Siskoni suuttui minulle jostain ja vei kostoksi suvun mökiltä kaikista kattiloista kannet
En oikein tiedä mistä on edes kysymys, mutta näin on päässyt käymään. Sisko oli mökillä viikonloppuna ja kaikista kattiloista on viety kannet sekä joka ikinen veitsi on myös poissa. Itse tulin mökille eilen illalla. Mökkiä käyttää meidän lisäksi isämme, mutta hän asuu juhannukseen asti Espanjassa, joten hän se ei ole.
Lähinnä huvittaa tällainen. En minä missään pulassa täällä ole, sillä minulla mikrotettavia eineksiä ja valmiiksi viipaloitua leipää matkassa - kai se luuli, että jää pihvit syömättä?
Kommentit (18)
Se tarvitsi kansia rumpusettiinsä, ja veitsiä kapuloiksi!
Oikea veepää olis vienyt kattilat ja jättänyt kannet.
Kannet ja veitset oli niin likaisia, että ne piti viedä kunnon pesuun :D
Tästä tuli eräs ihminen mieleen, joka keksisi tehdä noin... Hän ei veisi niitä kylläkään mukanaan, vaan piilottaisi jonnekin siellä :D
No, käytät sitten lautasia kansina, ei sen kummempaa.
Onneksi alumiinifoliosta saa kannen :)
Hauska sisko sulla. Tällaisia ne yhteisomistuksessa olevat mökit on. En ikinä kävisi sellaisessa, oma sen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli eräs ihminen mieleen, joka keksisi tehdä noin... Hän ei veisi niitä kylläkään mukanaan, vaan piilottaisi jonnekin siellä :D
No tsot-tsot, eipä paljastella taas! :)
Annat porista ilosesti yli ja jätät sotkut siskolle. Eiköhän kannet löydy ennen jussia.
Vierailija kirjoitti:
Pientä piiloleikkiä tylsään mökkeilyyn.... kannatetaan.
Oletko varma, etteivät ne kannet ja veitset ole jossain toisessa kaapissa tai muuten eri paikassa siellä?
Ota sieltä lähtiessäsi mukaan kattilat ja haarukat.
Siskosi kuulostaa aika veijarilta.