Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan ja pitkään sinusta on puolison kannalta ok, että ei harrasta seksiä

Vierailija
08.05.2019 |

Olettaen että puoliso sitä haluaisi ja ei puhuta sairaudesta tai vastasynnyttäneestä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa

Vierailija
2/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viime kerta oli muistaakseni lokakuussa 2014.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu niin kovin miten iso asia tilanteesta on parisuhteessa tullut ja miten parisuhde muuten voi ja myös siitä, onko asenne "ei mun tartte kun ei huvita" vai sellainen että ei-haluava oikeasti haluaisi haluta ja haluta tilanteeseen apua, mikä viestisi toiselle, että hänen tarpeensa on tärkeä ja tuska asiasta todellinen.

Ja siitäkin sitten tietysti, onko kertaluonteinen juttu vai lähes jatkuva... ja siitä mikä on puolison rakkauden kieli ja tuleeko muuten tarpeet täytetyiksi kohtuulisella tasolla.

Mutta sanoisin, että tuskin kenenkään seksiä puolisoltaan kaipaavan on helppoa elää onnellisena parisuhteessa, jos seksiä jatkuvasti saa esim. alle pari kertaa kuussa, joten tuo kerran 2 viikkoon on varmaan ihan ok raja sellaiselle, joka vielä suht nuori ja viriili.

Vierailija
4/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 2-3 päivää sitten pitää jo kysyä mikä vaivaa? Noin 9 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
5/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vkoa katsoin, sitten ruvettiin selvittämään ongelmaa. 2 vkon tauot vielä menee, itse kaipaisin seksiä ja läheisyyttä useammin.

Vierailija
6/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuorokauden jälkeen alkaa ärsyttää, jos tosiaan toinen pihtaa ihan huvin vuoksi. Olen nainen.

Vierailija
7/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä. "...sinusta on puolison kannalta ok"? 

Vierailija
8/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei oo ole nyt haluttanut about viiteen vuoteen. Olen ulkoistanut seksin aika päiviä sitten ja oikeastaan olisin ihan tyytyväinen jos mieskin kävisi vieraissa, vaan ei. Ei vaan ole seksuaalinen tyyppi, eikä myöskään halua selvittää että miksi. Alussa yritin puhua, mutta enää en jaksa. Hellyyttä ja rakkautta piisaa muuten.

Vierailija
9/9 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys siis tarkoitti helpotettuna, että kuinka kauan puolison pitäisi pystyä ymmärtämään haluttomuutta siten, ettei "pihtaajalla" ole tarvetta muuttua

AP