Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu ja huutaa äitienpäivänä

Vierailija
08.05.2019 |

Toissavuonna mies haukkui minua äitienpäivänä ja huusi lasten kuullen kuinka äitienpäivä on aivan turha päivä. Itkin kun ajoimme ravintolaan syömään äitienpäivälounasta. Viime vuonna mies sanoi ettei aio laittaa mitään äitienpäivän kunniaksi. Lasten takia kävin kaupasta ruusut ja jotakin hyvää syötävää, he haluavat päivää viettää. Mitähän tulevana sunnuntaina on tulossa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissavuonna ?

Eikö ollut kotona viimevuonna vai olitteko mykkäkoulua ?

Vierailija
2/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kiva perinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu että mitä hittoa teet siellä vielä kun perinne on kerran tuo?

Vierailija
4/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sinulla ei ole mitään miestä ja lapsia vaan olet joku katkera vanhapiika.

Vierailija
5/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla olisi ollut hyvää aikaa lähteä, mutta et tehnyt sitä. Ei auta valitus.

Vierailija
6/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, etten lukenut aloitustasi loppuun asti.

Yksi vaihtoehto, että ilmoitat tälle luuseriukollesi, että haluat viettää tämän Sinulle tärkeän päivän lastesi kanssa keskenään.

Tsemppiä ja hyvää äitienpäivää Sinulle.

Vierailija
8/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista huutaa ja haukkua  isäinpäivinä

Vierailija
9/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa avioerohakemus.

Vierailija
10/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehelle semmonen yllätys, että perjantaina lähdet kaikessa hiljaisuudessa miehen töissä ollessa muksujen kanssa viikonlopuksi reissuun ja tulette takaisin vasta maanantaina. Tai mielummin viikon päästä.

Jätät vaan lyhyen lapun, että kun mies ei välitä äitienpäivästä niin ette halua olla rasitteena, et sano mitään oletteko edes palaamassa. Puhelimet kiinni, ja kylmästi pidät hiljaisuutta.

Ensin varmasti tulee haukuntaa, mutta kun esität viileää ja olet hiljaa niin muuttuu ääni kellossa. Pidät vaan pintas.

Julmaa on kyllä, mutta puhuminen ei toimi tommosille sadisteille.

Ja mieti oikeasti onko sinun ja lasten hyvä olla miehen kanssa?

Vierailija
11/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa olla hyvin ihanakin, mutta silloin tällöin hänessä tulee esille tuo kauhea puoli. Olan ahdistunut ja masentunutkin hänen käytöksen takia. Tämä avioliitto on imenyt kaikki voimat minusta. Avioero olisi kai paras vaihtoehto, mutta ei minulla ole voimavaroja sellaiseen. Äitienpäivänä kaikki taas räjähtää käsiin. Henkinen väkivalta nakertaa vähitellen vuosien saatossa. Minulla olisi pitänyt erota jo vuosia sitten mutta ei ole ollut rohkeutta. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi