Varattujen miesten flirttailu vituttaa
Avaudun sinkkunaisena tästä, että varatut miehet flirttailevat kanssani. Itseäni se ei kiinnosta ja pidän sitä loukkaavana, kiusaamisena. Varatun on helppo aina sanoa, että se oli vain leikkiä, mutta toisten tunteilla ei saisi leikkiä. Kaikki eivät pidä flirttailusta, siis tuijottamisesta, naisten naurattamisesta, koskettelusta, lähelle hakeutumisesta. En ole kenenkään parisuhteen piristäjä, eikä minun kanssani voi testata markkina-arvoaan. Tällainen flirttailu on röyhkeää vallankäyttöä, sitä jatketaan kunnes saadaan toinen ihastumaan ja sen jälkeen vedetään matto alta.
Kommentit (43)
VMP, pieni flirtti ei vahingoita ketään saati halvenna sitä flirttailijan kumppania. Just tällaisten mielipiteiden vuoksi tää kansa on niin käsittämättömän ankea. Ymmärrätkö sä ap, että jossain Italiassa sun pointtia ei ymmärtäis kukaan?
Ovatko naiset noin heikkoja että ihastuvat johonkin "sinnikkääseen" flirttailijaan? Huh ja huh.
Vierailija kirjoitti:
Just tällaisten mielipiteiden vuoksi tää kansa on niin käsittämättömän ankea. Ymmärrätkö sä ap, että jossain Italiassa sun pointtia ei ymmärtäis kukaan?
Ketään ei kiinnosta joku helvetin Italia.
Vierailija kirjoitti:
VMP, pieni flirtti ei vahingoita ketään saati halvenna sitä flirttailijan kumppania. Just tällaisten mielipiteiden vuoksi tää kansa on niin käsittämättömän ankea. Ymmärrätkö sä ap, että jossain Italiassa sun pointtia ei ymmärtäis kukaan?
Minulla on oikeus koskemattomuuteen ja oikeus olla rauhassa. Miksi vain flirttailijalla olisi oikeuksia? Hanki oma seksielämä kumppanisi kanssa, äläkä kiusaa toisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaasalainen taikinanaamainen opistoinssikö siellä kitisee kun vaimon seläm takana yrittää vongata?
Sinä olet vanha, ruma ja kuvottava. Jätä ihmiset rauhaan.
Flirttailu on normaalia ja kuuluu ihan peruselämään. Pieni flirtti piristää aina.
Sä oot varmasti hauskaa seuraa missä vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on normaalia ja kuuluu ihan peruselämään. Pieni flirtti piristää aina.
Kuvastaa hyvin flirttailijan itsekästä ja epäempaattista sielunmaisemaa. Jos joku sanoo, että se ei piristä, niin vänkäätkö vaan vastaan, että tiedät paremmin, miltä toisesta tuntuu? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvastaa hyvin flirttailijan itsekästä ja epäempaattista sielunmaisemaa. Jos joku sanoo, että se ei piristä, niin vänkäätkö vaan vastaan, että tiedät paremmin, miltä toisesta tuntuu? Ap
Kyllä hän vänkää. Narisistinen persoona.
Suomessa riittää, että olet naiselle ihan perusystävällinen, niin hän luulee sen olevan flirttiä ja miehen yrittävän iskeä.
Suominainen ei osaa arvostaa ystävällisyyttä vaan naama norsunvitulla aletaan kohkaamaan ”kuinka sä yrität päästä mun pöksyihin!”
Mm. Tästä johtuu se, että Suomessa naisia kohdellaan kurjasti.
Mieheni ainakin on kova flirttailemaan mutta ei yksikään nainen siitä ole vielä vittuuntunut, näemmä sitäkin voi käydä. Täytyy kyllä osata lopettaa ajoissa jos huomaa ettei toinen tahdo olla mukana siinä :)
Kannattaa katsoa takaisin kuin toinen olisi vähä-älyinen jokaisen flirttiyrityksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus koskemattomuuteen ja oikeus olla rauhassa. Miksi vain flirttailijalla olisi oikeuksia? Hanki oma seksielämä kumppanisi kanssa, äläkä kiusaa toisia. Ap
Miksi lähdet flirttiin mukaan? Kannattaa vähän katsoa millä matolla seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset noin heikkoja että ihastuvat johonkin "sinnikkääseen" flirttailijaan? Huh ja huh.
Tuskin kaikkiin, mutta eikös flirtin tarkoitus ole juurikin saada toinen ihastumaan? Vähän testata kepillä jäätä, kun se toinen kiinnostaa? Tylsä ajatus että flirtti ei voisi koskaan johtaa mihinkään.
Kyllä niitä sinkkunaisiakin löytyy jotka flirttailevat varatuille miehille, se se vasta kiusallista onkin xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdet flirttiin mukaan? Kannattaa vähän katsoa millä matolla seisoo.
Pitäisikö miehille olla sitten heti vihainen vai eikö miehillä ole järkeä päässä, mikä on soveliasta käytöstä? Perusystävällinen ja kohtelias nainen ei flirttaile kanssanne, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Turha heti alkaa sellaisen jälkeen kuvittelemaan jotain. Miehet kerjäävät, että naiset ovat avoimesti ilkeitä heille. Perusoletus on, että sinkkunainen ei kiinnostu jostain varatusta kahden lapsen isästä. Suuret on luulot miehillä!
Minulle on ihan sama onko flirtailija varattu tai vapaa, en todellakaan ala jostakin flirtistä ihastumaan kenenkään, vaan flirttailen takaisin. Se että ihastun, vaatii paljon enemmänbja flirttailu on vain mukavaa kevyttä päivän piristystä.
Jos ihastuisi jokaiseen mieheen, joka flirttailee kanssani, niin siinä pää menisi sekaisin. Eilenkin yhdellä kauppareissulla kolme miestä flirttaili kanssani, kaksi oli suurinpiirtein ikäistäni, eli 45-55 vuotiaita ja yksi varmaan jotakin +65 vuotias.
Olen varattu nainen ja saatanpa hyvinkin flirttailla kenelle vain miehelle, joka sopivaan aikaan eteeni tulee. En minä tiedä onko mies varattu vai vapaa, ei se minua kiinnosta, sillä en ole etsimässä itselleni miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama onko flirtailija varattu tai vapaa, en todellakaan ala jostakin flirtistä ihastumaan kenenkään, vaan flirttailen takaisin. Se että ihastun, vaatii paljon enemmänbja flirttailu on vain mukavaa kevyttä päivän piristystä.
Jos ihastuisi jokaiseen mieheen, joka flirttailee kanssani, niin siinä pää menisi sekaisin. Eilenkin yhdellä kauppareissulla kolme miestä flirttaili kanssani, kaksi oli suurinpiirtein ikäistäni, eli 45-55 vuotiaita ja yksi varmaan jotakin +65 vuotias.
Sitten heräsit. Olen 10 vuotta nuorempi ja hoikka, ei minulle ikinä kukaan ole kauppareissulla flirttaillut. Ei nyt eikä nuorempana. Baarissa ja töissä kyllä.
totta, eikä se ole ainoastaan sua kohtaan loukkaavaa vaan omaa kumppaniaan.
.