Naapurini taas salakuunteli minua!
Tuo vekotin näyttää korvan kuvaa ja piippaa! Tänä aamuna pyöri meidän ulko-oven edessä. Yrittikö lienee kuunnella postiluukun kauttakin?? Meillä on minikamerat ovessa josta tämän näin.
Kommentit (27)
Laittakaa tuotelinkkiä, haluun nähdä miten sellaista vehjettä myydään! :D
En löydä laitetta jonka väitettäisiin tunnistavan salakuuntelu. Jotain kameranpaljastimia kyllä löytyy. Ne kai perustuu siihen että yökamera lähettää infrapunavaloa mutta ei kai kameraakaan muuten voi paljastaa. Äänen vastaanottamisen paljastin on nykyisessä tieteellisessä paradigmassa aivan käsittämätön laite. Hauska olisi nähdä jos joku oikeesti myy sellaista. Oletko ap tosiaan ostanut sellaisen laitteen vai mikä vehje se oikein on?
Kiinnostavampaa kuin kauniit ja rohkeat?
Itse kyllästyisin heti jos meidän perhettä kuuntelisin.
Vai onko tässäkin taustalla jonkinlainen peli ja tunne paremmuudesta. Minä pystyin ja voin salakuunnella, olen kova!
Hihiiii, nyt se meni suihkuun.
Vajaata.
Joskus ysärillä kun tuli lelulehtiä joulun aikaan, oli yhdellä aukeamalla vakoilutarvikkeita. Pystyi kuuntelemaan seinän läpi mm. Haaveilin sellaisesta 🤓
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampaa kuin kauniit ja rohkeat?
Itse kyllästyisin heti jos meidän perhettä kuuntelisin.
Vai onko tässäkin taustalla jonkinlainen peli ja tunne paremmuudesta. Minä pystyin ja voin salakuunnella, olen kova!
Hihiiii, nyt se meni suihkuun.
Vajaata.
Mitä se salakuuntelija tekee sillä kuunnellulla tiedolla? Voi tietenkin lällätellä läl lää mä tiedän mitä tapahtuu sun elämässä ja eihän tuollaisen takana ole muuta kun sairas perversio. Lisäksi kun jokainen tietää että se on laitonta ei tuollaiseen ihan jokainen pysty. Vaikka en mikään pyhäkoululainen ole niin itse en uskaltaisi moiseen ryhtyä.
Mitä olisi taas hyväksyttäviä syitä tuollaiseen? En keksi oikein muuta kun rikoksen selvittämiseksi poliisin toimesta.
Mutta jos nyt kuvitellaan mitä konkreettista haittaa siitä voisi olla esim. voiko kuuntelemalla toisten elämää aiheuttaa tuhoa tai haittaa, ehkä ehkä ei. Riippuu mitä kuulee ja miten sitä soveltaa. Ainakin sen tavallisen elämisen lisäksi voi saada selville salasanoja, joilla pääsee kirjautumaan eri tileille, joiden kautta voi tehdä tuhoa mutta jos joku tietää mitä joku tekee tai tulee tekemään ei kai sillä varsinaista sabotointia voi tehdä ellei satu olemaan sen tyyppinen asia tai henkilö joka voi käyttää saamaansa tietoa toista vastaan jotenkin käytännössä. Harva haluaa jotain henkilökohtaisia esim. raha-asioita muiden tietoon, mutta periaatteessa, ei niilläkään tiedoilla voi hirveästi tehdä mitään.
Jonkinlaista hämmennystä voi aiheuttaa jos esim. se ketä on kuunneltu huomaa että joku tietää hänestä asioita joita ei ole voinut saada muuten kun kuuntelemalla tai salakuuntelija voi esim. lörpötellä kuunnellut asiat eteenpäin niin että tulee illuusio, jolloin hän tuntisi esim. kuunnellun tai voi selittää että on kuullut nämä jotenkin normaalia kautta, vaikka ei ole.
Tämä keskustelu on vähän kuin siitä Pitääkö olla huolissaan -ohjelmasta. On monia tutkintalinjoja.
Kirjoita hakusanakenttää salakuuntelulaite niin pitäisi löytyä tolla :D