Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä nimen antaisit Viking Linen uudelle laivalle?

Vierailija
09.05.2019 |

Viking Line on pyytänyt ehdotuksia uuden paatin nimeksi ja nyt he ovat poimineet ehdotuksista parhaat äänestettäväksi. Minkä nimen av-raati valitsisi laivalle? Vaihtoehtoina siis Arielle, Estelle, Glory, Lady, Mary, Panorama, Rose, Sophia, Stella ja Vista. Mikä miellyttää, mitä nimeä et ehdottomasti halua?

Omat suosikit noista ovat Panorama, Stella ja Vista. Ehkä Estellekin olisi hauska vaihtoehto.

Virallinen äänestys löytyy linkin takaa, mikäli joku on kiinnostunut:

https://www.newship.vikingline.fi/aanesta/

Minkä nimen antaisit Viking Linen uudelle laivalle?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilua!

Vierailija
2/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle siitä tulee, mutta minä valitsisin Vista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gracen kaveriksi ehdottomasti Glory!

Vierailija
4/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panodrama, kuvaisi hyvin niitä pettäjiä jotka reissaa puolisoiltaan salaa näillä botskeilla. Olen saanut niin paljon ukkomiehen munaa 23/24h risteilyillä, että olen jo laskuissa seonnut.

Vierailija
5/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kyllä hyvä, tulisi ns. samaa sarjaa oleva nimi.

Vierailija
6/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vista kuulostaa hyvältä.

Vierailija
7/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonia II

Vierailija
8/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estonia II

Eiku Fistonia :D

Vierailija
9/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menstruella

Vierailija
10/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archielle.

Vierailija
11/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja varmaan monella muullakin menisi aina laivojen nimet sekaisin. Ne pitäisi olla selkeästi erilaisia. Tuossa tulee sama mielleyhtymä molemmista nimistä.

Vierailija
12/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielstäni Viking linen tulisi talvella käyttää Viking Gracea myös Helsingistä. Sehän on uusi laiva myös.

Nyt viking linen sivuilla luki, että tuon toisenkin uuden laivan kotisatama tulee olemaan turku.

Minä ihmeen takia? 

Helsingissä meillä on tässä ajassa jo kovin kulahtaneet Mariella ja Rosella. 

Boikotoin ko. yritystä siihen asti, kunnes saadaan uusia laivoja myös Hesaan. Miksi eivät vaihda niitä välillä?

Vierailija
13/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vista on italiaa ja tarkoittaa näkymää / maisemaa

Stella on italiaa ja tarkoittaa tähti.

Vierailija
14/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja varmaan monella muullakin menisi aina laivojen nimet sekaisin. Ne pitäisi olla selkeästi erilaisia. Tuossa tulee sama mielleyhtymä molemmista nimistä.

Nykyisinkin menee Gabriellat ja Mariellat sekaisin, samoin Siljan Symphony ja Serenade. Ei tiedä millä laivalla on lähdössä ennen kuin pääsee satamaan. Erilainen nimi erottaisi laivan jo itsessään muista ja lisäisi jollain tavalla kiinnostavuutta ja muistettavuutta.

Vierailija
15/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että Arielle on saanut eniten ääniä tässä, kuuluisi nollille Rosen ja Ladyn kanssa. :D

Vierailija
16/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Antti Holma heitti yhdessä ohjelmassaan ilmaan nimen "M/S Salmonella", tosin ei ehdottaakseen sitä nimeksi vaan viitatakseen yleistasolla risteilyaluksiin.

Vierailija
17/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderella

Vierailija
18/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisinkin menee Gabriellat ja Mariellat sekaisin, samoin Siljan Symphony ja Serenade. Ei tiedä millä laivalla on lähdössä ennen kuin pääsee satamaan. Erilainen nimi erottaisi laivan jo itsessään muista ja lisäisi jollain tavalla kiinnostavuutta ja muistettavuutta.

En ymmärrä, miten voi mennä laivojen nimet sekaisin niin helposti. Itse erotan jo pelkistä mereltä kaikuvista moottorin äänistä, mikä päätti siellä seilaa. Grace kulkee ohi 4 kertaa päivässä.

Vierailija
19/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielstäni Viking linen tulisi talvella käyttää Viking Gracea myös Helsingistä. Sehän on uusi laiva myös.

Nyt viking linen sivuilla luki, että tuon toisenkin uuden laivan kotisatama tulee olemaan turku.

Minä ihmeen takia? 

Boikotoin ko. yritystä siihen asti, kunnes saadaan uusia laivoja myös Hesaan. Miksi eivät vaihda niitä välillä?

Ei saa vaihtaa! Grace ja myös sen tuleva sisaralus kuuluvat Turku-Tukholma-välille! Rakentakaa omat laivat Helsinki-Tukholma-linjalle.

Ja olihan Cinderella pitkään Viking Linen lippulaiva, kulki aina Helsingistä. Nyt on Turun vuoro.

Vierailija
20/32 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmeen takia? 

Mieti nyt vähän. Taloudellisista syistä tietysti. Helsingin laivat seisovat Tukholmassa klo 10-17, risteilymatkustajat kantavat rahansa siten kaupungin myymälöihin ja ravintoloihin. Sama Helsingin päässä.

Turku-Tukholma-välillä risteilymatkustajat pysyvät laivassa, koska alus on niin lyhyen aikaa satamassa, ja tuhlaavat rahansa laivan ravintoloissa ja putiikeissa. Siksi kannattaa houkutella risteilymatkustajia Turkuun uusilla laivoilla.

Eivät ne Viikkarilla tyhmiä ole.

Turun laivat ovat myös autolla liikkuvien suosiossa, koska ovat perillä Tukholmassa aiemmin kuin Helsingin laivat. Pääsee nopeasti tien päälle taittamaan matkaa.