Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti yöksi hotelliin

Vierailija
08.05.2019 |

Meillä on 9kk ikäinen muksu, joka ei ole ikinä nukkunut hyvin. Tällä hetkellä heräilee 1-2h välein. Nukahtaa melko hyvin 15-30min nukutuksella äidin kylkeen. Ei suostu nukkumaan pinnasängyssä. Yöllä herätessä joko rauhoittuu itse kitinän saattelemana tai annan tissiä, jos alkaa huutamaan. Tuttia ei suostu öisin imemään vaikka päivisin tutti meneekin päiväunilla vaunuissa.
Muksu on kovin minussa eli äidissä kiinni. Iltaisin alkaa itkemään, mikäli menen eri huoneeseen, vaikka olisi isän sylissä. Öisin ei kukaan muu lohduttaja käy ja nukuttaminen isän kanssa on ollut tuskaa yhtäjaksoisen huudon takia. Kokeilimme unikoulua muksun ollessa noin 7kk ikäinen, muttei toiminut. Neuvolan mukaan aika ei ollut vielä kypsä. Yötissin olemme myös yrittäneet lopettaa huonolla menestyksellä. Kai olen jo niin väsynyt, että annan periksi kunhan vaan saan muksun nukahtamaan takaisin.
Miestä ei hirveästi innosta muksun nukuttaminen. Olen hoitanut joka ikisen yön muksun syntymästä asti, myös viikonloput, ja nyt alan olla aivan loppu. Ehdotinkin, että menisin ensi la-su yöksi hotelliin nukkumaan, jotta saisin edes yhden yön lepoa. Mies hieman syyllisti, miten muksu pärjää ilman äitiä. Mies on kyllä ollut öitä pois kotoa.
Syyllistyn helposti ja mieltä kalvaakin ajatus siitä, että muksu huutaa tuskaisena koko yön, kun itse olen hotellissa.
Teenkö väärin, jos karkaan yöksi hotelliin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko helpompaa henkisesti jos menisit vain toiseen huoneeseen korvatulppien kanssa ja sovitte että mies hoitaa lapsen eikä missään tapauksessa herätä sinua. 

Vierailija
2/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni asunto, joten pakopaikkoja ei juuri ole. Sohvalla olen koittanut lepäillä korvatulpat korvissa, mutta itku kuuluu hyvin läpi eikä lepääminen onnistu. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kuulostaa siltä, että saatat tehdä teille kaikille jopa palveluksen, jos menet. Lapsi ei kärsi, onhan hänellä isä. Isä saa hetken lapsensa kanssa - halusi tai ei (ei tunnu olevan innokas). Sinä saat nukkua ja rentoutua.

Vierailija
4/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienon miehen olet valinnut. Mites nyt käy miehen suunnitelmien kanssa kun joutuu hoitamaan vauvaa?

Vierailija
5/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap sun mies on öitään ollut?

Vierailija
6/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap sun mies on öitään ollut?

Äitinsä tilalla korjailemassa harrasteautoaa ja auttelemassa äitiään. Miehen äiti pyytää mieheni apua 1-2 viikon välein milloin mihinkin (yleensä hyvin suuritöisiä tilan juttuja). Usein näissä avunantoreissuissa menee kokonainen päivä tai pari ja mies jää nukkumaan äitinsä luo. On hienoa, että mieheni auttaa äitiään, mutta kotonakin tarvittaisiin apua.

ap 

Vierailija
7/7 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mammonin kanssa olet mennyt naimisiin. Eipä ihme, että on ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän