Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattarintaisten naisten kosto!

Vierailija
08.05.2019 |

Ihmeellistä naisten keskinäinen kateus - jopa, ja erityisesti rinnoista.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ab7788b1-0e82-43a7-9cfe-41938c…

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tosi paljon näitä lattarintoja, eli niillä on yliedustus!

Vierailija
22/25 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sanoa "lattarintainen"? En minäkään puhu isojen rintojen kohdalla läskitisseistä tai roikku-utareista, vaan ihan vaan isoista rinnoista. Pienet rinnat, keskikokoiset rinnat, isot rinnat. Siinä sopivia ilmaisuja kuvaamaan rintojen kokoa. 

Minulla on kylläkin ihan lattapehva. Ei se siitä muodokkaaksi muutu, vaikka sitä toisella nimityksellä kuvailisikin

Vaikka sinä haluatkin puhua itsestäsi halventavasti, se ei tarkoita sitä, että muutkin haluaisivat itsestään puhuttavan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä itse ainakin koin ihan selvästi kaunaa pienempirintaisten naisten taholta. Vaikka en todellakaan rintojani kummemmin esitellyt. Nyt kolmekymppisenä ei onneksi ainakaan niin suoraan enää tuoda sitä arvostelua ilmi, jätetä porukan ulkopuolelle, katsota nenänvartta pitkin, pidetä tyhmänä kuppikoon takia jne.

Miehet on kyllä aina iästäni riippumatta tykänneet.

Vierailija
24/25 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hirmu surullista, että ihminen luulee jonkun kadehtivan hänen nykyään varmaan lanteille saakka roikkuvia rauhasiaan. Mutta: sillä kukin pätee, mitä hänellä on, vaikkei mitenkään olisi edes vaikuttanut tuon ominaisuuden olemassaoloon.

Vähän kuin ylpeilisi syntymisellään Suomeen; ei siihenkään ole itse vaikuttanut.

Kotimaataan voi ihailla, ulkonäöstään saa tykätä, mutta vain syvä epävarmuus panee rakentamaan identiteettinsä mokoman varaan.

Vierailija
25/25 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sanoa "lattarintainen"? En minäkään puhu isojen rintojen kohdalla läskitisseistä tai roikku-utareista, vaan ihan vaan isoista rinnoista. Pienet rinnat, keskikokoiset rinnat, isot rinnat. Siinä sopivia ilmaisuja kuvaamaan rintojen kokoa. 

Minulla on kylläkin ihan lattapehva. Ei se siitä muodokkaaksi muutu, vaikka sitä toisella nimityksellä kuvailisikin

Vaikka sinä haluatkin puhua itsestäsi halventavasti, se ei tarkoita sitä, että muutkin haluaisivat itsestään puhuttavan niin.

Nyt kun vielä perustelet mitä halventavaa on latteaa muotoaa kuvastavassa sanassa latta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä