Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mt-ongelmaiset: koetteko että teitä syyllistetään?

Vierailija
08.05.2019 |

Minä koen: on syyllistetty siitä että miksi olet noin heikko että et kestänyt kiusaamista ja hyväksikäyttöä ja sairastuit paniikkihäiriöön, miksi olet niin heikko että syöt lääkkeitä, ja miksi olet niin heikko että itket. Lopetin terapiassa käynnin nimenomaan syyllistämisen takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, varsinkin Suomessa asiat on ihan hyvällä mallilla kun meillä on täällä kaikki Kelan maksamat terapiat ja muut. Ainahan on toki ihmisiä, jotka syyllistävät ties mistä, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
2/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe, varsinkin Suomessa asiat on ihan hyvällä mallilla kun meillä on täällä kaikki Kelan maksamat terapiat ja muut. Ainahan on toki ihmisiä, jotka syyllistävät ties mistä, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa.

Kelan terapian päätöstä saattaa joutua odottamaan monta kuukautta, eikä ole takeita saako sitä. 

Mua huolettaa nuo masennuslääkeketjut. Onko niissä yhdet ja samat trollaajat meuhkaamassa ja syyllistämässä. Sadoissa viesteissä haukutaan heikoksi ja feikiksi narkkariksi jos joutuu syömään lääkkeitä. Joo, kukapa noita nyt haluaisi vapaaehtoisesti popsia ja tiedostamme kyllä riskit. Mutta minkäs teet kun terapia ei auta ja muuten ahdistaisi 24/7? Ja se ei ole mitä tahansa pikku harmistusta vaan kuolemanpelkoa, oksetusta ja tukehtumisen tunnetta. Toivon jokaiselle joka meitä vakavasti mielisairaita haukkuu, samaa kohtaloa. 

Voihan kipulääkkeisiinkin jäädä koukkuun mutta asia vaietaan kuoliaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän viduttaa kun pakotetaan syömää lääkkeitä ja käymää polilla. T. tyhmä mutta terve.

Vierailija
4/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja sitten on vielä sekin että kaikki laitetaan aina psyykepuolen päälle ja syyksi ja jos tai siis kun olis jotain fyysistä niin siitäkin väitetään että psyykkistä ja sitten on niitä jotka kohtelevat vain jonkun sairauden mukaan ja sanovat no kun sulla on sairaus ja sitten ootkin kävelevä diagnoosi

Vierailija
5/6 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se meni se sanonta..

Jos olet masentunut, niin tarkista ensin oletko prsereikien ympäröimänä.

Mulla ei ole edes nimeä sellaiselle ihmiselle joka potkii jotain maassa makaavaa ja aukoo päättään sairaille ihmisille.

Karmaa vaan toivoo sydämensä pohjasta sellaisille.

Eikyn on mulla nimi heille. HEIKKO!

Vierailija
6/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se meni se sanonta..

Jos olet masentunut, niin tarkista ensin oletko prsereikien ympäröimänä.

Mulla ei ole edes nimeä sellaiselle ihmiselle joka potkii jotain maassa makaavaa ja aukoo päättään sairaille ihmisille.

Karmaa vaan toivoo sydämensä pohjasta sellaisille.

Eikyn on mulla nimi heille. HEIKKO!

Täällä oli vastikään kommentti jossa kaikkia ssri-lääkkeitä syöville vaadittiin julkista t-loitusta. Sai h-lvetisti yläpeukkuja. Mitä tämä kertoo suomalaisista? Miksi 400k syö masennuslääkkeitä ja miksi täällä on niin v-tun sairas henkinen ilmapiiri?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä