Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaakohan 66v vielä seksiä?

Vierailija
08.05.2019 |

Niin ihan omasta tilanteesta kysyn. Olen 50v, mieheni 66v. Iso ikäero, kyllä.

Minua ei pahemmin seksi ole napannut enää muutamaan vuoteen. Ei vaan kiinnosta. Kyllä, voi johtua myös miehen iästä. Toisaalta hällä väliä kun ei minua tosiaan kiinnosta. Ei kenenkään kanssa.

En muuten asiaa mieti enkä kaipaa mitään uusia suhteitakaan mutta en halua erota. En oikeastaan välitä jos mies pettäisi (koska tosiaan ne omat seksihalut ovat nolla) mutta ainahan sivusuhteessa on riski rakastumiseen ja sitä myöden eroon.

Mutta siis kysymykseen. Meillä on seksiä pari kertaa vuodessa. Ehkä. Minä en ehdota, mies ei ehdota. Jotenkin ollaan vaan ajauduttu tähän. Kuinkahan paljon tuollaisella kuusikymppisellä on vielä haluja? Haluaisikohan mies silti yhä? Meillä minä olin aina se joka teki aloitteen muutenkin. Koitan siis arvioida riskiä että mies pettää ja jättää kun seksiä ei ole avioliitossa. Pettäminen ei tosiaan haittaa. Jättäminen kyllä.

Joo, elämä on joskus raadollisen kuuloista. Olen kuitenkin täysin tyytyväinen elämääni muuten mutta välillä mietityttää onko riskiä eroon sen vuoksi että avioliittomme on aika lailla 100% seksitön.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on meissä syntymästä kuolemaan. Osalla voimakkaampana, osalla ei niinkään. 

Edesmennyt mieheni ei kaivannut seksiä, enkä minäkään, mutta jäätyäni leskeksi repesin miesten suhteen totaalisesti. Rietastelin vajaan vuoden ja lopulta löysin seksuaalisesti aktiivisen miehen, minua nuoremman, jonka kanssa seksi tuntuu paremmalta kuin ikinä ennen elämässäni.

Olen nyt 60 vuotta. 

Vierailija
22/25 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä oli upea rakkaussuhde 74-78vnä kuolemaansa saakka. Ja ihan varmasti oli jonkinlaista seksiäkin.

itse en voisi ottaa vanhempaa miestä, riski on niin suuri. Monet lääkkeet heikentävät erektiota mutta keinot on keksitty.

Upea rakkaussuhde... ei jestas mistä näitä isiensä kullinkannattelijoita oikein sikiää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot 50 ja sua ei haluta? Pitäiskö mennä lääkäriin?

Kumman sinne lääkäriin pitäisi mennä? Vai oliko tuo ilkeilyä  naisen iästä. Pitäisi lopettaa tämän palstan lukeminen. Menee kohta usko ihmisyyteen, niin ilkeitä ihmisiä tänne kirjoittaa.

Vierailija
24/25 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä oli upea rakkaussuhde 74-78vnä kuolemaansa saakka. Ja ihan varmasti oli jonkinlaista seksiäkin.

itse en voisi ottaa vanhempaa miestä, riski on niin suuri. Monet lääkkeet heikentävät erektiota mutta keinot on keksitty.

Hyvä että kuoli. Siihen loppui munanheiluttelu.

ilmoitettu asiattomaksi

Vierailija
25/25 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta miehesi kanssa.  Ei 66 v ole tosiaankaan vanha seksin harrastamiseen. Kyllä sitä harrastaa 90vuotiaatkin.  Sen kyllä ymmärrän, että jos toinen on huomattavasti vanhempi, niin fyysinen eroavaisuus voi olla tappavaa.  !6 vuotta ei kuitenkaan ole viele aivan mahdoton, on tietysti tärkeää huolehtia kunnostaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä