Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ns. vaihteleva tunnekylmyys miten normaalia??

Vierailija
09.05.2019 |

Aloin tässä miettimään kun uusi suhde aluillaan.. Joskus ei saa nukutuksi öitä kun jää ajattelemaan miten ihana tää mies on ja sydän ihan pakahtuu :D Ja yhtäkkiä vaan naps saatan vaan tajuta yhtäkkiä etten tunnekaan mitään tätä henkilöä kohtaan, korkeintaan ahdistusta siitä että olisin nyt johdatellut häntä ihan turhaan uskomaan että meistä tulisi joskus jotain ja lievää inhoa kun oon mennyt päästämään sen niin lähelle. Sit taas ehkä muutama tunti ja olen taas ah-niin-rakastunut.
Ja olen samanlainen mun ystäville, perheelle ja siis periaatteessa jokaiselle, mutta seurustellessa se varsinkin korostuu koska vietän eniten aikaa silloin juuri tämän ihmisen kanssa. Joko rakastan hurjasti tai tuntuu että en tuntisi mitään vaikka kyseessä oleva ihminen kuolisi ja tämä vaihtelee saman ihmisen kanssa parikin kertaa päivän aikana. Mulla on ollut tämä ainakin myöhäisestä teini-iästä saakka (nyt 24) mutta muksuna olin niin empaattinen että ei olis voinut silloin kuvitellakaan minkälainen musta tulee.

Onko mulla päässä vikaa vai oonko vaan luonnostaan ihan kamala ä**ä? :DD Voisin kuvitella että tämä tulee aiheuttamaan paljonkin ongelmia mun parisuhteessa ihan lähitulevaisuudessakin, olis kiva jos saisin mun tunteet kasaan edes jotenkin että mä saisin tämän nyt kestämään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on TÄYSIN epänormaalia!!!

Vierailija
2/6 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko borderline tai jonkunlainen kaksisuuntainen mahdollista

Mulla on samanlaista. Ei ole diagnosoitu. Muutan mieltäni helposti myös asioista ja ideoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko borderline tai jonkunlainen kaksisuuntainen mahdollista

Mulla on samanlaista. Ei ole diagnosoitu. Muutan mieltäni helposti myös asioista ja ideoista.

Olen aiemmin vältellyt erilaisten persoonallisuushäiriöiden googlailua koska se tuntuu mulle siltä kuin yrittäisin keksiä tekosyitä mun luonnostaan p***alle persoonallisuudelle, ei mulla oikeasti mitään ole jne. 😂 Mutta toi borderlinen kuvaus osuu täydellisesti myös asioihin joista en kertonut tässä, kuten huolestuttavan runsas tyhjyyden ja vihan tunne sekä kunnon identiteetin puuttuminen. Oi että. Jotenkin helpottaa että tässä on nyt joku oikea syy jota voi hoitaa terapiassa. Pitää varata aika lääkärille asap, kiitos teille molemmille!

Vierailija
4/6 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo tunne on vain miestäsi kohtaa voihan se olla vain sen suhteen vika, eikä itsessäsi vikaa. Eri asia jos kaikkien henkilöiden kanssa menee samaa rataa, että välillä vihataan ja välillä rakastetaan. Mulla oli ex-joka oli välillä todella ilkeä ja välillä itse ihanuus, tietenkin omat tunteet sitten meni vähän samaa rataa, joko inhosin tai rakastin. Muiden henkilöiden kohdalla ei vaihtelua, muuta kun ne normaalit, riippuen mitä kyseisen henkilön kanssa on tapahtunut, riitaa tms.

Vierailija
5/6 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on TÄYSIN epänormaalia!!!

Ai onko oikeasti kokonaan täysin epänormaalia? Pysyykö normaalien tunteet samoina ja "kiinteinä" koko ajan? Kuitenkin monet ihmiset parisuhteessa pettää esimerkiksi. Itse en tee sellaista moraalisista syistä ja tiedän jo kokemuksesta, että vaikka lakkaisin rakastamasta kumppania, niin iltaan mennessä olen kumminkin taas vaihtanut mieleni takaisin.

Väliajalla joko vetäydyn hieman kumppanista tai esitän tunteita, vaikka toinen ei kiinnostaisi sillä hetkellä. -2

Vierailija
6/6 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä