Mieheni on kiintynyt vessan nurkassa asuvaan hämähäkkiin
...eikä siitä voi nyt hankkiutua eroon.
Ja olen siis ihan tosissani.
Alussa tämä oli jotenkin hellyyttävää. Meillä oli silloin jonkin verran banaanikärpäsiä ja mies pyytydysti niitä hämikselle ja muutenkin alkoi puhumaan siitä lemmikkinä.
Nyt hämähäkki ja verkko ovat kuitenkin kasvaneet huomattavasti ja yhtä nurkkaa vessassa ei esim. voi imuroida ollenkaan, kun se hämähäkki on siellä.
Eilen pyysin tekemään asialle jotain, mutta mies suuttui, kun ajatteli että haluan automaattisesti tappaa sen "lemmikin".
Aina tuo on vähän hassu kaveri ollut, mutta joku ratkaisu pitää kyllä nyt löytää. Kummityttö on tulossa tänne yökylään kohta ja se pelkää hämähäkkejä. Tähänkin mies sanoi vain, ettei tyttö huomaa hämähäkkiä, jos siitä ei erikseen mainitse.
Mitä hittoa oikein teen? Mies mököttää, eikä enää suostu keskustelemaan asiasta.
Kommentit (45)
Minäkään en tapa hämähäkkejä ikinä! Ulos olen niitä vienyt, mutta en tapa.
Mullakin on vessassa lemmikkihämppy. Hämähäkit on ihania ja hyödyllisiä vieraita. Varsinkin kesällä, kun syövät punkkeja ja muita pikku öttiäisiä.
Tämä ketju sai mut taas tajuamaan kuinka mahtavan ja lämpimän miehen olen löytänyt.
Saatiin sovittua. Hämis saa jäädä, mutta verkkoa otettiin vähän pois läheltä lattiaa. Nyt sen alta voi varovasti siivota.
Kummitytön reaktio huomenna vähän mietityttää, mutta eiköhän kaikki järjesty.
Kiitos teille kaikille hämisten ja muiden luontokappaleiden ystäville kivoista viesteistänne!
-AP
Laittakaa sen hämpyn eteen jotain niin, että tyttö ei huomaa.
Meillä myös saa hämähäkit elää. Sokeritoukat tapan.
Ihana mies.