on vain siinä vieressä eikä sano asiaan mitään. Uskomatonta.
Kommentit (32)
Luulis hänellä olevan paperia mukanaan. Jotkut syleksivätkin, ei kuitenkaan niin paha kuin tuo maahan niistäminen.
Yksin pakkasyössä. Se on kuule taito, että vauhti ja lentokulma osuu maahan asti, eikä jää sormiin, vaatteille tai kengille.
Kaveri kertoi nähneensä kun jollakin oli valunut räkä nenästä jonnekin vyötärön kohdalle monta kertaa peräkkäin, mutta tämä oli aina vetänyt rään takaisin nenään. Ehkä tuossa kohtaa olisi jo kannattanut niistää. :D
Oon, ja oon tehnyt sitä itsekin esim. lumilautaillessa tai ratsastaessa, kun ei oo ollut muuta vaihtoehtoa.
Näin kerran kun yks mies niisti sormiinsa ja pyyhki sitten räkäiset limaa venyvät sormensa hankeen.
Juoksulenkillä tulee tehtyä noin. Tosin en tietoisesti juuri muiden edessä mutta jos ohi menee auto niin voivoi.
Se on ihan helvetin vastenmielistä. Turhan monet miehet harrastaa sitä yleisissä suihkuissakin. Kas kun ei kuse siellä vaikka pienempi paha se olisi. Kusi on puhdasta räkään verrattuna.
Olen nähnyt ja tehnyt niin itsekin muutaman kerran. Pyrin kyllä putsaamaan sormeni sen jälkeen ruohikkoon, varvikkoon, puunlehteen tms.
Räkä pakkaa valumaan ainakin talvisaikaan ja nyt vilpoisena aamuna pyörällä ajaessa, mutta polkiessa ei voi ihan koko ajan olla niistämässä.
Taidat olla melko nuori?