Koska loppuu tukkien värjäys
Tämä on ällöttävä tosiasia nykyajan turhamaisista ihmisistä jotka tekee asiaa joka on täysin turha ja vahingollinen kaikelle elolliselle.
Tukkien värjäys pitäisi lopettaa välittömästi vaikka sitten lailla jos ei naiset siihen vapaaehtoisesti suostu,miehethän ei juuri tukkaansa värjää.
Kommentit (21)
Hiusten värjääjät sais kyllä lopettaa moraalittoman touhunsa.
Tämä on yksi asia joka pitää nostaa tapetille ilmastonmuutos ja luonnon tuhoamiskeskusteluissa.
”miehethän ei juuri tukkaansa värjää”
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
En tunne yhtään miestä joka olisi koskaan värjännyt hiuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
huono trolli, yritä kovempaa
Ei ole kyllä mikään trolli vaan ihan täyttä totta.
Värjäyskulttuuri on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten värjääjät sais kyllä lopettaa moraalittoman touhunsa.
Tämä on yksi asia joka pitää nostaa tapetille ilmastonmuutos ja luonnon tuhoamiskeskusteluissa.
Ei. Tapetille pitää nostaa ennen kaikkea lentokoneella lentäminen, sillä nimenomaan se tuhoaa luonnon ja aiheuttaa ilmastonmuutosta. Koetapas seuraavaksi tehdä aloitus siitä, miten saataisiin mahdollisimman pian vähintään 25 prosentin ilmastonmuutosvero kaikkiin lentolippuihin.
Ja opettele kirjoittamaan äidinkieltäsi oikein, ennen kuin teet sen aloituksen. Kiitos.
No ei ainakaan ennen kuin minä kuolen. Aion värjätä pääkarvojani joka kuukausi niin kauan kuin pystyn, kuten olen tehnyt 13-vuotiaasta saakka.
Hiusten värjäys ei ole minkäänlainen ilmastonmuutoksen aiheuttaja. Värjääjän itsensä terveyttä se saattaa kyllä vahingoittaa, mutta kyllähän sitä itse saa sentään riskejä omassa elämässään ottaa.
Hauska myös tuo ettei miehet värjää. Olen itse it-työpaikalla ja täällä on paljon värjättytukkaisia miehiä. Yleisin on musta ja poninhännällä. Raitoja on jollain. Eräällä noin 50 v miehellä on violetti tukka. Tiedän myös konservatiivisemman tyylisiä miehiä, jotka alkavat värjätä tukkaa jos harmaat alkaa tulla näkyväksi aika nuorena, esm. 35 v:nä. Ei haluta työpaikalla vielä sitten kuitenkaan näyttää papparaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
En tunne yhtään miestä joka olisi koskaan värjännyt hiuksiaan.
Tunnetko muita miehiä kuin isäsi?
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan ennen kuin minä kuolen. Aion värjätä pääkarvojani joka kuukausi niin kauan kuin pystyn, kuten olen tehnyt 13-vuotiaasta saakka.
Hiusten värjäys ei ole minkäänlainen ilmastonmuutoksen aiheuttaja. Värjääjän itsensä terveyttä se saattaa kyllä vahingoittaa, mutta kyllähän sitä itse saa sentään riskejä omassa elämässään ottaa.
Hauska myös tuo ettei miehet värjää. Olen itse it-työpaikalla ja täällä on paljon värjättytukkaisia miehiä. Yleisin on musta ja poninhännällä. Raitoja on jollain. Eräällä noin 50 v miehellä on violetti tukka. Tiedän myös konservatiivisemman tyylisiä miehiä, jotka alkavat värjätä tukkaa jos harmaat alkaa tulla näkyväksi aika nuorena, esm. 35 v:nä. Ei haluta työpaikalla vielä sitten kuitenkaan näyttää papparaiselta.
Tuo on sairaus ja pakkomielle jos noin usein täytyy värjätä.
Tää oliskin hauska. Koska mulle ei tuu harmaita, mutta joillekin tulee jo nuorena. Olisin yhtäkkiä yllättäen työpaikan nuorekkain ja dynaamisin.
+50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huono trolli, yritä kovempaa
Ei ole kyllä mikään trolli vaan ihan täyttä totta.
Värjäyskulttuuri on sairas.
Et terveeltä vaikuta sinäkään.
Tämä on kyllä sellainen mätäpaise jota on syytä penkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ole mitään miehiä vaan neitipoikasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sairaus ja pakkomielle jos noin usein täytyy värjätä.
Ei taida löytyä mistään diagnoosiluokituksista kuitenkaan ;) Tykkään värjätä luonnostaan maantienväristä tukkaa mustaksi, ja 4 viikossa on jo jakauksen kohdalla melkoinen vaalea tyvikasvu. Siksi niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Stora-Ensolta.
Mauton kommentti. Heti kun näin otsikon, arvasin et joku järjen jättiläinen jättää tällasen kommentin, ja mikä olikaan ekana?
"Ei vaikuta ilmastonmuutokseen".
Värejä ja muita turhakkeita kuskataan pitkin maailmaa rekkalasteittain.
Trollihan ap on kun noin epäasiallisesti vastailee, mutta minä olen lopettanut hiustenvärjäämisen, osittain ekologisista syistä. Tarkkaa tietoahan ei käsittääkseni ole, miten hyvin vedenpuhdistamot erottelevat kaikki ne kemikaalit.
Etsä nyt leipääkään ilman voita syö?
Kysy Stora-Ensolta.