Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi söi kaupassa tuc-keksejä

Vierailija
08.05.2019 |

Kävin kaupassa ja siellä oli äiti, jolla istui kärryssä( siis kärryn sisällä, missä ostoksia myös pidetään) joku 4-5 v. Lapsi. Lapsi rouskutti tyytyväisenä tuc-keksejä paketista. Mitä mieltä? Eikö ne pitäisi maksaa ennen syömistä??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tämä aihe on koluttu niin läpi, että pitääkö tavuttaa?

Kaup-pi-ai-den mie-les-tä on i-han ok an-taa tuo-te lap-sel-le, kun-han mak-saa. Mo-net kaup-pi-aat on tä-tä var-ten lait-ta-nut esim. ba-naa-ne-ja tar-jol-le.

Ne on SINKKUBANAANEJA. Niitä laitetaan sen takia, ettei terttua hajotettaisi. Ne menee helposti muusiks kun halutaan vain yks tai kaks banaania. Siks niitä laitetaan näkyville OSTETTAVAKSI. Ei niitä saa ilmaiseksi syödä.

Tostahan oli uutisjuttukin lehdissä.

Vierailija
22/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöppä karkkilaatikosta, niin sakot saat. Ei niitä maksamatta saa syödä mitään tuotetta. Ne on kaupan omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin minua häiritsee se kärryssä istuminen. Vaikka ne on likaisia, niin ei niin tarvitse lisää liata.

Vierailija
24/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin minua häiritsee se kärryssä istuminen. Vaikka ne on likaisia, niin ei niin tarvitse lisää liata.

Miten se istuminen sitä likaa, jos suottaa kysyä?

Vierailija
25/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tämä aihe on koluttu niin läpi, että pitääkö tavuttaa?

Kaup-pi-ai-den mie-les-tä on i-han ok an-taa tuo-te lap-sel-le, kun-han mak-saa. Mo-net kaup-pi-aat on tä-tä var-ten lait-ta-nut esim. ba-naa-ne-ja tar-jol-le.

Ne on SINKKUBANAANEJA. Niitä laitetaan sen takia, ettei terttua hajotettaisi. Ne menee helposti muusiks kun halutaan vain yks tai kaks banaania. Siks niitä laitetaan näkyville OSTETTAVAKSI. Ei niitä saa ilmaiseksi syödä.

Tostahan oli uutisjuttukin lehdissä.

Linkistä juttu. Revin aina banaanitertusta ne banaanit mitkä haluan. Osaan olla rikkomatta ja puristelematta banaaneja. Ja jos rikon, niin ostan rikkomani.

Toista se on avokadojen puristelijat. Ne on puristettu mustiksi. No en osta niitä enää niiden hiilijalanjäljen takiakaan.

Vierailija
26/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kauppiaalle voi ollakin OK, että tuotepaketti avataan jo kaupassa ja annetaan lapsen syödä sitä, kunhan se sitten maksetaan kassalla. OK.

Mun mielestäni sen sijaan ei ole OK, että lapselle opetetaan "kaikki mulle heti nyt" -asennetta. Pitkäjänteisyyden opettelemisen ensiaskeleet on ihan hyvä ottaa esim. siinä, että jaksaa odottaa tuotteen käyttöönottoa siihen asti kunnes on saanut tuotteen omistusoikeuden itselleen.

Vierailija
27/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkistä juttu. Revin aina banaanitertusta ne banaanit mitkä haluan. Osaan olla rikkomatta ja puristelematta banaaneja. Ja jos rikon, niin ostan rikkomani.

https://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/free_w768_-_…

Vierailija
28/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
29/29 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kauppiaalle voi ollakin OK, että tuotepaketti avataan jo kaupassa ja annetaan lapsen syödä sitä, kunhan se sitten maksetaan kassalla. OK.

Mun mielestäni sen sijaan ei ole OK, että lapselle opetetaan "kaikki mulle heti nyt" -asennetta. Pitkäjänteisyyden opettelemisen ensiaskeleet on ihan hyvä ottaa esim. siinä, että jaksaa odottaa tuotteen käyttöönottoa siihen asti kunnes on saanut tuotteen omistusoikeuden itselleen.

Tämä!! Itselläni 5 lasta, kenenkään ei ole "tarvinnut" syödä mitään kaupassa ennen maksamista, kun ovat sen pienestä pitäen oppineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan