Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä ihmistyypistä pidät vähiten?

Vierailija
08.05.2019 |

angstinen taideopiskelija

tekorusketus-louis vuitton-pissisblondi

amisjuntti

kympin tyttö

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä! minä! minä! - ihmisistä

(unohtui listalta)

Vierailija
22/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisista juoruakasta

Heh. Suurin juoruajien ihmisryhmä on pikkukaupunkien  vanhat ukot jotka kokoontuu tiettyihin kahviloihin ja baareihin. Se juoruamisen määrä ja ala-arvoinen laatu on käsittämätöntä sellaiselle joka ei kyseistä ilmiötä tunne. "Juoruakka" on vanha suomielokuvien harha, todellisuudessa juoruaminen tapahtuu ikämiesten porukoissa. Niissä levitetään väärää tietoa ihan silkasta pahansuopuudesta. Siellä myös kilpaillaan kuka laittaa liikkeelle juorun joka leviää koko kylään, ja sitten kyseinen pappa on h...tin ylpeä saavutuksestaan. 

Minun isäni asuu pienellä paikkakunnalla ja hänellä on juuri tuollainen juoruporukka. :D Kerääntyvät aina johonkin huoltoasemalle juoruamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat ennakkoluuloisia ja joita ärsyttää muut ihmiset.

Vierailija
24/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäistä ihmisistä. Varsinkin niistä jotka nauravat kovalla äänellä.

Vierailija
25/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeistä mukahauskoista ja mukaälykkäistä ihmisistä. Röyhkeys heissä eniten.

Vierailija
26/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tyhmät ihmiset jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä. Helvetin typeriä.

Vierailija
27/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räväkkä tupakanpieksemä tatuoitu viskibasso - keski-ikäinen nainen joka nauraa vimmatusti omille vitseilleen.

Voi v*ttu pitäö lähtee näppiskauppaan ja keittää uudet kahvit!

Vierailija
28/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisista juoruakasta

Heh. Suurin juoruajien ihmisryhmä on pikkukaupunkien  vanhat ukot jotka kokoontuu tiettyihin kahviloihin ja baareihin. Se juoruamisen määrä ja ala-arvoinen laatu on käsittämätöntä sellaiselle joka ei kyseistä ilmiötä tunne. "Juoruakka" on vanha suomielokuvien harha, todellisuudessa juoruaminen tapahtuu ikämiesten porukoissa. Niissä levitetään väärää tietoa ihan silkasta pahansuopuudesta. Siellä myös kilpaillaan kuka laittaa liikkeelle juorun joka leviää koko kylään, ja sitten kyseinen pappa on h...tin ylpeä saavutuksestaan. 

Me asutaan varmaan samassa pikkukaupungissa! JUURI NÄIN meillä eletään, isot ukkolaumat puhumassa hirveetä p*kaa toisista ihmisistä, rouvat istuu kotona tai käy pareina jossain kilteissä harrastuksissa. Ja sitten tänäpäivänä vieläkin luullaan että meillä juoruakkoja. Hah!

Vierailija
29/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ei pida suomijuntti, koska mina olen sivistynyt.

Vierailija
30/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneista, hyväksikäyttävistä ja laskelmoivista. 

Vierailija
31/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttävistä yrittäjä-pyrkyreistä. Kaksinaismoralistisista opportunisteista. Esiintyjistä. Teeskentelijöistä. Vaasalaisista setämiehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän