mistä ihmistyypistä pidät vähiten?
angstinen taideopiskelija
tekorusketus-louis vuitton-pissisblondi
amisjuntti
kympin tyttö
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisista juoruakasta
Heh. Suurin juoruajien ihmisryhmä on pikkukaupunkien vanhat ukot jotka kokoontuu tiettyihin kahviloihin ja baareihin. Se juoruamisen määrä ja ala-arvoinen laatu on käsittämätöntä sellaiselle joka ei kyseistä ilmiötä tunne. "Juoruakka" on vanha suomielokuvien harha, todellisuudessa juoruaminen tapahtuu ikämiesten porukoissa. Niissä levitetään väärää tietoa ihan silkasta pahansuopuudesta. Siellä myös kilpaillaan kuka laittaa liikkeelle juorun joka leviää koko kylään, ja sitten kyseinen pappa on h...tin ylpeä saavutuksestaan.
Minun isäni asuu pienellä paikkakunnalla ja hänellä on juuri tuollainen juoruporukka. :D Kerääntyvät aina johonkin huoltoasemalle juoruamaan.
Ihmiset jotka ovat ennakkoluuloisia ja joita ärsyttää muut ihmiset.
Äänekkäistä ihmisistä. Varsinkin niistä jotka nauravat kovalla äänellä.
Röyhkeistä mukahauskoista ja mukaälykkäistä ihmisistä. Röyhkeys heissä eniten.
Oikeasti tyhmät ihmiset jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä. Helvetin typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä tupakanpieksemä tatuoitu viskibasso - keski-ikäinen nainen joka nauraa vimmatusti omille vitseilleen.
Voi v*ttu pitäö lähtee näppiskauppaan ja keittää uudet kahvit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisista juoruakasta
Heh. Suurin juoruajien ihmisryhmä on pikkukaupunkien vanhat ukot jotka kokoontuu tiettyihin kahviloihin ja baareihin. Se juoruamisen määrä ja ala-arvoinen laatu on käsittämätöntä sellaiselle joka ei kyseistä ilmiötä tunne. "Juoruakka" on vanha suomielokuvien harha, todellisuudessa juoruaminen tapahtuu ikämiesten porukoissa. Niissä levitetään väärää tietoa ihan silkasta pahansuopuudesta. Siellä myös kilpaillaan kuka laittaa liikkeelle juorun joka leviää koko kylään, ja sitten kyseinen pappa on h...tin ylpeä saavutuksestaan.
Me asutaan varmaan samassa pikkukaupungissa! JUURI NÄIN meillä eletään, isot ukkolaumat puhumassa hirveetä p*kaa toisista ihmisistä, rouvat istuu kotona tai käy pareina jossain kilteissä harrastuksissa. Ja sitten tänäpäivänä vieläkin luullaan että meillä juoruakkoja. Hah!
Mina ei pida suomijuntti, koska mina olen sivistynyt.
Ahneista, hyväksikäyttävistä ja laskelmoivista.
Hyväksikäyttävistä yrittäjä-pyrkyreistä. Kaksinaismoralistisista opportunisteista. Esiintyjistä. Teeskentelijöistä. Vaasalaisista setämiehistä.
minä! minä! minä! - ihmisistä
(unohtui listalta)