Mies ei halua ehkä lapsia enää, Pitääkö erota koska itse haluan? Mitä tekisit tässä?
Ollaan siis oltu reilu 2v miehen kanssa yhdessä. Itselläni on 2 lasta ekasta liitosta. Lapset jo 13v ja 15v. Miehelläni on 3 lasta myös yhdestä liitosta. Viikko viikko huoltajuus. Hänen lapset myös samaa ikää kuin minun. Ollaan käytetty ”ehkäisynä” keskeytettyä yhdyntää. Tiedän ettei se ole mikää varma ja niin mieskin. Olen aina välillä miehelle sanonut että haluisin vielä lapsen, mies sanoo että ei ehkä halua. En halua häntä painostaa/ pakottaa asiaan. Kuitenkin pari kertaa tänä aikana mulla ollut menkat myöhässä tms jolloin olen sanonut että mitäs jos nyt oon, mies ei ole ollut mitenkään pahana siitä. Viimeksi oli ainakin ihan iloisen oloinen että nytkö sitte oot raskaana? Ei ollut mitenkää kauhuissaan tms. Mikä ihme miestä vaivaa?
Hän on todella fiksu, rikas, koulutettu ym. Itse toivon kovasti että sieltä muutama siittiö livahtaisi mutta ei niin ei. En todellakaan voisi ikinä mitään salaa keplotella raskaaksi, en ikinä. Ongelma myös on meidän ikäero. Itse olen 35v ja mies jo 50v joten tavallaan ymmärrän ettei hä halua lapsia ehkä enää. Mutt itselläni tuntuu että mulle kuuluisi 3 lasta. Pitääkö mun yrittää puhua hänet ympäri vai oikeasti alkaa harkita eroa😫 pelkään että kadun lopunikää jos en tee kolmatta lasta ja meille tulee esim ero sitten kun olen liian vanha enää niitä saamaan.
Kommentit (13)
Sulle ei kuulu yhtään mitään. Jos kuitenkin haluat yrittää saada sen kolmannen lapsen, suosittelen vaihtamaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
50v kolmen lapsen isä harvemmin haluaa enää lisää, huolestuisin jos haluaisi
Kuinka monen tällaisen miehen mielipiteen tunnet ja kuinka moni heistä on lisääntymisikäisen naisen kanssa, joka on ainut tilanne, jossa kysymys on edes relevantti?
Häpeä, eikö sulle mikään riitä. Lisää vaan ihmisiä tälle pallolle, koska viis ei riitä?
Söisin lääkkeeni ja yrittäisin hoitaa itseni parempaan kuntoon, enkä keksisi tarinoita työkseni. Hankkisin elämän.
Täytyy olla trolli, ei kai kukaan täyspäinen nainen halua enää vauva-arkea tuossa tilanteessa! Varsinkin kun
mies on jo iäkkäämpi ja lapsensa tehnyt.
Ei tätä päätöstä oikein sinun puolesta voi kukaan tehdä. Jos kolmas lapsi on sinulle niin tärkeä, niin sitten vaan miestä vaihtamaan.
Kiirehän sinulle alkaa joka tapauksessa tulla. En tiedä, mitkä ovat minimivaatimukset isäkandidaatille, mutta jos ottaa huomioon, että ensin etsit miehen, sitten ehkä vähän aikaa tutustutte ennen yrittämistä, niin eipä sinulle hirveän montaa vuotta ole aikaa ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ymmärtääkseni jokainen keskeytettyyn yhdyntään ehkäisynä "luottava" haluaa vanhemmaksi. Tai siten mies on steriloitu, eikä vain kerro totuutta.
Siis tuntuu siltä, että pitäisi olla kolme lasta? Jotenkin kuulostaa siltä, että haluat yhteisen lapsen taloussyistä.
Älä viitsi olla noin läpinäkyvä.
Miksi heittäisit hyvän miehen pois tuon takia?Et kai häntä alunperin ottanut siitossonniksi.Kaikkea ei voi saada elämässä, ole onnellinen siitä mitä sinulla jo on.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuntuu siltä, että pitäisi olla kolme lasta? Jotenkin kuulostaa siltä, että haluat yhteisen lapsen taloussyistä.
Älä viitsi olla noin läpinäkyvä.
Aloittaja luulee tekevänsä ankkurilapsen, mutta asiassa saattaakin käydä juuri päinvastoin.
Olisihan se kiva alkaa makoilla kotona miehen rahoilla vauvan kanssa.
ap